maanantaina, 2. maaliskuuta 2009 klo 18:12 Henne kirjoitti:Aster on varmaan itse tosi kaunis, sun pitäis mennä missikisoihin! Kiloklubin normaali-BMI on 18.5-24.9. Etusivulla on laskuri, joka tämän todistaa...KK:ssa voi olla mitä vain, mutta viralliset ravitsemussuositukset antaa VRN eli valtion ravitsemusken neuvottelukunta, joka on mielestäni vahvistanut Suomen kansalle sen 20-25, mutta täytyy tarkistaa onko muuttanut niitä viime aikoina.
Aster on varmaan itse tosi kaunis, sun pitäis mennä missikisoihin! Kiloklubin normaali-BMI on 18.5-24.9. Etusivulla on laskuri, joka tämän todistaa...
Aster on varmaan itse tosi kaunis, sun pitäis mennä missikisoihin!
Yhtä laihoja ne on ollut viimeiset kymmenet vuodet, Rasmus! Tarkat mitat on tilastoituna ja kenen tahansa saatavana netissäkin
Hmm, ehkäpä missien pitää seuraavaksi mennä luidenpoisto leikkaukseen niin saadaan kroppa sopivaksi
maanantaina, 2. maaliskuuta 2009 klo 18:12 Henne kirjoitti:Aster on varmaan itse tosi kaunis, sun pitäis mennä missikisoihin! Ihan älytön kommentti. Ihan kuin missien ulkonäköä ei voisi arvostella jos ei itse ole missimitoissa. Sama varmaan pätee kaikkeen muuhunkin, et voi sanoa sanoa ettet pidä tietystä musiikista, koska et itse osaa soittaa tai laulaa, etkä voi arvostella maalausta, ellet itse osaa maalata yhtä hyvin, vai mitä...