Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Paksut pohkeet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Paksut pohkeet
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Wilma82
"Of all the things I've ever lost I miss my mind the most."
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 17:49
Itselläni on aina ollut paksut pohkeet (jopa silloin kun paino-ongelmia ei ollut), enkä ole siksi ikinä löytänyt Suomen rajojen sisäpuolelta sopivia saappaita.
Tämä lienee monen muunkin suomalaisen naisen ongelma!
Kävimme viime vuonna lomailemassa Lontoossa, josta tuliaisina toin itselleni saappaat! Ihan oikean kokoiset vieläpä!
Omat pohkeeni ovat 46 cm, joten voitte uskoa, että olin äimän käkenä, kun sain ihan oikeet saappaat jalkaan ensimmäisen kerran elämässäni. Paikka oli semmoinen kuin Duo Boots, ihan vain vinkkinä teille kanssasisarille.
Sieltä saa saappaita, joissa pohkeenympärys on 50 cm!
Netistä saa tilattua näppärästi, jos ei itse Lontooseen satu poikkeemaan. He toimittavat myös Suomeen, ja mikäli saappaat ei olekaan sopivat, voi ne palauttaa. Itselläni on nyt kolmet (
) saappaat, kaikki erilaisia tietysti...
Ah ihanuutta!
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 17:59
Oho!! Kuinkas sattuikin, olemme nimittäin juurikin Lontooseen lähdössä häämatkalle
(eli kesällä) Kiitos vinkistä, käyn ehdottomasti katsomassa tuon kaupan tarjontaa!
nimim. 44cm pohje
http://happyhoglet.blogspot.com/
Wilma82
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 18:11
Juu 44 cm ei ole mikään ongelma.
Liike sijaitsee Savile Rowlla, ja siellä on tosi hyvä palvelu.
Sit on tosi näpsää, että ne saa toimitettua hotellille suoraan muistaakseni 10 punnan toimituskulua vastaan. (Saman 10 puntaa maksaa toimitus Suomeen)
Varaa vaan hurrrja saapaskassa mukaan!
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 18:13
Joo
Tiedänpä, mihin häälahjarahat menevät.. hihi
http://happyhoglet.blogspot.com/
€ltsu
perjantaina, 23. huhtikuuta 2010 klo 18:17
Hei, Suomestakin saa joistain perinteisistä kenkäkaupoista joistain (kalliimmista) malleista ns. XL-varrenleveyttä. Itse olen ostanut aina silloin saapikkaat, kun vaan olen löytänyt leveällä varrella. Jotkin halvat tekonahkaiset strecth-saapikkaat ovat myös yllättäneet uskomattomalla joustollaan
Millähän saisi pohkeet kapenemaan edes samassa suhteessa kuin muu kroppa kapenee laihdutuksen edetessä? Kävely ei tunnu auttavan. "Päkiänousuja" en uskalla treenata, kun olen kuullut pelotteluja pohkeiden entisestään levenemisestä. Ideoita ja hyviä kokemuksia?
Wilma82
lauantaina, 24. huhtikuuta 2010 klo 09:55
€ltsu,
mä oon kerran törmänny tollasiin XL-varsiin, eikä se menny läheskään kiinni! :P Stretchejä koitin pitkään hakee, mutta huonoin tuloksin. Pitääki pitää silmät auki, jos niitä vaik jossain olis. Nuoruudesta muistan, että kaverilla oli sellaset stretchit, ja mäkin sain ne sillon vedettyy ylös asti. Siitä on kyllä n.15 vuotta aikaa!
Mä en ikävä kyllä odota, että mun pohkeet kauheesti tästä kapenis. Mulla on aina ollu lihaksikkaat pohkeet. Vähä pahoin pelkään, että päkiänousuilla vois olla juur tuo levenemisvaikutus! :P Omasta kokemuksesta voin sanoo, että mulla ainakin spinningillä ja kuntosalilla pohkeet vaan paksuni! Ja mies käkätti vieressä minkä kerkes!
Ideoita otetaan vastaan...
Billelina
maanantaina, 31. toukokuuta 2010 klo 21:55
minun pohkeeni ovat kummatkin 40cm paksut siis ympärysmitaltaan.. ja jotkut farkut ei mee ees jalkaan niitte takia
( ärsyttävää
anskilia
maanantaina, 31. toukokuuta 2010 klo 22:17
Englannista saa tilattua myös saappaita Evans-nimisestä kaupasta. Evans on siis ketju, josta saa vaatteita ja lisäksi on kaikenlaisia kenkiä; muun muassa korkkareita leveämmällä lestillä.
Itse ostin häämatkalta Lontoosta parit korkkarit ja tilasin sitten syksyllä saappaat. Lontoossa Evansilla on liike Oxford Streetillä ja nettikauppa osoitteessa evans.co.uk
Farkkuja on myös monenlaisessa koossa, meille paksupohkeisillekin!
Premnas
torstaina, 3. kesäkuuta 2010 klo 08:02
Mikäköhän muuten lasketaan paksuksi pohkeeksi? Itellä pohkeen ympärysmitta vielä 37cm, vaikka olen pyöräillyt aktiivisemmin muutaman kuukauden. En ole kyllä saappaita ostellut vähään aikaan, mutta ensi talvea varten kyllä voisi, kun edelliset näyttää hajoavan
Jos haluaa käyttää saappaita farkkujen päällä, tuleeko sekä farkkujen että saappaiden olla jotenkin sitä varten tehtyjä, siis mitä niistä pitäisi tietää? Boot cut, vai ei? Vai onko ainoa mahdollisuus käyttää joko pillifarkkuja ja tiukkoja saappaita, tai sitten löysempiä lahkeita housuissa ja lerpattavia saappaita?
Nina-Stina
Kyllä se siitä!
torstaina, 3. kesäkuuta 2010 klo 08:48
Kiitos Wilma hyvistä vinkeistä! Minullekin on aina hurja haaste löytää itselleni saappaita, vaikka pohkeiden ympärysmitta onkin "vain" 40 cm. Eipä meinaa Suomen markkinoilta löytyä. Mutta nyt on ainakin yksi osoite, josta voi etsia
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista