Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Partypeople
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Partypeople
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
perjantaina, 17. joulukuuta 2010 klo 10:30
x) saatika sitten jos on 10-12 tuntia koululla. Mutta ei hätää, voi juosta luentosalia ympäri. En kyllä tiedä miten luennoitsijat siitä tykkää.
jauhosäkki
tiistaina, 28. joulukuuta 2010 klo 03:50
No se tuntuu aika järkyttävältä määrältä jos ajattelee, että ihan ilman syytä pitäisi kolme tuntia hyppiä lenkillä
Mulla on aina ollut koiria, niin se oli, ja on edelleenkin syy tehdä ne lenkit
Vaikka olis mikä olo juhlinnan jälkeen, niin eläinten syy se ei tietenkään ole ja ne on kunnialla viety ulos. Tällä hetkellä mulle kertyy viikossa liikuntaminuutteja 700-1000
Viltsu84
tiistaina, 28. joulukuuta 2010 klo 15:31
Niin siis kyllä mullekin noita liikuntaminuutteja kertyy viikossa varmaan ainaki se 700 jos lasketaan työmatkapyöräilyt ja muut pyöräilyt paikasta a paikkaan b mukaan. Mutta sekin että kun "oikeasti" urheilen niin urheilen aina vähintään 2h kerrallaan, enkä siis lähde ulos kotoa kolme kertaa päivässä kävelemään. Että sinänsä ei tuo sun vinkki mitenkään huono ollut, se vaan kuulosti niin radikaalilta mulle ku mulla ei valitettavasti niitä karvaturreja itelläni ole.
lilli_k
lauantaina, 19. maaliskuuta 2011 klo 01:32
Mulla myös toi kuningas alkoholi on tuonut lisäkiloja. Viime kevät-kesä tuli otettua vähintään kerran viikossa, yleensä kaksi. Kavereiden kanssa alotellessa oli tarjolla yleensä sipsiä, karkkia, pasteijoita yms. ja vaikka selvinpäin vannois kuinka mielessään, ettei koske niihin, niin pikku humalassa alkavat yllättäen kovasti houkuttaa. Alkoholia menee yleensä 7-8 annosta per ilta, olen tosi lyhkänen että tuokin määrä riittää siis ihan kunnon känniin. Baari-illan jälkeen pizzerian/mäkin kautta kotiin ja aamulla krapulasta selvitessä on aina hirvee suolasen ja rasvasen nälkä, eli sillon sitten uus samanlainen kaloripommisatsi. Maanantaiaamun morkkiksella ei oo rajaa ja vannon taas kerran alottavani just tänään sen uuden elämän.
Nyt olen muutaman viikon laihduttanut ja tällä hetkellä vedän ihan nollalinjaa alkoholin suhteen siihen asti, että löydän jonkun järkevän kultasen keskitien. "Pari" ei kuitenkaan jää siihen pariin ja mulla ei valmiit leivät jääkaapissa tyydyttäis sitä suolan ja rasvan himoa. Toisaalta tässä on nyt sitä alkoholinkäyttöä muutenki tullu mietittyä, et onko se nyt niin tarpeellista muutenkaan
Kaikki kaverit vaan tuppaa viikonloppusin löytämään baareista, mutta toisaalta mikäpä mua estää liittymästä seuraan selvinpäin ainakin alkuillaks. Säästelisin sit näitä miljoonan kalorin iltoja vaan tärkeisiin päiviin
Inna_
maanantaina, 4. huhtikuuta 2011 klo 19:03
Äääh, koko alkuvuos on menny ihan bilettäessä
Ei siinä mitää, jos osaisin juoda järkevästi... Mutta ei, ikää on jo 24 vuotta ja silti pitää vetää pää täyteen ja käyttäytyä ku mikäki teini!
Jos olisin ees sinkku, ni tän vois jotenki ymmärtää, mut ei.
kukkastyttönen
maanantaina, 9. toukokuuta 2011 klo 11:42
Terve!
Täällä yksi ensimmäisen yliopistovuoden lihottama! Bileitähän on riittänyt nimittäin
vähintään
yhdet jokaiselle viikolle.
Ja kiloja on kertynyt. Ei tarvitse varmaan edes kysyä miksi..
-alkoholin kalorit
-yöllisen kebabib kalorit
-krapulassa väliin jäänyt treeni
-krapulassa syödyt epäterveelliset ruuat ja limsat
No tätä mun elämän muutosta ei ole kauaa kestänyt, mutta nykyään pyrin:
-käymään korkeintaan kerran viikkoon jos on ihan pakko, mutta mieluummin kerta/2 viikkoa. aina se ei ole helppoa kun on omat vanhat kaverit ja sitten yliopistokaverit..
-syömällä terveellisesti ja liikkumalla muun ajan viikosta
-vähentämällä alkoholiannosten määrää, juomalla light-siidereitä, kossuvissyä tai olutta sellaisten makeitten kaloripommidrinkkien tai sokeristen siidereitten sijaan
-tanssimalla hulluna (rakastan tanssia!)
-jättämällä kebabit ja pizzat väliin ja menemällä kotiin ruisleivälle, tai sitten kaverin kanssa puoliksi tai sitten vain pelkkä juustohamppari heseltä tms.
-aamulla lääkitsemällä itseäni ruisleivällä ja maidolla (ja helpottaa oloa huomattavasti paremmin kuin mikropizzat ja jaffat!!)
-kerran menin autollakin ja hauskaa oli silti!
Kyllä nämä kilot tästä lähtee! Vituttaa, mutta en kadu että kävin paljon bileissä koska ainakin tutustuin ihmisiin.
Ja kyllä se väkisinkin ekan vuoden jälkeen rauhoittuu se meno.. pitää vissiin opiskellakin välillä.
Suurin ongelma mulla oli se kun opiskelukaverit on miehiä.. siis ne kiskoo sitä viinaa kuin vettä. Enää en edes
yritä
pysyä perässä!
Nyt kun löysin taas treenaamisen takaisin elämääni, ei mieli edes tee juoda! Ja ihanan hyvä olo muutenkin kun vähentää alkoholia.. sitä on koko ajan jotenkin semmonen tokkurainen olo.. että ei se toipuminen siihen krapulapäivään jäänyt ainakaan itselläni..
Nyt on torstaina vuoden vikat opiskelijapippalot ja ne on sen verran isot, että tulee juotua (sisältää baarikierroksen) mutta se on sen arvoista.. Sitten aion ylittää itseni ja olla kuukauteen juomatta!
http://pilvilinnanpiikatytto.blogspot.com/
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
Sivun alkuun
Hae keskusteluista