Vaikka itse sanonkin, olen kaunis ihminen sisäisesti ja ulkoisesti. Minulla on kauniit kasvot ja sileä, hyvä iho. Huuleni ovat täyteläiset ja hymyilen paljon. Hiusteni luonnollinen väri on kaunis ja melko harvinainen, hiukseni ovat myös luonnonkiharat, laitettuna hyvinkin näyttävät. Käteni ovat pienet ja sirot, kynteni ovat kovat ja kauniin malliset sekä kasvavat helposti pitkiksi. Käteni ovat minulle tärkeät ja arvokkaat, arvostan kädentaitoja ja haluan pitää huolta kätteni hyvinvoinnista. Myös jalkani ovat nätit ja pienet. Pidän vartaloni luonnollisesta mallista, joka on hyvin naisellinen. Merkittävästä ylipainosta huolimatta löytyy selvästi erottuva vyötärö ja leveä lantio ollut jo hoikkina päivinä. Myös runsaista pyöreistä rinnoistani pidän ja toivonkin etteivät kokonaan katoa jos painoa onnistun enempi pois saamaan. Vaikka tämän kirjoituksen perusteella ei välttämättä uskoisi, niin oikeasti olen nöyrä ihminen, olen vain oppinut rakastamaan itseäni. Olen kiltti, ajattelevainen ja kärsivällinen, minulla on mielestäni myös hyvä moraali. Kylläpä tuntui hyvältä kehua itseään oikein urakalla, olenpa ihana ihminen ja kaunis nainen!