Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Muuttuuko läskisi pehmeäksi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Muuttuuko läskisi pehmeäksi?
MiraMainio
torstaina, 26. maaliskuuta 2009 klo 21:08
Oletko huomannut, että maharellukkasi on pehmeää kuin pullataikina?
Itsestäni tuntuu kuin läski kirjaimellisesti sulaisi ihon alla... reidet, käsivarret ja maha ovat muuttuneet aikaisemmasta tiukasta ja pulleasta aivan erilaiseksi...
Olen iloinen muutoksesta, mutta samalla peloissani siitä, että läski sulaa ja jäljelle jää pelkkä nahkapussi, jos iho ei kutistukaan.
Mutta siis kysyn vaan oletteko te muut huomanneet samanlaista ilmiötä?
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
torstaina, 26. maaliskuuta 2009 klo 21:50
Ollaan huomattu, joo
Etenkin tuo "ylämaha", eli pallean alue on ihan löllö ja selluliitti erottuu ihanan selkeästi
Ja alempikin on pehmenemään päin..Varsinkin kyljellään nukkuessa tuntuu, että se valahtaa sinne sivulle
Tuo pussitus pelottaa kyllä, kun on tullu telkusta aika monta ohjelmaa naisista, joille laihtumisen jälkeen jää se nahkaretale, jota pitää sitten sovitella housun sisään, ettei roiku
Ja siihen ei auta ku puukko. Senpä takia juuri yritetään tätä hidasta tahtia, että nahka pysyisi paremmin mukana, mutta enpä tiedä osaako se enää kutistua, kun oli tuo venyttävä raskauskin välissä..
Pitäiskö sittenkin pysyä läskinä, kuin kantaa mukana ylimääräistä nahkaa
Ehkei sentään...
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
MiraMainio
perjantaina, 27. maaliskuuta 2009 klo 01:47
Kiva kuulla etten ole ainoa
jonka kropassa tapahtuu outoja muutoksia
Olen seurannut telkkarin laihdutusohjelmia eikä niissä mielestäni ole tullut ilmi, että laihduttaminen konkreettisesti tarkoittaa sitä, että paikat "löystyy" - kuulostipa kaksimielisen rivolta, mutta tarkoitan siis ihan näitä ihramakkaroita...
Ensin meinasi iskeä paniikki, kun kaikkea järkeäni vastaan puski ajatus siitä, olenko sittenkin lihomassa, kun aikaisemmin ns. tiukka maha /takapuoli /reidet muuttui tutisevaksi eli löysemmäksi... onneksi tässä kuukauden kuluessa näyttäisi, että tuo mainitsemasi "ylämaha" ainakin on osin pienentynyt ja kadonnut, loppu vain on pehmoista.
Olen sellaista turpoavaa sorttia, ja esim. käsivarresta ei ole saanut puristettua "nahkaa" sormien väliin, sillä olen ollut sellainen Michelin-mamma - pinkeä toisin sanoen. Nyt olen huomannut, että jaloissa ja käsivarsissa on kuin iho olisi "ryppyinen" -oletan, että turvotuksen poistuttua iho on tavallaan löysempi kuin alla olevat kudokset (vähän niinkuin ilmapallo, josta on päässyt ilmaa pihalle)
Kovasti koitan rasvata nahkaa, että olisi kimmoisa ja yritän jumpaten sitä kiinteyttää, mutta siinä on omat terveydelliset rajoituksensa (harmittaa kun ei voi harrastaa vamman takia urheilua) - Hanna Partanen vastasi Kauneus ja Terveys -lehdessä, jollekin että ainoa keino estää ihoa repsahtamasta on kuntoilla, kuntoilla ja kuntoilla - että kiinteytyis (jotenkin noin se meni, en muista sanatarkasti) - mutta ihanaa on se, että turvotuksen laannuttua mullakin on NILKAT!!!
wow!
Niin ja hitaasti tässä yritän minäkin painoa pudottaa... ettei sitä ylijäämää tulis niin kamalasti.... Yritän toistella itselleni, että ei se läski yhdessä yössä lanteille kertynyt eli ei se sieltä mihinkään hetkessä häviäkään... sitä vaan on niin kärsimätön ettei millään jaksaisi odottaa...
Mallis
perjantaina, 27. maaliskuuta 2009 klo 06:43
Kokemusta on. Vuosien varrella olen huomannut, että kiinteytymisessä auttaa paljon myös jännitys ja rentoutus -harjoittelu. Teen sen niin, että jännitän ja rentoutan lihaksia vuorotellen: reisiä, pakaroita ja vatsaa.
Harjoittelun hyvistä tuloksista löytyy meidän perhealbumista hauska ennen jälkeen -kuvapari vuosikymmenien takaa. Joten tsemppiä ystävät!
amelie.m
01.01.09 80,0kg, 23.04.09 66,5 kg, matka jatkuu sektorille 60 - 65
lauantaina, 4. huhtikuuta 2009 klo 12:07
Olen kans huomannut, että ennen ollessani huomattavasti tukevammassa kunnossa,läski muodosti jonkin sorttisen suojakilven. Sitten se alkoi pehmetä, esim. puolisoni pystyi nipistämään mua takapuolesta, mikä aiemmin ei olisi ollut mahdollista. Nyt, kun pehmennyt läski on sulanut edelleen, on iho kimmoisan tuntuinen. Alkushokin jälkeen pidän tästä tapahtuneesta muutoksesta, allit on kadonneet, eikä myöskään vyötärölle ole roikkuvia nahkoja jäänyt.
-Hande-
kilo kilolta normaaliin painoon ;)
maanantaina, 6. huhtikuuta 2009 klo 02:19
amelie.m paljon oot sit kaikkiaan painoa pudottanut, mielenkiintoista tietää, jos kerran olet onneksesi säästynyt roikkuvilta nahoilta
Pituus 186 cm
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:28
Liikunta
»
Motivaatiomantrasi?