Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Mistä jumppavaatteet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mistä jumppavaatteet?
Sivu:
1
2
>
beautiful
Walk my shoes, just to see What it’s like, to be me
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 15:05
Mistä te muut ostatte jumppavaatteenne? mitä merkkiä suosittelette?
Hakusessa olisi erityisesti vähän pidemmän malliset paidat, ettei maha vilku joka kädenojennuksella
mutta kuitenkin haluisin että vaatteet olisi nätit,naiselliset eikä telttamaisia t-paitoja. Ja värejäkin tuntuu olevan vain mustaa ja valkoista, kaipaisin jotain muuta siläkin saralla
olenko liian vaativa, vai löytyykö? hinta varmaan ainakin pompsahtaa taivaisiin....?
parit ihan jees,löysin henkkamaukalta, mutta materiaali ei ole sitä oikeaa "jumppavaatemateriaalia", jota kaipaisin...
LillaLii
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 15:16
Skila on suht edullinen merkki, jota löytyy supermarketeista. Mulla on pari juoksupaitaa, jotka on toimineet hyvin: materiaali on sitä "urheiluvaatekangasta", joka siirtää hien vaatteen ulkopuolelle ja väreissäkin löytyy, kun toinen paita on oranssi. Katsoin vasta Adidaksen ym. kuuluisien merkkien tuotteita kaupassa ja minusta olivat ihan samanoloisia, mutta hinta oli ryöstötasolla. Tämä siis näin parin viikon kokemuksella.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 15:19 muokkaaja: LillaLii »
Churri
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 15:29
Minä tykkään Better Bodies jumppavaatteista. Heidän mallistossa paidoissa on pituutta.
Eivät ole ehkä vaatteita halvimmasta päästä, mutta kestävät käyttöä ja pesuja kiitettävästi.
Better Bodies vaatteita saa esim Wrangen nettikaupasta.
http://www.wrange.fi/epages/Wrange.axl/?ObjectPath=/Shops/Wrange/Categories/%22SPORT%20MUOTI%22/%22Better%20Bodies%20Naiset%22/100
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 18:11 muokkaaja: Johna »
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 19:09
Kannattaa käydä Prismoissa, niillä on usein "kalliit merkit" tarjouksessa. Juoksupaidat ostan kyllä yleensä miesten puolelta, kun on tota selkää siunaantunut ja haluan sen olevan kunnolla peitossa. Miestenkin puolella on nykyään kivoja värejä, mustan ja sinisen lisäksi
. Ainoa haittapuoli urheilumatskuissa on, että ne rupeaa haisemaan aika nopeasti hielle, ja estrogeenihiki on tuplaten karseempaa kuin testosteronihiki
, ja niitähän ei voi pestä liian kuumassa, koska teknisyys häipyy ja huuhteluaineitakaan ei voi samasta syystä käyttää
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 19:11 muokkaaja: anskuja »
martsu79
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 19:30
Mä tykkään Röchnisch-merkkisistä urheiluvaatteita. Kauniita, naisellisia, ok hintaisia ja laadukkaita. Löytii esim. Inter-sprotista jne.
Olen muutamia urheiluvaatteita ostanut Ellokselta, Josefssonilta ja Henneksestä ja ihan kelpo vaatteita on.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 19:52
Budget Sportissa on suht laajat valikoimat, eikä ihan kamalan kallista. Samaten TopSportissa. Budgetilla taitaa olla jopa nettimyymälä.
annamaya
maanantaina, 6. heinäkuuta 2009 klo 22:14
Ohi aiheen anskujalle ja muillekin vinkiksi:
pinttyneen hienhajun saa urheiluvaatteista liottamalla niitä etikkavedessä. Etikkakaan nyt ei mitenkään ihanalle haise, mutta neutralisoi tuoksut ja, kun heittää vaatteen liotuksen jälkeen pyykkin, onpi taas raikkaat urkkavaatteet.
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
tiistaina, 7. heinäkuuta 2009 klo 05:36
Annamaya
Olen tuota etikkaa käyttänyt saadakseni koiran oksennuksen hajun sohvasta irti. En ole uskaltanut teknisiin vaatteisiin laittaa, mutta nyt kokeilen
SiiriSofia
tiistaina, 7. heinäkuuta 2009 klo 11:35
Anskuja, luin jostain, että jumppavaatteita tulee liuottaa etikkavedessä noin puolen tunnin ajan, jotta hien haju poistuisi mutta vaatteen matsku ei vahingoittuisi.
Olen laittanut noin 2-3 dl väkiviinaetikkaa (siis sitä väritöntä perusetikkaa) vadilliseen vettä ja itse olen saanut haisuvaatteeni taas käyttökelpoisiksi.
Virtahepo?
tiistaina, 7. heinäkuuta 2009 klo 11:48
Jumppavaatteista, RAiskin vaatteissa löytyy myös d-mitoitusta joten niissä ainakin kokoa riittää. Ainakin tuolta Budget Sportista löytyy. Ostin just mennä viikolla kivat caprit, kelpaa ulkoiluun ja jumppaan.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 22:05