Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Pitkät naikkoset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pitkät naikkoset
Sivu:
1
2
3
4
...
22
23
24
25
>
Katelyn
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 13:13
Onkos täällä muita pitkiä laihduttajia ? Itsellä on mittaa 180 senttiä (no oikeastaan 179,5). Taidan tuolla 70 kgn tavoittelijoiden palstalla olla ainoa jolle tuo 70 kiloa on lopullinen tavoite ei välietappi
Tämän mittaisella tuota painoakin kun saa olla hiukan enemmän.
Inkeri 63
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 19:18
Olen asettanut myös lopulliseksi tavoitteeksi 70 kg (pituus 174 cm). Mutta jos nyt tosiaan sinne asti pääsen, niin täytyy kyllä ottaa vielä sinne 69:ään
Sen verran on jo ikää, että tuo saa riittää meikäläiselle.
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 20:30
Pidetäänkö minua pitkänä? Olen 175 cm pitkä ja painoa on 79 siis hieman liikaa. Olen pitänyt ohjenuorana pituus - 100 tai 105. joilloin olisin sopusuhtainen
. Vielä pitäis vähän rutistaa
Elikkä 70- kymppiä tässä tavoitellaan
Hitsit
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 20:41
Minulla pituutta on 180 cm ja tavoitteena on 85 kg ja sittenkin olen vielä ylipainoinen. Muistelen, että 85 kiloisena olin ihan ok
Jos tämä homma nyt sujuu, niin ehkä sen 80 vois laittaa tavoitteksi.
äiti86
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 20:43
hmmh, ehkä minäkin olen sitten pitkä
175,5
Täällä rypistellään kahden lapsen mahoja pois..aloitus oli 70kg,tällä hetkellä 65kg menossa, tavoite oli tuo 65kg pääsy, vielä tekisi mieli 60kg sit saa riittää, rypistys on kova mut maha ei mihikää katoo
Tui72
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 21:04
180 cm hujoppi täällä. Tavoite 68 kg eli 10 kg pudotus. Ja ennenmuuta ruokailutottumusten muuttaminen terveellisemmiksi. Tavotteina vihreät pallukat päivittäin. Karkkien syönti suurin synti, nyt mennään Läkerolilla tarpeen mukaan herkutellen.
Mursu59
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 21:14
joo, täällä ollaan! Olen lähes viiskymppinen, 177senttiä ja tavoitteeni 70kiloa. Olin siinä painossa väliaikaisesti (olen jojolaihduttaja) vielä joku vuosi sitten, laihdutettuani 56 kiloa! Nyt olen lässähtänyt 25 kiloa pulskemmaksi, mutta aion nyt vanhoilla päivillä rutistaa ne taas kerran pois!
Vielä joulunaikaan tuuma tuntui mahdottomalle, mutta nyt äyttää vähän sille, että ehkä intoa löytyykin! Olen aloittanut LIIKUNNAN taas kerran. yli kolmen vuoden paussin jälkeen! Tietääkö muuten kukaan, voiko näin vanha käpy alkaa KUNTONYRKKEILEMÄÄN
?
Kokeilin lajia ja huomasin, että se tekee mulle HYVÄÄ!
-Heli-
There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 21:15
*Ilmoittautuu 174-sarjaan*
Ja mullakin olisi 70 kg:ssa se (väli)etappi, saas sitten nähdä mitä sen jälkeen. Jos vielä paukut riittää niin 65 kg vois yrittää, mutta 70 kg olisin jo tyytyväinen
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 22:32 muokkaaja: -Heli- »
Ellinkellin
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 21:35
MInä myös!
176 pituutta ja tavoite olis 70 kilon pinnassa. tiedän että siitä alas päin on hankala päästä vaikka kuinka tahtois!
Nyt mennään 75-76 kilossa...
PiutPaut
keskiviikkona, 11. maaliskuuta 2009 klo 22:59
Tunnen itseni lyhyeksi (kerrankin) kirjoittaessani tänne. Pituutta siis 173cm ja paino 56kg. Olen vasta parikymppinen ja aikas "pieni", vaikkakin pitkä. Ongelmanani ei olekaan laihdutus vaan terveellisen sekä riittävän syömisen opettelu. Olen ollut aina enemmänkin napsija ja välipalojen puputtaja kuin kunnon ruoan syöjä. Nyt olen pitänyt kiinni periaatteesta, että yksi kunnon lämmin ruoka on päivittäin syötävä. En enää halua korvata aterioita leivillä,jogurtilla ja muulla vastaavalla.
Sivu:
1
2
3
4
...
22
23
24
25
>
Sivun alkuun