Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Nätti nakuna: rakastan tätä ohjelmaa...
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Nätti nakuna: rakastan tätä ohjelmaa...
Sivu:
1
2
>
kuunkantaja
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 19:38
Harvemmin käytän tuota rakastaa-verbiä muista kuin perheenjäsenistä tai puutarhanhoidosta, mutta tätä ohjelmaa nyt useamman jakson tuijotettuani ja jälleen tuijottaessani pakko vaan todeta, että kyllä on hyvä ohjelma!
Juontaja varmaan herättää monenlaisia tunteita, mutta minusta kerrassaan valloittava persoona ja itsessään tämä ohjelman idea on niin hieno: ruumiistaan syystä tai toisesta surevia naisia (ehkä miehiäkin) on maailma niin pullollaan ja tässä tosiaankin käydään käsiksi niihin hyviin puoliin ja pyritään sivuuttamaan ne huonommat tai jopa pitämään niistäkin. Itsellä kun on pienestä asti ollut sellainen vinksahtanut kuva peilissä vastassa, niin voin hyvin ymmärtää ja samaistuakin ohjelman naisiin - ja toisaalta toisesta ihmisestä näkee niin hyvin sen, kuinka hölmöä on piilotella itseään vain siksi, että on sisäistänyt mahansa/rintojensa/peppunsa olevan väärän mallinen. Fakta nyt kuitenkin on, että suurin osa ihmisistä on ihan mukavan näköisiä - itse olen sen verran nähnyt työn puolesta alastomia ihmisiä, että esim. kaikki ohjelmassa näkemäni ovat kyllä ihan tavallisen kauniin ihmisen kategoriassa. Ja silti ovat raasuina itkeneet peilin edessä
Surullista, hullua ja kuitenkin varsin ymmärrettävää.
Ihanaa tässä on, että nämä on kaikki tällaisia kasvu/itseensärakastumistarinoita. Jos olisin muotialanammattilainen, soittelisin koko ajan johonkin telkkarifirmaan, että haluan ruveta juontamaan tätä ohjelmaa Suomessa
Oikeastaan mistään ohjelmasta ei ole pitkiin aikoihin tullut yhtä hyvä mieli.
Muita mielipiteitä?
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 19:42
Onko tämä ns. alkuperäiseltä nimeltään Naked Beauty? Jossain vaiheessa katselin ruutu.fi:tä 09-vuoden jaksoja briteistä, ja se oli ihan yllättävän hyvä vaikka en todellakaan yleensä pidä mistään a) pudotuspeleistä b) realityjutuista c) kauneusjutuista.
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 19:43
Samaa mieltä! Tässä ei aleta kirurgin veitsen avulla muokkaamaan vartaloista täydellisyyttä hipovia vaan näytetään naisille, että he ovat kauniita sellaisina kuin ovat ja pienellä stailauksella saadaan todella hyvä mieli ja positiivinen kuva itsestä ohjelmaan osallistuville. Naisista näkee, että he todellakin näkevät itsensä liian isoina tai väärän mallisina vaikka eivät katsojan silmiin sitä olisikaan. Juontaja on huippuhyvä ja luulen, että jos juontaja olisi nainen, ohjelmaan osallistujat eivät "kehtaisi" näyttää kaikkea ja kertoa itsestään näin paljon. Persoona juontaja kyllä on mutta todella positiivinen sellainen!!
Sultana
Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse!
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 19:54
Musta tämä on nimeltään "How to look good naked". Äskeinenkin jakso oli ihan huippu!
papuliina_
Luoja, jos et anna minun laihtua, tee ystävistäni lihavampia.. ;)
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 20:00
Tää "How to look good naked" on yks minun lemppareista tv-ohjelmista, joita katson kun olen esimerkiksi kipeänä!
Juontaja on hyvä ja hienosti tuo esille naisten hyviä puolia ja tosiaankin plussaa on, että tässä ei lähdetä ensimmäisenä eikä ollenkaan rasvaimuun ja veitsiä valitsemaan, vaan kauneutta saadaan aikaan pienillä muutoksilla, esimerkiksi sopivilla alusvaatteilla ja hiusten laitolla.
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 20:16
Okei, ei sitten varmaan ole sama ohjelma (tai sitten sillä on esim britti vs. amerikka erilainen nimi).
Edit: Hmm. Tuo naked beauty olikin joku 08-vuoden ohjelma jossa kyllä on sama juontaja ja varmaan sama ideakin, mutta siinä haettiin jotain tyttöä, joka voisi olla "luonnollisen kauneuden" puolestapuhuja.
Riga
Tavoitteessa on parasta matkalla olo!
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 20:48
Mulla ei ole telkkaria enkä siksi tällaisista ohjelmista tiedä. Kävin kuitenkin ruutu.fi:ssä katsomassa yhden jakson (uusimman?) ja täytyy sanoa, että tippa linssissä katsoin. Enemmän tällaista, sitä me itseämme rumina/läskeinä pitävät huonoitsetuntoiset naiset tarvitsisimme.
Susse68
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 20:58
Mäkin pyrin katsomaan tätä ohjelmaa niin usein kuin voin. Ihana ja liikuttava!
Bellamy
tiistaina, 26. tammikuuta 2010 klo 12:55
Mä myös pidän tästä ohjelmasta, kun siitä usein tunnistaa myös omia vikojaan, mutta myös hyviä puoliaan. Tavallisia ihmisiä on kiva katsella
anskilia
keskiviikkona, 27. tammikuuta 2010 klo 07:18
Myös minä rakastan tätä ohjelmaa! Paitsi hyvän juontajan ja meiningin takia, myös siksi, että tästä saa hyviä vinkkejä omaan pukeutumiseen ja kauneudenhoitoon. Itse olen kyllä vain ihan ällistynyt siitä, kuinka monella oikeasti kauniilla naisella voi olla noin pahoja itsetunto-ongelmia. Lähes joka jaksossa tulee fiilis, että tuollahan on tosi hyvä kroppa!
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:28