Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Onko kellään näin?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onko kellään näin?
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
>
NotHotMama
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 13:12
Tunnustaako kukaan laihduttavansa pääasiassa ulkonäöllisistä syistä? Minä voin tunnustaa. Olen valmis tekemään lähes mitä tahansa että laihdun ainakin n. 7kg! Haluan kerrankin kuulla jonkun sanovan oma-aloitteisesti "oletpas sinä laihtunut!". Säälittävää kyllä mutten ole sitä kokenut näin aikuisiällä. Epätervettä tai ei aivoihini on iskostunut ajatus siitä että haluan olla hoikka, ellen jopa laiha. Olen kyllästynyt makkaroihini ja puristaviin vaatteisiin. Haluan kokea miltä tuntuu kun vaatteet ovat isoja. Tulipa siitä vuodatus, siltä kuitenkin tuntuu tällä hetkellä. Onko kohtalotovereita?
Willis kuitenkin!
nauru pidentää ikää
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 13:22
Kuules ihan samasta syystä täälläkin saisi nämä ihrat alkaa sulamaan. Ihan ulkonäön takia!!!!!!!!
haluan mahtua noihin vaatteisiin mitkä kaapissa kököttää ja näyttää hyvältä, ettei tarvitse hävetä joka paikassa ja tiirata öllöä kuvaa kauppojen ikkunoista...hih hih
eli samaa linjaa täällä sinun kanssa!!!!
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 15:27
Ette te tytöt ainoita ole
Mua ärsyttää suunnattomasti kun katson omaa kuvaani niin AINA olen kuin uimaan lähdössä, uimarengas jo valmiina paikoillaan.
Pursuu, tursuu, ällöttää jne. Kunhan mä vaan joskus saan nää veke niin kylllä mä sitten..
ohnu
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 15:44
On täällä yksi muukin pinnallinen!
Kyllä suurin motivaatio laihduttamiseen, ainakin itselleni, tulee siitä, että haluan näyttää hyvältä ja käyttää haluamiani vaatteita.
En yhtään laita pahakseni, jos terveellinen ruoka ja liikunta vähentävät väsymystä (joka alkaa pian kroonisesti vaivaamaan näin syksyllä), mutta kyllä tässä on enemmän kyseessä pömpön pienennys
NotHotMama
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 15:56
mä olen nyt todella päättäväinen tän asian kanssa! Viimeisen kipinän antoi minua hoikempi frendi joka jotenkin sai sanomisillaan aikaan alemmuudentunteen. Ja siitä aion päästä! Ainoa mikä huolettaa on se että välillä olen jo valmis jopa epäterveellisempiinkin laihdutustapoihin. Syömishäiriöitä minulla ei ole ollut enkä niitä haluaisikaan mutta joskus tosiaan jopa laihuus houkuttaa. En ole varsinaisesti ylipainoinen, bmi on aika ylärajalla kylläkin. silti kyllästyttää olla pyöreähkö rupsahtava naisihminen jonka paino hilaa kilo kilolta ylöspäin salakavalasti. En kuvittele onnentunteen tulevan pelkästä painosta mutta haluan kokea myös sen kun hoikka ja joku peräti noteeraisi laihtumiseni! tähän mennessä tippunut kolmisen kiloa, urakka jatkuu...
kissafani
riittävän hyvä tälle päivälle on ok
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 16:04
Olis kiva tietää paljonko teillä on ylipainoa, ulkonäkö voi olla omasta mielestä "lihava" vaikka oikeasti ei olisikaan!
Suvi-Tuuli
Älä mieti mitä muut ajattelevat sinusta, koska he unohtavat sen samantien!
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 16:13
Mä aloitin laihduttamisen sen takia että olis kiva mahtua piempiin vaatteisiin mutta myös sen takia että olis kiva olla sellainen 90 kiloinen eikä vaan näyttää siltä. Eli paino on tällä hetkellä 119 kiloa mutta näytän 90 kiloiselta ja sitä yritän vakuutta ympärillä oleville myös. Olis kiva joskus pystyä puhumaan totta eikä aina vaan valehdella omaa painoaan. Tässä syyt miks mä aloitin tän laihdutus projektin.
kissafani
riittävän hyvä tälle päivälle on ok
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 16:22
Hei Suvi-Tuuli
Toivotan sinulle menestystä
, tämä klubbailu ainakin mahdollistaa yrityksesi terveellisesti ja tukee tarvittaessa repsahdusten hetkellä, kirjoittelemalla tänne foorumeille saa tsemppiä ja vinkkejä muilta yrittäjiltä
Suvi-Tuuli
Älä mieti mitä muut ajattelevat sinusta, koska he unohtavat sen samantien!
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 16:38
Kiitos kissafani. Tän klubin avulla sain vuoden alkuun painon jo tippumaan 115 kiloa niin sillai tiedän että tän avulla se on mahdollista mutta se vaan vaatii reippaasti työtä. Ja sen eteen aion tehdä töitä vielä monta vuotta mutta nyt mennään 100 kiloon asti ja yritetään pysyä siellä hetken aikaa ennenkuin otetaan loppu pyrähdys 90 kiloon.
nisuakka
keskiviikkona, 23. syyskuuta 2009 klo 17:00
Jep, ulkonäkö on mullakin yksi suuri syy. Siihen sisältyy sekin, että tahtoisin joskus vielä suoriutua kohtuullisella vaivalla esim. farkkujen ostosta.
Painoa on yli 90 kiloa, mikä todella on 168-senttiselle liikaa.
http://lenkillevain.blogspot.com/
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista