Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Ostatteko netistä vaatteita?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ostatteko netistä vaatteita?
Sivu:
1
2
>
henttune
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 14:31
Tänne voisi listata ajatuksia ja kokemuksia vaateostoksista nettikaupoista. Itse en ole viimeaikoina uskaltanut ostaa vaatteita netin kautta, sillä tämä oma kehonkuva ja oma vaatekoko on hakusessa..olen elokuusta tähän tammikuuhun laihtunut n. 9 kiloa. tällähetkellä olen 167cm/69 kg. ihan mukavasti on siis kiloja lähtenyt tähän mennessä .
mutta olen ajatellut tutustua edullisten ja turvallisten nettikauppojen tarjontaan..mitäs tuntemuksia nettishoppailu teissä muissa herättää...ja onko jotain vinkkejä antaa...
Urpiina
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 15:37
Onhan tuota tullut netistä ostettua. Ihan tuolta H&M:n nettikaupasta ehkä eniten, tuntuu olevan parempi valikoima (ainakin kokojen suhteen) kuin paikallisessa liikkeessä. Kerran olen kokeillut sellaista englantilaista nettikauppaa kuin Asos. Nopeasti tuli tavarat kotiin ja kokokin osui aika hyvin kohdalleen. Olivat niin halpoja vaatteita, että en olisi viitsinyt alkaa palauterumbaan, vaikka olisi vääränkokoisia olleetkin.
Sivustoilta löytyviä kokotaulukoita kannattaa kyllä tarkastella. Eivät nyt tietysti aina täyttä totuutta välttämättä kerro, mutta etenkin jos ulkomailta tilaa ja kokoluokitus on erilainen meidän taulukoihin verrattuna, niin apua siitä kyllä on.
Alusvaatepuolella olen ollut aktiivisempi. Ultimo ja La Senza ovat osoittautuneet hyviksi kaupoiksi. Tosin La Senza ei jostain syystä viime aikoina ole huolinut mun tilausta, vaan ilmoittaa virheestä juuri tilausvahvistusvaiheessa.
Niin ja toimitusehdot ja vaihto/palautusehdot kannattaa tietysti tutkia. Ja jos ulkomailta tilaa, niin postikuluissa saattaa olla huikeita eroja. Mutta yleisesti ottaen ainakin Iso-Britannian nettikaupoista tilatessa postikulut on pienemmät kuin suomalaisissa nettikaupoissa ja toimitusaika huomattavasti lyhyempi. Niin ja puhumattakaan varsinaisen tuotteen hinnasta.
Yhtenä esimerkkinä esimerkiksi tyttärelleni tilaamat kilpatanssikengät. Suomalainen maahantuoja myi kenkiä hintaan 79 euroa + postikulut 14,95, toimitusaika 1-2 viikkoa. Englannista valmistaja myi kenkiä 30 e + toimituskulut 8 euroa, toimitusaika 3 - 7 päivää. Arvaa kummat ostin?
Tuossa tilanteessa oltiin kenkiä päästy sovittamaan, niin ei tullut epäilyksiä koon suhteen.
gladys
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 16:39
Ostan joskus, vierailen useammin katsomassa
Asokselta olen tilannut, tosi nopea toimitus tosiaan. Samoin Net a porter ja sen outlet-osastolta outlet.comista. Shopbobilta en ole vielä tilannut, mutta useasti olen meinannut (lähetys Jenkeistä, mutta tullit lasketaan valmiiksi tilaukseen). Joskus aiemmin olen Victorias secretistä tilannut eikä tilaus silloin käynyt tullin kautta ollenkaan.
minttusuklaa2010
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 08:03
boohoo.com, ellos.fi, hm.fi, nelly.com, bubbleroom.fi
Siinä vissiin kaupat josta oon aikojen saatossa tilannut. Nyt vietän tilaamatonta tammikuuta (
) ja yritän kuluttaa vaatteita käyttämällä kun niitä on kertynyt niiiiiiin paljon. Eniten vissiin oon tilannut ellokselta ja hennesiltä. Nelly.com on ihan persiistä vaikka joka puolella sitä mainostetaan ja sieltä tilaaaminen jäi yhteen kertaan. Boohoosta oon tykännyt mutta siellä aika paljon bilevaatteiden tyyppisiä ja pienenä miinuksena se että palautus sinne maksaa joten on osattava tilata sellaisia jotka käy ja esim. kenkiä en sieltä oo tilannu enkä ehkä uskallakaan. Bubbleroomista tykkään kans mutta sieltäkään en oo tilannut kuin sen kerran kun on noita rättejä jo niin paljon että kaapit pursuaa.
eglite
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 11:39
Nelly.com, victoriassecret.com, asos.com, bubbleroom.fi, inwear.com
Siinä mun lempparit. Victorias secretiltä on tosiaan viime aikoina tullut tilattua ihania neuleita ja toppeja
Flora's Secret
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 12:25
Ehdoton suosikkini on
Bravissimo
www.bravissimo.com
josta saa alusvaatteita ja muitakin vaatteita kurvikkaille naisille. Löytyy isoja kokoja, pieniä kokoja, ja vaatteita jotka sopii tiimalasivartaloille ilman että vyötärön kohdalla on tyhjä pussi.
Elloksesta olen tilannut varsinkin Espritin vaatteita alennuksessa. Laatu on hyvä ja hinta kohdallaan. Elloksesta olen myös tilannut ihania lakanoita. Ellos oli minulta ihan unohtunut, mutta sieltä löytyy muutakin kuin telttoja ja värikkäitä trikoovaatteita. Kuvasto on yleensä aika plää, mutta netistä löytyy kivoja vaatteita.
Jonkun mekon olen tilannut Nellystä tai Bubbleroomista, en muista kumpi.
puLLero-85
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 18:33
halens, löytyy kivoja pienille kun isoillekin
Preitylina
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 20:51
Moikka Martta
Onneks nivelet on kunnossa, vaikka painoindeksi huitelee yli 34:ää... tänään jaksoin juosta n. 30min putkeen
ja juoksureppu selässä
Hei muuten kannattaa käyttää hyväksi hyötymatkat. Jos on jokin sopiva lenkki, esim. työmatka, niin joskus pääsee vähän hitaammin, mutta hyötyliikkuen perille
Ostaa vaan juoksurepun, niin sinne voi lastata tavarat.
Deuterin pyöräilyreppu toimii myös erinomaisesti juoksureppuna
Mä tykkään hirveesti juoksemisesta, mutta pitkät lenkit on tosi raskaita. Joten aloin juosta lyhyitä matkoja, silloin tällöin pitkiä matkoja
Preitylina
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 20:52
Hups... miten tää mun viesti ilmestyi tänne?
Enkä saa mitenkään poistettua...
flux
perjantaina, 13. tammikuuta 2012 klo 13:24
Itse olen ostanut Asosilta paljon vaatteita, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Viimeksi tilasin Karen Millenin mekon alennuksesta, joka on aivan superihana. Tuotteet ovat tulleet Asosilta aina lähes ajallaan (luvatusta toimitusajasta toimitus on myöhästynyt korkeintaan parilla päivällä), ja hintataso on merkkituotteissa huomattavasti Suomea alhaisempi.
Kenkiä puolestaan shoppailen suomalaisesta Marjoxs-verkkokaupasta, sillä mun kengänkokoni on suhteellisen hankala 33-34. Kengät siellä ovat nättejä ja kohtuuhintaisia, eikä siis tarvitse maksaa erikoishintaa erikoiskoosta.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 13. tammikuuta 2012 klo 13:28 muokkaaja: flux »
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:37