Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Muiden mielipiteet siitä millainen pitäisi olla
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Muiden mielipiteet siitä millainen pitäisi olla
Irish
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 17:18
En nyt tiedä tuliko oikeaan osioon, mutta laitetaan nyt..
Olen kevään aikana pudottanut 13kg, olen nyt nippa nappa normaali painossa(166cm/65,5kg) ja haluaisin vielä kolme kokonaista kiloa pois, jotta voin itse olla tyytyväinen.
Jo ennen normipainoa alkoivat ihmiset huomautella, ettei sun enää tarvi laihduttaa, menee jo liiallisuuksiin.. oot jo liian laiha. Kaupassa tutkaillessani ravintoarvoja tuotteista, tlee ihmiset huomauttelemaan, et mitä sä noita enää katsot. Ja se liikunta.. joo tuleehan välillä liikuttua liiankin kanssa, mutta sitäkään ei saisi tehdä vaan pitäisi istua sohvalla ja lopettaa laihduttaminen /painontarkkailu. Siis kertakaikkiaan, on paljon ihmisiä jotka ovat paljon hoikempia kuin minä, syövät vähemmän, liikkuvat enemmän. Miksi minulla entisellä ylipainoisella ei ole oikeutta olla normaalipainoinen, tuskin aina normi painossa olleet saa tälläistä kritiikkiä. Ymmärtäisin jos olisin hyvin lähellä alipainoa tai vastaavaa, tai en söisi ollenkaan ruokaa, oksentelisin tai vastaavaa.. mutta syön ja liikun.
Sorry vuodatus, mutta ottaa vaan niin pattiin välillä.
Miksi minä en saa rauhassa olla tyytyväinen tuloksiin?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
sinsarilo
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 17:33
Juu. kaikki ei vaan tykkää siitä, kun hoikistuu ja usein myös kaunistuu. Kateellisten panetteluita tollaset jutut. Olis hyvä vaan, jos pystyisi olla välittämättä. Liikutaan ja huolehditaan vaan itsestämme. Kasvatetaan itsetuntoa, saamme olla sellaisia kuin olemme.
piparminttu-pipsa
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 17:45
Samaa olen kuullut myös minä, vaikka ylipainoa on vielä normaalipainon ylärajalle asti vielä yli 10 kiloa. Eikä noita ylimääräisiä läskejä voi kuitenkaan olla huomaamatta. Lihaskunto on niin heikko, että suurin osa kiloista on silkkaa löllöä.
Hassu juttu, että minä olen kuullut nuo sanat yleensä normaalipainoisilta. Ylipainoiset tuttuni ovat olleet paljon kannustavampia. Saattaa olla sattumaakin, en tiedä.
elisal
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 19:26
Mua tuo sama asia suututtaa myös ja mun puolesta ihmiset voisivat pitää suunsa kiinni niin kauan kuin toinen laihduttaa normaalipainon sisällä! Ei sen pitäisi kellekään kuulua! Jos k.o.asia johtuu kateudesta, niin sitä suuremmalla syyllä. Mitä kukaan on toiselle sanomaan "tarviiko" sen laihtua enää vai ei, eiköhän se oo ihan jokaisen päänsisäinen asia minkä painoinen haluaa olla. Eihän toiselle mennä sanomaan että "ootpa läski, eikö sun ois aika laihduttaa?" (toivottavasti ainakaan!)
Murr
Kiitos, helpotti!
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 22:07
Oi toi on NIIIN tuttua
Miks ei sais pitää itestää hyvää huolta ja ottaa sen nautinnon liikunnasta ja terveellisestä ruuasta
Ja tietty jokainen joskus herkuttelee,mut esim. mie en enää edes sais kitusistani alas sitä määrää herkkuja ku enne ja ennenkaikkea en edes halua
Jätetään ihmisten huomauttelu huomioimatta ja porskutellaa iloisin mielin tavoitteisiimme!!!
Karppauksella aloitettu -09
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 22:43
Juuh, "normaalilta" kuulostaa, siis siinä mielessä normaalilta että mäkin olen törmännyt vastaavaan, ja nimenomaan normaalipainoisten suusta.
...annan mennä ihan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...
¨Tiinuli
lauantaina, 21. toukokuuta 2011 klo 12:25
Laihduttamisen pitäs olla jokaisen oma juttu eikä kenenkään tarviis sanoa millanen pitäs olla. Mäkin oon pitkään ollut 65 kiloinen vain siksi että muut ois tyytyväisiä.
Nyt se on kuitenkin loppu. Mä laihdutan itteni hoikaksi vaikka muut ois mitä mieltä tahansa.. no en mä oo kyllä kellekkään perheenjäsenelle kertonut laihduttavani(en siskoille,en äidille,en isälle,en kavereille)koska tiedän että siitä tulee kommentteja"ei siun tarvii laihduttaa" jne.
Mun laihdutus on alkanut ihan hyvin. Paino on nyt 63 kg.
Jokaisella on lupa näyttää omalta itseltään. Joku haluu olla lihava,joku laiha.
Laihduttaminen on jokaisen oma asia. Jos haluu laihduttaa niin sit saa laihduttaa.
Eikä 166 senttinen ja 65 kiloinen kyllä liian laiha oo...
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:24
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
tänään