Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Mikä itsessäsi on kauneinta?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mikä itsessäsi on kauneinta?
Sivu:
1
2
3
4
...
35
36
37
38
>
Eoa
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 12:48
Aina me täällä purnataan siitä, mitä asioita pitäisi muuttaa... Kertokaapas gallup-henkisesti, mihin asioihin itsessänne olette tyytyväisiä, mitä ette muuttaisi? Mulla on hyvät sääret, joissa ei onneksi kilot näy pahemmin, ja nenä on pieni ja söpö.
Aurinkoterveisiä kaikille!
Billie
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 12:58
Hei
Tuo oli kiva kysymys, kyllä minussa parasta on silmät ja pieni pottunenä. Yleisesti ottaen silloin kun naama ei ole kamalan turvonnut ja pöhöttynyt, se on ihan mukavan näköinen. Tänään oli juuri sellainen aamu. Se vaikuttaa myönteisesti koko minä kuvaan ja olen suorastaan rasittavan hyväntuulinen ja iloinen ja optimistinen ja…….
Hyvää päivän jatkoa kaikille
Billie (Ei niin hirveän paha yösyöppö enää
)
Kettu
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 13:02
Pisamat ja hiukset
Hilkka H
Ystävyys on kuin yksi sielu kahdessa ruumiissa.
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 13:47
Hiukset taitavat olla mullakin se paras osa. Ne ovat pitkät, todella paksut ja kauniin punertavat, vähän sopivalla värillä vielä avitetut
. Kampaajat niitä aina ihastelevat ja hiusmallinakin olen nuorempana ollut, joten kait niissä jotain hyvää on oikeasti. Sääret ovat myös solakat, pidemmät vaan saisivat olla koko koivet.
Hirmu
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 13:55
pidän ranteistani. Ne on tosi sirot ja ohuemmat kuin monilla norm.painoisilla ystävilläni. Myös nilkat on sirot. Ja nilkan tatuointi on siinä niin kiva. Silmät kun jaksaa meikata. Ne on kuulemma tosi kauniit ja kun oon kunnolla ja huolella meikannut niin kyllä se koko naama kaunis on. Riippuu vähän fiiliksestä mikä milloinkin on kaunista.
BreakFree
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 15:03
Olen tyytyväinen hiuksiini ja hampaisiini... Laiha lohtu
voisipa joskus vielä sanoa olevansa tyytväinen vartaloonsa
pompula
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 15:11
Minulla ovat noi käsivarret kyynärpäästä ranteisiin ja sääret polvista nilkkoihin ihan jees sekä vyötärökin löytyy, vaikka lihava olenkin. Jospa joskus tämä ohjelma alkais purra minuunkin, olisin oikeastaan sellainen "muodokas" ja melko tyytyväinen olomuotooni.
Hiusten väri on myös mieleinen ainakin itselleni, se on hyvin tumma, auringossa vähän mahonkiin vivahtava.
Hampaanikin ovat tasaiset.
liskotar
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 17:38
Tummat ja kiiltävät hikset ja ruskeat silmät. Oikeistaan ne näyttää ruskeilta ,mutta on monivärisrt. Tulee ilmi siinä kun vaihtaa luomiväriä saa melkein mustaksi ,ruskeaksi tai vihreäksi,
Sääretkin ihan ok.tPää ja jalat,mihin unohtui keskivartalo. Haen sitä vielä ja kulkee mukana mukavasti :wink:
Papaija
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 18:47
Tällä hetkellä olen käsivarsiini tyytyväinen, kiitos kuntosaliharjoittelun
. Myös silmät ja hiukset ovat ihan hyvät. Jalat ovat mukavan lihaksikkaat, kunpa vain saisin vielä sen pienen määrän ylimääräistä niistä pois
.
mama bear
maanantaina, 10. heinäkuuta 2006 klo 18:58
Jalan kantturat polvista aina peräti nilkkoihin asti! Ja silmät kivan vihreät.
Jalan kantturat poistetaan listalta kun ne onkin PAKSUT, joka puolelta paksut, myöskin polvista alas päin.
Sivu:
1
2
3
4
...
35
36
37
38
>
Sivun alkuun