Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Miten sinä piristät itseäsi?/Saat lisää itsevarmuutta?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten sinä piristät itseäsi?/Saat lisää itsevarmuutta?
Sivu:
<
1
2
3
Tytsytti
Neiti Tiukkakilo
maanantaina, 23. helmikuuta 2009 klo 13:31
Aivan pakko vastata tähän viestiketjuun!
Tuorein tapaus mikä kohotti itsevarmuuttani on lauantai-illalta. Päivällä kävin ostamassa itselleni rankan työpäivän jälkeiseksi piristäjäksi hyyyyyvin peppumyötäisen hameen. En muista kuinka monta vuotta siitä on, kun viimeksi hametta käytin ja ylipäänsä muutenkin kavahdan tuollaisia tiukkoja vaatteita.
Kuitenkin, illalla pistin sen päälle, lempparisaappaat jalkaan, tukka nätisti ja vähän meikkiä naamaan -> Radalle. Oli joku supernaisellinen olo! Ihan kuin mahamakkaroita ei olisi edes ollut, joka peilistä ihailin uutta hamettani ja tyyliäni, olin tosi tyytyväinen omaan ulkonäkööni ja se on harvinaista se. Muilta en sen kummempaa huomiota tai kehuja saanut, mutta itse olin iloinen
Taidanpa yllättää itseni uusilla naisellisemmilla vaatteilla useamminkin, tuli hyvä fiilis
Kynsilaukka
Ole arkipäivän anarkisti - ylläpidä polkuja!
maanantaina, 23. helmikuuta 2009 klo 13:39
Hienoa Toksu
Ja minulla auttaa itsetuntoon vaikkapa nätti silmämeikki ihan arkiseen työpäiväänkin meikattuna
Henne
Klubiemäntä
perjantaina, 6. maaliskuuta 2009 klo 18:51
Panostin tänään ihanan marjaisen huulikiillon ostamiseen. Maybellinella useita ihanan pirteitä sävyjä!
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
BlueMonday
lauantaina, 7. maaliskuuta 2009 klo 01:31
Uudet, istuvat vaatteet piristää, ja tietysti se että paino tippuu ja peilistä näkyy hoikempi minä
Tänään piristin itseäni investoimalla Body Shopin vartalovoihin, jotka on muuten aivan jumalaisen ihania. (Halvempia tosin saisi olla minun opiskelijan budjettiini mutta ei voi mitään...)
muori61
Painon pudotus
lauantaina, 7. maaliskuuta 2009 klo 06:36
Moi; Piristin eilen itseäni, laittamalla uuden värin hiuksiini, ja föönasin
hiukset, ja laitoin meikkivoiteen, ja huulipunan, ja lähdin pelaamaan
bocciaa, ja uimahallilla käynti piristää joka kerta, kun käyn, tänä aamuna
kävin vaakalla, ei ollut paino laskenut, mutta ei ollut noussutkaan, lohdutti kovasti, ja huomenna tulee tytär, ja leikkaa hiuksista kuivuneet
latvat, ja välillä laittaa kulmakarvoihin kestovärin, ja ripsiin, mukavaa
pirteätä viikonloppua kaikille, ja tsemppiä painon pudotukseen, tsemppiä.
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
lauantaina, 7. maaliskuuta 2009 klo 09:38
Minua piristi todella kovasti muutama kommentti jonka sain kun olin ostanut 2 nroa pienemmät farkut kuin normaalisti
, näytti kuulemma peppu oikein hyvältä ja mehukkaalta
Kummasti motivoi jatkamaan.
Aina oikein yllättyy katsoessaan peiliin, kun sieltä ei katsokkaan takaisin väsähtäneen näköinen pullero vaan aika tiukka ja fressi Nainen!
WBangel
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 11:42
Uudet vaatteet piristää, jos löytää hyvännäköiset ja sopivat.
Neiti Hellsinki
Everything remains as it never was.
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 12:55
Joo kyllä hyvännäköiset urheiluvaatteet tekee terää aina välillä. Mä käytän normaalisti ihan karmeita rättejä liikkuessa koska ne joka tapauksessa lentää suoraan pesuun, tulee hikiseksi ja ihan sama minkä näköisenä tuolla baanalla lenkkeilen. Mutta meninpä tässä maanantaina juuri ja kävin Sellon Cittarissa ostamassa tarjouksesta itselleni Icepeakin vadelmanpunaisen hupparin, mustat collegehousut (koko 38 ja ei ees tiukka... okei on collegee mut silti
), uudet lenkkeilylenkkarit ja kunnon salilenkkarit. Nyt olen varustautunut syksyyn ja täytyy sanoa että kyllä ne uudet kunnolliset ja hienot kuteet piristi mieltä.
Slow, love, slow. Only the weak are not lonely. -Nightwish, Imaginaerum-
Sivu:
<
1
2
3
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!