Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Lempimeikkinne?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Lempimeikkinne?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
danise
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 07:44
Hei!
Heräsi ajatus meikkipussin sisällön uusimisesta. Ripsiväriltä vaadin ripsen taivutustuloksen säilyttämistä ja pidentävää ominaisuutta. Meikkivoiteelta( jota harkitsen alkavani käyttämään) haluaisin kuulasta ja hengittävää pintaa sekä tummien silmän alusien peittoa, meikkivoide asiassa olen täysin pihalla
. Aurinkopuuteri/poskipuna akselilla liika pölyäminen ärsyttää levittäessä
.
Mitkä ovat teidän vaatimuksenne ja mitä tuotteita käytätte näiden saavuttamiseen?
Itse olen toistuvasti käyttänyt jotain vedenkestävää ripsiväriä akselilta lumene-lancome..mihin milloinkin on ollut varaa. Puuteri ym tuotteiden kanssa olen päätynyt lähes aina lumenen tuotteisiin, tuttuja ja turvallisia..ei tule pettymyksiä, ja hintalaatu suhde mielestäni kohtaavat
.
sbm
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 08:30
Itse pidän nivean ja yves rocherin tuotteista, ripsivärinä ehdoton lorealin telescopic, jopa parempi kuin kokeilemani kallis clarins, silmänrajaus musta dermoshopin kynä, luomivärit gosh vedenkestävät puikot joita ei ehkä enää saa, ainakin sokos myi alella loput pois, ripsari myös great lash on edelleen hyvä, suuri pakkaus ja pidentääkin tosin vedenkestävä ei täysin pysy edes uidessa. iholle rimmel match perfection ultra creamy compact powder on helppo ja hyvä. silmän alusiin itselle sopii kuivan ihon ja ryppyjen takia dermoshopin peiteväri jossa kaksi sävyä, niistä voi sekoittaa sopivan. pehmeä koostumus ei jää ryppyihin. kulmakynänä joku tosi halpa jolla vain täytän kolot, kulmat värjään itse. hyvä ostos oli isadoran suuri suti sokokselta jolla levitän aina nyt puuterit, ehdoton, miten olenkaan pärjännyt jollain vipallla? sekoitan isadoran aurinkopuuteria ja tavallista nivean kivipuuteria sillä ja saan hyvän sävyn, oma ihoni on kellertävä ja tumma, en löydä sopivaa puuteria mistään. joe blascoa mulla on myös, dermocil peitevärillä saa silmämeikin pohjustuksen sekä huulipohjustuksen joka pysyy. sillä voi laittaa myös silmänaluset mutta on kuivaa ja tarvitsee peitesiveltimen jonka ostin yves rocherilta, pieni jäykkä sivellin ja tosi hyvä. huulipunasiveltimiä en ole löytänyt enää kaupoista, hyvän sain niin ikään yr:lta sellainen joka vetäytyy hylsyyn.
Erihanna
ERKillä.
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 09:39
En tiedä miten tämä tuon pölyärsytyksesi kanssa sopii yhteen, mutta itse olen käyttänyt jo 4 vuoden ajan pelkästään
mineraalimeikkejä
, tällä hetkellä
Lily Loloa
. Mineraalimeikki"voide" eli foundation on siis peittävä jauhemainen puuteri, joka levitetään kasvoille isolla kabuki-siveltimellä pyöritellen. Lopputulos on mainio, peittävä mutta ei kuitenkaan pakkeloitu tai liian jauhoisen näköinen. Eri sävyisiä foundationeja voi huoleti sekoittaa keskenään. Näin kesällä olen käyttänyt tavallisen foundationin jatkeena liian tummaa vikaostosta, ja sävy on oikein passeli päivettyneille kasvoille.
Foundationin lisäksi käytän mineraaliposkipunaa, tummat silmänaluset korjaan keltaisella mineraalivärikorjaajalla ja näpyt ja muun punoituksen vihreällä. Luomiväri on myös mineraalikosmetiikkaa, jota voi käyttää kuivana tai märkänä.
Iho tuntuu voivan paremmin mineraalimeikkien alla kuin tavallista meikkiä käyttäessäni. Mineraalit suojaavat myös jonkun verran auringolta.
Isojen meikkiketjujen (Loreal jne.) kauppaamat mineraalimeikit eivät yleensä ole ns. "aitoja" mineraaleja, vaan niissä on käytetty erilaisia täyteaineita, hajusteita jne.
Että tällainen kokemus.
Sainpahan avautua.
Erihanna ERKillä
http://karppaus.info
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 11:49
Pakko itsekin kehaista tuota Lily Loloa. Tilasin tuossa toukokuussa pari näytepurkkia (niilläkin pääsi pitkälle, eikä maksanut paljon) ja nyt käytössä täysikokoinen purkki meikkipohjaa ja toimii kuin unelma. Ei keräänny huokosiin ja paakkuunnu sun muuta, kuten normimeikkivoiteet (ja tosi montaa on tullut kokeiltua). Lisäksi sävyissä on tarpeeksi vaaleita värejä, kun yleensä voidemaiset voiteet tummuvat iholla omituisen värisiksi (minulla on todella vaalea iho).
Lisäksi käytän yleensä Yves Rocherin mustepullo-eyelineria ja L'Oréalin telescopic-mascaraa (tai muuta vastaavaa), sekä kulmakynää. Joskus, kun en jaksa olla tarkka, käytän mustaa silmänrajauskynää ja pehmennän luomivärisiveltimellä (en koskaan rajaa alaluomea, teen vain "kissarajaukset" yläluomelle), luomiväriä käytän tosi harvoin (tumma ruskea/harmaa) Huulipunat ja kiillot vaihtelee mielialan mukaan, ei vakiomerkkiä.
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 12:35
Tämähän on mielenkiintoinen ketju
Itse olen tässä muutaman vuoden tauon jälkeen aloittelemassa meikkausta(ei vaan oo koskaan kiinnostanut paljon ja viime vuosina ei ollenkaan). Ja olen noita mineraalimeikkejä katsellut kun tuntuu iho niin herkästi ottavan nokkiinsa kaikista rasvoistakin jo niin en halua kovin eksoottisia coctaileja iholle laittaa.
Onko kellään kokemusta noista pintakuivan/rasvaisen ihon käytössä?
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 12:38 muokkaaja: Kirnauskis »
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 12:59
No, minulla on atooppinen iho, joka punoittaa herkästi (tosin ihottumat ja punoitukset ovat huomattavasti vähentyneet sen jälkeen, kun lopetin tupakoinnin), ja minulle tuo Lolo on sopinut hyvin. Tietysti alle täytyy valita omalle iholle sopiva kosteusvoide. Rasvoittuvalle iholle kannattanee ehkä käyttää myös meikkiä sitovaa puuteria, itse en aina sitä käytä, kun ihoni ei juuri rasvoitu (paitsi nyt hirmuhelteillä, jolloin en kyllä juuri meikkiäkään käytä). Kannattaa aloittaa noilla testereillä.
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
danise
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 14:40
Mineraali meikeistä olen kyllä tykännyt hirmuisesti, muita merkkejä en ole käyttänyt kun vain dermosilin. Ne ovat passanneet hyvin minun puolikuivalle iholleni. Ainoa miinus että puuteri on hiukan liian kellertävää iholleni, toinen taas liian tummaa. Jää hiukan sellanen suttuinen olo itselle, vaikka muut ovat sanoneet että ei edes huomaa että sävy olisi jotenkin väärä
. Taitaa olla vain omassa päässäni nämä kuvitelmat. Joskus tykkäsin käyttää Joe blascon meikkivoidetta silmänalusiin ja nenään mutta en oikeastaan muualle, liian peittävää ja paksua tuntui olevan muualle.
Taidampas kokeilla tilata tuota Lily Loloa. Lorealin mascarakin lähtee kyllä kokeiluun kun sitä muuallakin kovasti kehuttiin
.
Kynsilakoista sen verran että olen NIIN rakastunut Trindin kynsilakkoihin, harmi vaan että ainakaan täällä pohjoisessa kovasti ei ole värejä saatavilla. Lähinnä jotain vaalea. Kynnet ei enää liuskoitu ja ovat entistä kovemmat ja kasvavat tällöin terveempinä.
mjhippu
maanantaina, 8. elokuuta 2011 klo 17:10
Aurinkopuuteri on jotain mitä ilman en uskalla ulos lähteä. Piristää yleisilmettä kun saa väriä naamaan. Ripsari kanssa.
Iltameikkiin teen kunnon rajaukset ja joskus punaa huuleen.
kittn
No one ever achieved anything by giving up
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 10:59
Ihan päivittäisessä meikissä vaatimuksia ovat että iho näyttää tasaiselta ja tummat silmänaluset piiloon, silmät piirretään esiin eyelinerillä ja viimeistellään ripsarilla sekä kulmat siistitään kauniin muotoisiksi kulmakynällä kun omia karvoja ei kasva oikeissa kohdissa. Meikkipohjana on milloin mitäkin, suurimman osan vuotta vaaleus ratkaisee eli mikä voide vaan on lähimpänä aa-nelosta niin sitä naamaan.
Mineraalimeikkien suhteen oikean sävyn etsiminen on helpompaa. Eyelinerin kanssa vaatimuksena on hyvä kesto ja iso pakkauskoko, molemmat ehdot täyttää kirkkaasti MACin Fluidline-geelirajaus. Ripsareiden kohdalla levitystekniikka ratkaisee enemmän kuin markkinamiesten lupaukset, joten sillä saralla tulee ostettua vähän milloin mitäkin, kuitenkin ihan huonoimpia kokemuksia kartellen (Great Lash, Blueberry Curl, Rimmelit...). Hyvän kulmakynän löytäminen on todella vaikeaa, ainakin markettimerkeillä ongelmana on joko oudot värisävyt tai se että kynä on pehmeä kuin kajali jolloin tulee ylitummat suttukulmat. Haaveilen että pääsisin testailemaan selektiivisten merkkien kyniä...
Usein tulee myös käytettyä luomivärejä ja niiden kanssa ehdoton pohjustaja on Urban Decayn primer potion. Käytän myös huulituotteita enempi vähempi päivittäin ja käsilaukkuun kertyy yleensä kattava kokoelma erilaisia hylsyjä ja putkiloita.
Merkeistä voin lämpimästi suositella MACia, ainakin kaikille Stockmannin lähellä asuville, Suomessa kun merkin saanti on tosiaan tehty vähän vaikeaksi Stockan virallisen edustamisen myötä sillä merkki ei enää tämän vuoksi toimita meikkejä Suomeen omasta verkkokaupastaan.
danise
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 11:03
Itselläni on sama asennoituminen aurinkopuuteriin..ja kyllä silmänympärys ihon peittoonkin. Ilman näitä en kyllä lähde etes lenkille ihmisten ilmoille
. Piristää niin kummasti yleisilmettä ja tuntuu etten näytä edes itseltäni vaan joltain ihan muulta kuluneelta ja kulahtaneelta ilman näitä
. Hassua
! Ei sillä että muut jotka eivät näitä käytä siltä näyttäisivät olen vain ilmeisesti totuttanut itseni ihan liikaa sellaiseen ulkonäkööni
.
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät