Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Mistä isoja ulkoilu- ja liikuntavaatteita?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mistä isoja ulkoilu- ja liikuntavaatteita?
Sivu:
1
2
3
4
>
Leinikki
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen kireellä :p
keskiviikkona, 11. lokakuuta 2006 klo 19:36
Osaatteko kertoa, mistä saisi iiiiiisokokoisia ulkoilu- ja liikuntavaatteita :?:
Mieluummin postimyyntipaikkoja, mutta jos tiedätte muitakin, olisin iloinen.
Aika alkaa loppumaan, ennen kuin löydän sellaisia - parin viikon päästä pitäs lähteä Katinkultaan viikoksi, eikä minulla ole edes kunnon ulkoiluvaatteita
Please, kertokaa....
Big Bertha
keskiviikkona, 11. lokakuuta 2006 klo 20:48
Itse olen ainakin löytänyt kivasti vaatteita H&M:n ja Anttilan postimyynneistä (netin kautta voi myös tilata). Lisäksi Lindexiltä löytyy "isojen tyttöjen" osastolta urheiluvaatteita.
HelenaL
keskiviikkona, 11. lokakuuta 2006 klo 20:58
En tiedä, miten suuria kokoja Erätukusta saa. Sinne lähetetään pituus ja paino ja ... olikohan vyötärön ympärys, jonka perusteella lähettävät oikean kokoisen asun. Ongelma vaan on tuo aika. Ei sieltä välttämättä parissa viikossa vielä mitään onnistu saamaan. Siinä mielessä varminta olisi tietysti kävellä kauppaan, olisi ainakin vaatteet ajallaan - jos kokoja löytyy.
Itselläni on ainakin ollut suuria vaikeuksia löytää juoksutrikoita, vaikken ole suurimmillanikaan ollut kuin kymmenen kiloa ylipainoinen. Juoksuvaatteet vain on suunniteltu kuivakkaammille. Onneksi noita muita ulkoiluvaatteita yleensä tehdään vähän tuhdimmallekin väelle. Jotta toivotan onnea vaatejahtiin!
Big Bertha
keskiviikkona, 11. lokakuuta 2006 klo 21:01
Niin ja unohdin sanoa, että ne H&M:n koot on aika reiluja. Esim. minä käytän paljolti kokoa 50 tai 52, vaikka vyötärönympärykseni on peräti 140cm! Eikä ne joustavat mallit edes ole mitään "kittanoita" minulle.
Ruusa
keskiviikkona, 11. lokakuuta 2006 klo 21:14
Hobby Hallilla on isoja Raiskin kokoja, ihan siis iso mitoitus. Saa sekä postitse että Hobby Hallin myymälöistä.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
perjantaina, 13. lokakuuta 2006 klo 16:13
Partiovarusteesta löysin edullisesti itselleni ison koon Raiskin coretex-ulkoiluasun.
Nimetön käyttäjä 28832
torstaina, 2. marraskuuta 2006 klo 21:52
Lorella myy isojen tyttöjen vaatteita ( aina kokoon 60 saakka ! )
Varmasti löytyy hyviä ulkoiluasujakin. Ainoa kenkku asia on , että asut ovat verraten kalliita.....
Johna
torstaina, 2. marraskuuta 2006 klo 23:07
Jeps, ja juuri sen hinnan takia en ole koskaan raaskinut satsata, koska "alan laihduttaa ihan pian"...
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
pompula
torstaina, 2. marraskuuta 2006 klo 23:11
En minäkään raski ostaa uusia hienoja vaatteita, koska minä kuitenkin kohta laihdun ja vaatteet jäävät suureksi. Sehän on selvää tuhlausta. :lol: :lol:
Johna
torstaina, 2. marraskuuta 2006 klo 23:14
Samassa veneessä ollaan, Pompula! :wink:
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä