Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Olkapäät eri tasoilla, mistä apu?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Olkapäät eri tasoilla, mistä apu?
Sivu:
1
2
>
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 07:26
Mieheni on jo pidemmän aikaa huomannut esim hartioita hieroessa, että ne ovat eri tasoilla. Itsekin kun menen peilin eteen ja seison mielestäni suorana, toinen hartia on toista huomattavasti alempana. Minulla on aika usein niska-hartia-seudun särkyjä ja olen laittanut ne tähän asti suurien rintojen syyksi, mutta voisiko tässä olla yksi syy? Alaselkäni on myös silloin tällöin kipeä.
Mistä tällaiseen voisi saada apua??
Timanet
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 07:37
Mulla on sama tilanne: vasen hartia hieman alempana, rinnat isot (varsinkin vasen), niskaongelmia jne. Itte ainaki uskon, että niskaongelmat johtuvat suurelta osin just rintojen koosta. Ja tosiaan vasen puoli hartioista on kipeämpi just painavamman rinnan takia. Ja repun kantaminen selässä on inhottavaa, kun toiselta puolelta roikkuu. Ja kaikkien vähänkään liian isojen paitojen vasen hiha valuu.
Itseasiassa fysioterapeutti huomautti mulle just viime viikola, että minun oikea jalka on pitempi, minkä takia oikea olkaki on korkeammalla.
Putikka
In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 08:25
No kun mä olen kuullut, että virheellisesti usein diagnosoidaan jalkaa lyhyemmäksi kuin toista, kun suurimmalla osalla on kyse lantion vinoudesta tai olikos se nyt joku SI nivel tms..??
Timanet
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 08:27
Niin siis tämä fysioterapeutti huomas minun toisen jalan pitemmäksi sen takia, että toinen polvi on ylempänä. ja sitte kyykistyessä se jotenki näkyy.
MiaMaria
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 09:42
Mahtaakohan mistään löytyä täysin symmetristä ihmistä? Epäilen hieman. Jokainen on jollain tapaa vino ja epäsymmetrinen. Kantanut kassia toisella olalla jne ja toisen puolen lihakset voimakkaammat tai joustavammat kuin toisella puolella.
Taitaa olla ihan tavanomaista ja normaalia.
Putikka
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 10:35
Ei varmasti olekaan täysin symmetristä ihmistä, mutta mulla tuo ero on kuitenkin todella silmiinpistävä, noin 3cm..
Lisäksi kärsin toistuvista iskiaskivuista niin että jalat lähtee kirjaimellisesti alta ja olen huomannut että kenkäni kuluvat todella epätasaisesti..
Kuulin juuri hyvän vinkin tutultani henkilöstä, joka on hieroja ja kansanparantaja, joten taidan varata ajan ja katsoa mitä hän sanoo.
Johna
maanantaina, 22. maaliskuuta 2010 klo 23:35
Luulenpa, ettei tosiaan täysin symmetristä ihmistä löydykään, mutta suuri ero voi johtua käsittääkseni myös erityisen kireistä lihaksista tai siitä, että toista puolta on tullut vuosien varrella harjoitettua enemmän kuin toista.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Timanet
tiistaina, 23. maaliskuuta 2010 klo 08:02
Ja voihan ihan seki vaikuttaa, että seisooko hyvin. Lantio suorassa ja paino molemmilla jaloilla.
ELP
tiistaina, 23. maaliskuuta 2010 klo 08:20
Putikka: vaivasi viittaisivat alaselkävaivaan, lähinnä SI-nivelproblematiikkaan. Itsellä sama vaiva. Itse löysin avun naprapaatilta.
Polly Darton
tiistaina, 23. maaliskuuta 2010 klo 09:32
Mulla vasen olkapää tuppaa nousemaan ja peilin edessä seisoessa sen kyllä huomaa itsekin. Johtuu siitä, että olen vahvasti oikeakätinen ja vasen käsi on vuosien myötä jäänyt selvästi heikommaksi. Kun sitten en yksikätisesti kuitenkaan pysty työskentelemään, vasemmanpuolen lihakset jumittuvat helpommin ja alkavat kiristää. Pääsin nyt työterveyshuollon kautta fysioterapeutin tutkittavaksi ja sain mulle räätälöidyn venyttelyohjelman.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:28