Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Mistä kohdasta näkyy ensimmäisenä laihtumisesi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mistä kohdasta näkyy ensimmäisenä laihtumisesi?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31
32
>
tarina82
maanantaina, 31. tammikuuta 2011 klo 19:50
Mulla on alkanu sulaa lölleröt tuosta vyötäisiltä, eli jenkkakahvat on hieman pienentyneet, tosin painoa on lähteny vasta n.4kg joten tässä jännityksellä ootan mistä se rupeaa sit kunnolla painon hävitessä lähtemään.
SAIS LÄHTEE TASASEEN KAIKKIALTA, paitsi tisseistä, kun ovat muutoinkin pienet.
costa
maanantaina, 31. tammikuuta 2011 klo 23:00
kattimus oot kyllä ihan oikeassa noitten solisluitten suhteen. Tänään just bodypumpin jälkeen kun olin menossa suihkuun niin huomasin peiliin vilkaistessani että dekoltee alue näyttää paljon paremmalta kuin ennen. niskan ja olkapäitten linjatkin olivat jotenkin sirommat.
Aiemmin kun painoa oli kymmenen kiloa enemmän niskassa oli kauhea qasimodo kyhmy. Olin sanalla sanoen oikein sikaniska
. Mukavaa että se on nyt "laskeutunut"
Narna
tiistaina, 1. helmikuuta 2011 klo 00:28
Mulla on lähtenyt yläkahvat kaventumaan ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2004. Eli rintaliivit saa laittaa isoimmasta haasta pienimpään, että olisivat sopivat. Vyötärö ei kavennu pätkääkään
Mulla on siis vatsalihaksia äärettömästi ja sitten vielä niiden päällä rasvapallo..
Muuten kroppa näyttää mukavalta. 4-5 kg lähtenyt vuoden alusta.
Berlious
keskiviikkona, 12. lokakuuta 2011 klo 00:25
Mulla lähtee ekana posket kaventumaan (mut ei se kaksoisleuka....) ja sitten tosta rintojen alta, sen jälkeen lähtee aika tasaisesti jokapuolelta, paitsi rinnoista. Viimeksi kun laihdutin 30kg pois, kuppikoko kasvoi 85D -> 85DD
ja tietty se yleinen turvotus häipyy, vatsa ja pylly "nousee", eikä roiku niin pahasti, vaikka ei olisi pienentynytkään
Purna
keskiviikkona, 12. lokakuuta 2011 klo 02:21
Minulla on eniten lähtenyt vyötäröltä, joka on kapea kohta nykyään
Jaloista ja käsistä vähän (ainakin omasta mielestäni) ja kasvot ovat kaventuneet eikä kaksoisleukaa ole enää. Nämä muutokset tämän vuoden puolella (- 6kg).
Jos vertaa nykyistä painoani 72kg (ja 172 cm) entiseen painooni 100kg (ja 162 cm), niin voin sanoa, että onhan sitä kaventunu vaikka ja mistä ja PALJON
Siru-Liina
Elämässä on vain kaksi vaikeaa asiaa: aloittaminen ja lopettaminen.
sunnuntaina, 8. tammikuuta 2012 klo 18:43
Miulla on alkanu lähtemään ylimäärästä mössöä tisseistä! Ei kovin mairitteleva ensikaventumisen paikka, mutta onhan tuo rinnanympäryskin kaventunu hieman... Nelisen senttiä kolmessa viikossa
Posket on myös jotenki kivemman näköset, ihan ku miulla ois poskipäät - ilman poskipunaa!
Vyötärö vaan junnaa samassa ku ennenki, ehkäpä joskus sekin ottaa mallia muusta kropasta ja luopuu ylimääräsestä tursasta.
Lumiapila
kaikki tai ei mitään, hyvä tahdonvoima takaa onnistumisen
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 22:26
Mulla lähtee laihtuessa oman seurantani mukaan n. seuraavassa järjestyksessä: 1.kasvoista, 2.hauiksesta, 3. kylkiluiden päältä 4.lantiosta (peppu), 5.reisistä ja 6. vatsasta
Pullukasta hoikanmittoihin
Valonkantaja
tiistaina, 10. tammikuuta 2012 klo 01:17
Ensimmäisenä lähti sieltä minne viimeisenä tuli eli vatsasta. Edelleen tossa on tollanen pömppisvararengas, mutta seistessä ja tökkiessä huomaa sen pienentyneen. Nyt olen huomannut kahdeksan kiloa taakse jättäneenä, että poskipäät ovat tulleet näkyviin, siis vau! Muutenkin pää on tällainen neliö niin se poskien pyöristyneisyys ei oikein sopinut. Myös kaksoisleuka on hiljalleen kutistumaan päin, siitä ei saa enää kuin nippa nappa kiinni peukalolla ja etusormella siinä missä aikaisemmin sai hyvinkin napakan otteen. xD
Paikka jota en itse ainakaan huomaa muutosta (mutta josta on huomautettu jo!) ja jossa kuitenkin mittanauha niin väittää, on lantio/reisiosuus. Mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...
N3aa
Tartu hetkeen
tiistaina, 10. tammikuuta 2012 klo 11:18
Mulla kuulemma näkyy ensimmäisenä kasvoista , jos on kilo tai pari pudonnu
Ite huomaan vyötäröstä, ku pahin turvotus on lähteny.. Takamuksesta se ei sitte meinaa millään näkyä! Joskus muutama vuos sitte, ku innoistuin urheilemaan, nii kyllä jotaki muutosta reisien kiinteyteen tuli.. Varsinaisesti ei niistä senttejä kuitenkaa lähteny..
katyp
Believing in yourself is the first step towards a better life.
keskiviikkona, 11. tammikuuta 2012 klo 15:58
Mulla ei laihdutusta hirveän nopeasti huomaa, koska paino lähtee niin tasaisesti kaikkialta. Itse ensimmäisenä huomasin ehkä vyötärön ja lantion ja kylkiluut tulevat nyt enemmän esiin kuin ennen. Myös solisluut erottuvat paljon selkeämmin
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31