Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Partypeople
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Partypeople
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
>
minea_cocoon
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 10:55
Hei vaan kaikki!
Onkohan täällä sellaisia, joiden on vaikea hallita painoansa ylenmääräisen juhlimisen takia? Itse olen sinkkunainen ja Helsingin Kalliossa asun, viettäen railakasta opiskelijaelämää. Pikkuhiljaa alkoholinkulutus on noussut, ja nykyisin käyn ulkona 2-3 kertaa viikossa samalla juoden mitä nyt sattuu menemään.
Tästä syystä on vuoden aikana tullut noin 5 kg, ja enemmänkin haluaisin pois. Olen 171 cm ja 71 kg. Ärsyttäviä kiloja, nuo.
Mutta millä tavalla te olette ratkaisseet, jotka oikeasti bilettävät paljon? En halua jäädä kotiin istumaan kun kaverit lähtevät ulos. Oletteko löytäneet jotain ratkaisua? Ehkä voisi vaikka juoda vain kerran viikossa...
Vinkkejä!! Ja muutakin kuin moralisointia, koska nuoren elämä on erilaista kuin vaikkapa aikuisten, joilla on jo lapsia...
Johanna80
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 11:34
Kovin on tuttua nuo alkoholin tuomat lisäkilot muillekin...
Vaan eipä siihen ole muuta keinoa, kun olla vähentää juomista tai olla kokonaan juomatta. Itse en kaloripelossa kotiin jää istumaan kavereiden lähtiessä ulos, vaan vaihdan ison tuopin välillä vichy-veteen, light kokikseen, kahviin tai alkoholittomaan olueen (katu-uskottavuus säilyy...). Kuiva valkkari on myös ihan hyvä vaihtoehto, mutta se kohtuus, kohtuus...
Ja toki pitää käydä paljon tanssilattialla discoilemassa, jolloin kaloria palaa, eikä ehdi juomaan niin paljon. Tsemppiä!
_Pai_
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 15:42
Tuttua tarinaa mullekkin.
Ja nyt sitä satoa tässä korjaillaan (pudotetaan biletyksellä yms hankittuja 15 kiloa). Jäljellä ois vielä se 10 kg.
No kun käyt ulkona, niin yritä pitää iltoja joina et juo alkoholia ollenkaan / paria kevyttä juomaa enempää.
Ja yritä välttää juomista, josta tulee seuraavaksi päiväksi krapula, koska sittenhän tietää ne syömiset ja mahdolliset liikkumisetkin (siis liikkumattomuuden)
Eikä tietenkään koti-illatkaan haittaa... Mutta totta se kyllä on että niitä ehtii viettämään sittenkin kun pariutuu jne.
Hienoa että oot heränny ajoissa tilanteeseen, ettei käy tosiaan niinkuin mulle (pahimmillaan vaaka näytti 88 kg).
Marjann
Niin pieni ihmissydän on, vaan avara ja pohjaton..
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 15:55
Minä lantrailen melkein kaikki juomat. Valkkariin vissyä. Oluttakin voi laimentaa lisäämällä esim.jäitä.Välillä juon vettä tai vissyä. Olen huomannut, että minun täytyy syödä vähän, ettei mene ruokarytmi ihan pihalle.
ja sitten ahmii kaksin käsin yöruokaa illan päätteeksi.
Yritän ostaa ja valmistaa ennen biletystä sellaista ruokaa, mikä ei ole kamalan lihottavaa ja kestää joniimoista mättöä. Ainakin ostaa dagen efter safkat etukäteen, ettei tule houkutusta pikaruokaan.
Akity
dreaming is a form of planning
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 16:09
Heippa!
Itselläkin vähän samaa ongelmaa. 24-vuotiaana opiskelijana sitä tulee lähdettyä helposti ulos. Itse yritän siihen että mietin jo vähän etukäteen montako tuoppia "saan" juoda ja sitten väliin otan vettä tai muuta sellaista, ettei tule niin janoon juotua siideriä.
Oma ongelmani tuntuu enemmän olevan kaikki roskaruoka mikä liittyy iltaan eli käynti McDonaldsissa illan päätteeksi. Siihen kun vielä itsekin löytäisi uuden mallin siihen. Marjann, sulla näyttää olevan aika hyvä idea
minea_cocoon
tiistaina, 21. lokakuuta 2008 klo 16:52
Hyvältä kuulostaa... Ehkä jos kuutena päivänä saisi ok lukemat, ja yhtenä saisi sitten juodakin + seuraavana päivänä tähtäisi ihan suosiolla vaan +/- 0-tulokseen.
Muuten, viimeksi ihan pelastus oli sellanen via-kanakeitto, kun kotiin horjuessani kaipasin jotain suolaista. Yhden bissen verran kaloreita, mutta lämmintä, suolaista ja ihanaa.
Tsemiä kaikille, sudenkuoppia on kyllä monia kun aktiivista yöelämää viettää!
Ellima
torstaina, 30. lokakuuta 2008 klo 13:17
Mä olen huomannut ei vain juomisen suhteen vaan muutenkin hyväksi jättää pankkikortti himaan, kun lähden baariin. Mukaan otan aina sen verran mitä yöbussi, muutama olut/siideri/viinilasillinen ja mahdolliset narikat vie. Säästyypä rahaa, eikä tuu juotua kalliita ja sokeripitoisia drinkkejäkään. Sit kun on valomerkin jälkeen rahaa jäljellä vaan just siihen bussiin, niin jääpi grillitkin väliin.
madmercury
torstaina, 30. lokakuuta 2008 klo 17:22
tanssit ihan hulluna. polttaa kaloreita ja hyvä meininki säilyy paremmin kuin istuskellessa..
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
torstaina, 30. lokakuuta 2008 klo 19:34
Mä oon huomannu et pystyn kyllä oleen hienosti illan vaikka joisin vain 1-2 siidua ja sitten vettä loppuillan, ei mitään ongelmaa silti pitää hauskaa!
http://sambaaja.blogspot.com/
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 30. lokakuuta 2008 klo 20:03
Musta tuntuu että tuo bilettäminen on useammankin opiskelijan harrastus. Ei uskoisi niillä opintorahoilla! (minäkin siis olen opintorahasta toimeentulon saava opiskelija) Tälläkin viikolta yhdeltä pienryhmäopetustunnilta joutui yks kaiffari lähteen kymmenen minsan jälkeen kun oli vielä pöhnässä ed. illan biletyksistä... ei tullut keskusteluista oikein mitään ja koko luokkahuone lemusi viinalta.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7