Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Naiset miesten mieleen
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Naiset miesten mieleen
Sivu:
1
2
3
4
...
12
13
14
15
>
Lionel
Hampaat irvessä...
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 12:39
Päätin aloittaa tällaisen ketjun, missä miehet voisivat kertoa millaisista naisista he pitävät. Nythän keskuskelu on sellaista, että naiset keskenään kommentoivat omia uskomuksiaan, muotojaan, pukeutumisiaan, kampauksiaan ja meikkauksiaan. Oudoimmalta tuntuu se, että naiset jostain syystä kilpailevat keskenään näissä ulkonäköasioissa eivätkä niinkään meitä miehiä miellyttääkseen
Tässä itseäni naisessa eniten viehättävät piirteet tärkeysjärjestyksessä:
1. Pirteä ja omaan persoonaan sopiva kampaus. Kauhukuvia rasvainen uitetun koiran kampaus ja Tommy Tabermanin tyylin mukainen naisten sekainen säkkärä.
2. Positiivinen ja pilkettä silmäkulmassa oleva kasvojen ilme. Joillekin tuntuu olevan herkkua nyrpeän ja kyllästyneen oloisen naaman näyttämien - sitten ihmetellään kun kukaan ei lähesty häntä.
3. Meikittömyys tai kevyt meikki. En itse ainakaan kykene katsomaan suoraan vahvasti meikattuja silmiä - tuntuu, että katselisi kameroiden sulkimia.
4. Reipas, naisellinen ja oman tyylinen pukeutuminen. Ei tarvitse olla kallita vaatteita, joku osaa pukeutua näyttävästi t-paitaan ja farkkuihinkin. Yökötyksiä aiheuttaa liian kireisiin vaatteisiin pukeutuvat, jotka saavat ihan normaalit lihatkin pursuilemaan valtoimenaan.
5. Ryhdikäs olemus ja liikkuminen. Pää pystyyn, selkä suoraksi ja kävelkää kunnolla eikä laahustamalla.
6. Puhtaus ja hillityt hajusteet. Rasvainen naama ja ummehtunut hien haju saavat minut pakosalle.
Tässä ei tullut mainittua yhtään varsinaiseen ruumiinrakenteeseen viittaavaa seikkaa - näihin voi jokainen nainen vaikuttaa ihan ilmaiseksi. Lyhyesti sanottuna minua viehättää positiivinen olemus!
Nyt vaan äijät rohkeasti mielipiteitä esittämään - voivat ne naisetkin kommentoida näitä miehisiä näkemysiä
Sipsitär
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 13:18
Hyvä ketjun avaus! Naiset kun kuvittelee tietävänsä mitä miehet haluaa....
Ja meikäläiseen osuu kaikki mainitut kohdat
Ilmankos olenkin varattu
« Muokattu viimeksi: torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 13:26 muokkaaja: Sipsitär »
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 13:23
Hihi, hauska kieltämättä
Ja itsestä löytää myös uusia piirteitä, kun miettii tuollaista "listaa" ja mihin kohtaan itse täsmää
Se on kivi-iskelmää!
gorgeous
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 13:33
Kiva kuulla miehisiä mielipiteitä, lisää kaivataan! Näkemyksiä ja mielipiteitä kun on monia.
T.aikku
Joku vuosi olen vielä tavoitteessa!
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 14:09
Oho, vai on meillä oikein tehtävänä miellyttää miehiä - sovinismi on kyllä rohkeutta tänä päivänä, undergroud-kamaa suorastaan! Ja en kyllä tunne yhtään naiskaveria tai tuttavaa kenen kanssa vertailisin ulkonäköä yms., ehkä se onkin ikäkysymys ja ei koske 4-kympin ylittäneitä enää...
Ihan kiva lista, eikun kirjeitä odottelemaan!
Jokaisella ton omat vaatimukset toisen sukupuolen suhteen tai omankin, jos niikseen tulee, kyllä omat vaatimukseni miesten suhteen ovat kanssa ihan listattavat - kuka sitä nyt kaikista tai kaikenlaisista tykkää
.
orchid
21.4. 71.2kg 4.12. 55.1kg
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 14:35
Ihan sama tuli mieleen Aikku, vähän alkoi poskissa hermo nykiä.
« Muokattu viimeksi: torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 14:39 muokkaaja: orchid »
kriisi
2007 -7kg, 2008 -9kg, 2009 -3kg, 2010 +3kg, 2011 -3kg
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 14:45
Onneksi oon varattu niin ei tarvi miettiä kuin yhden miehen mielipiteitä. Olishan se kauheeta, jos ei miellyttäiskään kaikkia.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 14:52
Varattu minäkin, mutta hauska lukea silti
Se on kivi-iskelmää!
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 15:17
Oho, mähän sovin jokaiseen kohtaan. Ihmekkös kaikki miehet perässä juokseekin
Kerran tässä koiran kanssa ollessa kävelyllä ihmettelin mitä takana kuuluu. Sielläpä juoksi lauma miehiä mun perässäni
Just oli ystäväni kanssa puhelimessa ja sanoinkin hänelle, että olen tottonut juu että miehet juoksee perässä mutta että noin monta samaan aikaan, epätavallista
(tais olla joku joukkue treeneissään)
Olinpa kerran sokkotreffeillä. Kaveri ihan yes, aika pieni kokoinen mutta en tietty sanonut sitä. No, kotiin lähdettyämme laittoi viestin jossa sanoi, että olet ihan kiva mutta ehkä hieman pyöreä hänen makuunsa.
Joo, painoindeksi oli ehkä 25 tai jotain, en siis ollut hänen makuunsa.
Ilkeä kun olin niin vastasin että minäkin haluan että miehessä on kokoa ja näköä, sussa ei vaan ollut kumpaakaan.
Hauskaahan tälläistä listaa on lukea, tosissaan ei ehkä kannata ottaa kuitenkaan. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
¨Tiinuli
torstaina, 17. syyskuuta 2009 klo 15:21
Onko täällä kiloklubissa edes miehiä?
Sivu:
1
2
3
4
...
12
13
14