Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Laihtumisen tuoma huomio
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Laihtumisen tuoma huomio
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
punainenpaprika
torstaina, 14. heinäkuuta 2011 klo 15:07
Haluan nyt tuoda senkin asian esille, että flirttejä ja kehuja satelee silti, vaikka onkin ylipainoinen.
Minulle ainakin, vaikka ylipainoa on runsaasti. Minulle geenit ovat kuitenkin antaneet kauniit kasvot, eikä kaksoisleukaa löydy....
Olemuksesihan riippuu täysin siitä miten kehosi kannat ja mitä päälläsi pidät. Ei ylipainoisenkaan tarvitse telttoihin pukeutua vai pitääkö?
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
perjantaina, 22. heinäkuuta 2011 klo 01:34
Niin, pakko tuohon punaisenpaprikan kommentiin vielä sanoa että kyllä sitä itselläkin yllättävän paljon oli vientiä silloin isompanakin, ehkä se johtui myös osittain siitä etten itse antanut painoni häiritä menoa vaan olin rohkeasti oma itseni. Mutta sen olen myös huomannut, että nykyään otan paljon rohkeammin itse kontaktia uusiin ihmisiin, helposti lähestyn (ja olen ilmeisesti helposti lähestyttävä) vieraitakin ihmisiä. Itsevarmuus on siis kasvanut roimasti enkä enää pelkää niin paljon muiden ihmisten mielipiteitä itsestäni, en siis jaksa välittää jos joku nyt ei satu pitämään miusta
omapahan on menetyksensä.
Ja tänään taas terassilla miesten päät kääntyi kun kävelin ohi kesämekossani, kyllä se itsevarmuus vaan tuo sellaista ryhtiä olemukseen ettei sitä voi olla huomaamatta. Eräs vanhempi naishenkilö jonka olen tuntenut jo aikaa ennen painonpudotusta sanoikin minulle että näytän siltä että kannan itseni nykyään paremmin, eli ryhti on hyvä enkä enää painu kasaan kuten isompana.
Ja tämä itsevarmuus ja itsensä hyvin kantaminen on varmasti osaltaan myös iän mukanaan tuomaa, huomannut monessa muussakin asiassa että mitä pitempään tässä asioita on miettinyt niin sitä vähemmän laittaa painoa muiden mielipiteille vaan ajattelee rohkeasti omilla aivoillaan.
kesäinen85
torstaina, 5. huhtikuuta 2012 klo 18:21
Kyllä siinä alkaa hymyilyttämään kun joku huomaa keventyneen olomuodon
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18