Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Paljonko piti laihtua ennenkuin joku huomasi sen?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Paljonko piti laihtua ennenkuin joku huomasi sen?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
N3aa
Tartu hetkeen
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 12:23
Lauantaina näin yhtä kaveria, jonka oon viimeks joulukuun alussa nähnyt, niin tämä kaveri totesi että mä oon kuihtunu!
Kauhea tenttaaminen, että mitä oon oikein tehny
Tulihan siitä kiva fiilis, kun joku huomaa
Paino on tippunu tuon pari kiloa ja vyötäröstä lähteny 9 cm
Miksa
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 16:56
-10kg, vielä ei ole kukaan huomannut laihtumistani. Minusta on kyllä aika merkittävä pudotus 74->64kg. Vaatekokokin pienentynyt parilla.
Eilen istuttiin yksissä juhlissa ja meitä oli kolme saman verran laihtunutta, kahta muuta kyllä hehkutettiin muttei mitään kommenttia minun samasta saavutuksesta.
Stiina1
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 17:26
Älä Miksa välitä. Jotkut huomaavat laihtumisen vasta sitten, kun toinen alkaa näyttää sairaalta. Muutama vuosi sitten laihduin 6 kg, eikä kukaan huomannut mitään. Ja on sellaisia jotka huomaavat, mutteivät sano mitään.
Täytyy tunnustaa, että olen itsekin syyllistynyt samaan. Ihmettelin jokin aika sitten itsekseni, miten työtoverini oli muuttunut syksyn aikana kovin ryppyiseksi naamastaan ja vanhan näköiseksi. Tiesin hänen kyllä olevan hiilihydraatittomalla dieetillä. Sitten kerran työkaveri kertoikin laihtuneensa muutamassa kuukaudessa jotain 12 kg. Vasta sitten huomasin, miten paljon hänellä oli vyötärö kaventunut. Päivittelin vain suurta painonpudotusta, mutta katsoin viisammaksi olla kommentoimatta hänen ulkonäköään. Viisikymppisenä nopea laihduttaminen tekee tehtävänsä myös kasvoissa
.
¨Tiinuli
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 12:24
Mä kirjoitin aiemmin että kukaan ei huomannut kun mä olin laihtunut 13 kiloa. Nyt aikani pohdiskeltuani asiaa tulin siihen tulokseen että kyllä porukat varmaan huomasi (äiti ja isä) minun laihtuneen mutteivat sanoneet mitään koska eihän nillä oo mitään suurempaa sanottavaa eikä se laihtuminen nyt niin ihmeelinen asia edes ole.
Ja äiti ja isä tietää ettei mun paino niille kuulu. Itse päätän olenko läski vai hoikka. Mieluummin olen kyllä hoikka. Hoikkana ei oo niin raskas olo ja hoikkana jaksaa paremmin tehdä asioita. Eikä peilikuvakaan näytä niin pahalta.
TiiaMo
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 12:33
Kyllä itse sain pudotella painoani aika paljon, n.18-20kg ennen kun porukka rupesi sanomaan ääneen jotain laihtumisestani..
Kyllähän ihmiset varmaan huomasivat mutta myönnettäköön, olen ikuisuuslaihduttaja eikä kukaan varmaan aluksi ottanut puheitani niin vakavissaan.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
Sivun alkuun