Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Massu eriparia muun kropan kanssa
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Massu eriparia muun kropan kanssa
Sivu:
1
2
3
>
Lumiapila
kaikki tai ei mitään, hyvä tahdonvoima takaa onnistumisen
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 12:29
Juu elikäs oon laihtunut aika kiitettävästi 100kg:sta n.70kg:n painoon. Tuntuu, että muu kroppa olis ok-kunnossa. Pikku viilausta toki vaatii joka paikasta. Mutta se massu
. Muut mitat kaventuneet ihan kivasti. Lantio nyt 95cm, reisi 55cm ja vyötärö 74cm. Massu ihan kamala röllykkä. Alavatsa pömppöö ihan kamalasti vaikka normaali bmi:n puolella. Massun mitat: navan päältä 80cm ja navan alta 86cm röllykkä. Siis ihan kaamee pömppö. Ei taida vaatii mitään ihonkiristystä, kun sen röllykän alla ihan puhdasta rasvaa ja ihan kamala kuhmurainen selluliitti alamassun päällä. Vatsalihaksia olen tehnyt selinmakuulla polvet koukussa nostaen ylöspäin kummallekin sivulle yht 100 liikettä 1-2 kertaa viikossa. Jospa tuo ei riitäkään? Kalorit myös olen pitänyt miinuksella ja pyrkinyt polttamaan koko kropasta rasvaa myös harrastaen liikuntaa 3-5 kertaa viikossa lenkkeillen. Massu vain tuntuu pysyvän vieläkin turhan tiukassa laardissa. Onko muita, jotka saaneet samanlaisessa tilanteessa massun ihan litteeksi ja miten sen teitte? Tuntuu tosiaan, että tuo massu ei kuuluis enää tässä vaiheessa tähän kroppaan ja peilistä katsoen näyttää ihan eripariselta. Jotenkin tuo pitäis saada litistettyy, mutta miten
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 12:32 muokkaaja: Lumiapila »
Pullukasta hoikanmittoihin
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 12:34
Rasva lähtee vain laihduttamalla. Mikään jumppa ei sitä paikallisesti poista. Toki jumpista on aina hyötyä lihasmassan kasvutuksessa ja energiankulutuksessa, mutta mihinkään paikalliseen rasvakertymään sillä ei voi vaikuttaa.
Olishan se tietysti kiva, jos itse voisi valita mistä rasva lähtee ja mihin jää. Jos näin voisi tehdä, mäkin olisin laihduttanut pelkän vyötärasvan pois ja säästänyt tissit.
-20kg/5kk www.karppaus.info
@lli
Josko ennen mualimanloppua!?
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 12:50
Onkohan se maha pelkkää rasvaa vaiko laihdutuksesta jäänyttä ylimääräistä ihoa ja ihonalaiskerrosta. Olet laihtunut aika paljon ja iho ei aina seuraa perässä. Ainakin telkkarin laihdutusohjelmissa se mahan iso ylimääräinen ihomassa joudutaan usein leikkaamaan pois. Mutta kai se pikkuhiljaa siitä hiipuu liikunnallakin, jos olet tarpeeksi nuori. Pilateksesta voisi olla apua.
Lumiapila
kaikki tai ei mitään, hyvä tahdonvoima takaa onnistumisen
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 13:28
Pistin nyt sitten massukuvan massustani.
[IMG]http://i7.aijaa.com
Saakohan tänne ketjuun pistää tuommoista. Poistakaa toki jos ei. Tuommoinen siis pitäis saada litteeksi.
Oon 32.v ja 170cm.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 14:16 muokkaaja: Lumiapila »
Pullukasta hoikanmittoihin
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 16:48
aluksi, onnea pudotuksesta!!
Toiseksi, itkisin onnesta viikon, jos mun maha olis noin pikkuinen ja ihana!!
Kolmanneksi: ootko kokeillu pilatesta? Juuh, rasva lähtee laihtumalla, mutta mitään haittaahan ei ole sisäisten korsettilihasten kiristämisestä ja sen ihanista lisävaikutuksista vyötärönseutuun! Kun ryhti oikenee ja uuma kiristyy alapuolelta alkaen, niin jos tuo kumpu häivyttyis sinne "sisemmälle" piiloon?
Ymmärrätkö, mitä tarkoitan?
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Maikkulilli
Niin kauan on kaikki hyvin kun ei päätä viiä.
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 17:07
Totta, masusi on pieni ja kaunis
, vaikka et olekaan siihen vielä täysin tyytyväinen. Mä kanssa toivon, että asiantuntija vastaa tuohon kysymykseesi, miten saa mahan suhteeseen muun vartalon kanssa
! Mulla on muualta kroppa 46 vaatekokoa mittojen perusteella, mutta maha menis kokoon 50
... Eikös vyötärörasva ole vielä just sitä vaarallisinta
.
Olen aina ollut siinä uskossa, että jos hitaasti laihduttaa, nahkat ehtii samalla palautua ja rasvaakin lähtee enemmän kuin nopealla laihdutuksella. Sinuna siis kokeilisin pudottaa vielä muutaman kilon (mikäli tämä sopii pirtaasi) toooodellla hitaasti laihduttamalla, n. 400-500g viikossa.
Tsemppiä, mihin ikinä päädytkin!
t: kohtalotoveri
@lli
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 17:30
Ei tuo miltään irtonahalta näytä. Soma pikku massu.
Aerobista liikuntaa ja pilatesta, niillä se lähtee ainakin, sen olen nähnyt. Ja itelläkin alkaa maha heti pinenetyä kun lisään pilateskertoja viikkoon. Kerta viikossa ei kyllä riitä.
Reginana
Päivä kerrallaan
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 18:20
Kuulostaa niiiiiin tutulta.
Mulla vatsa kyllä huomattavasti roikkuvampi ja suurempi kuin sinun, mutta ihmettelenpä samaa...
Olen laihduttanut TODELLA HITAASTI n.1kg/kk nyt 6kg. Painooni olen tyytyväinen ja myös kutistuneeseen kroppaani PAITSI ETTÄ maha on aivan järkyttävä eikä muutu miksikään. Airoobista liikunta harrastan rasvanpoltto sykkeellä useita kertoja viikossa ja syön suositusten mukaan.
Vatsalle vain ei ole tapahtunut mitään, ei vaan kertakaikkiaan pienene lainkaan!
Olen menossa rintojen pienennys leikkaukseen ensikuussa enkä sen jälkeen enää voi laihduttaa, ei ole tarve, mutta myöskään rintojen leikkaus ei sitä salli tai se ei ole ainakaan suositeltavaa.
Kun rinnat pienenevät vatsa näyttää entistä suuremmalta.
Olen 161cm pätkä ja painan 65kg.
Jos pilates auttaa, viekö se kauankin aikaa ennen kuin tuloksia nähtävissä jos siis kävisin tunneilla esim. 4krt/vko onko kokemusta?
Fysioterapeutin syville vatsalihaksille tarkoitetuista liikkeistä ei ole mitään hyötyä tai ei ainakaan 3kk:ssa näy missään, kuvittelisin että pilateksessa ne ovat vastaavanlaisia...
Ensimmäinen yritys elämäntapamuutokseen
@lli
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 18:30
Fysioterapeutin liikkeistä mulla ei ole hajua, mutta 3 kk pilatesta kolme kertaa viikossa (ja kotonakin välillä lisäksi) hävitti kyllä maharöllykän ihan tyystin.
Kaikki taistelulajit/itsepuolustuslajit on myös hyviä mahan hävittäjiä. Ite en semmoiseen enää mene, mutta nuorempana harrastin.
Flora's Secret
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 18:39
Minäkin olen sen muotoinen, että vatsaläskit ovat viimeiset jotka lähtevät. Ensin kutistuu reidet, rinnat, käsivarret, kasvot, peppu, ja viimeisenä vatsa. Teen erilaisia vatsalihasliikkeitä yhteensä 800-900 liikettä viikossa, on auttanut. Vatsa oli heti vähemmän pömppö kun lopetin leivän syönnin. Joskus syön hapankorppuja, mutta leipää hyvin harvoin. Lisäksi minulla on aika kaareva selkä, joten vatsa työntyy senkin takia ulospäin :/
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ravinto
»
Mitä tänään pääruuaksi?
tänään