Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Läskit reidet ja takapuoli - miten eroon?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Läskit reidet ja takapuoli - miten eroon?
Sivu:
1
2
3
4
>
Tinzku
lauantaina, 28. maaliskuuta 2009 klo 19:21
Mulla on ongelmana erityisesti reisiin ja takapuoleen kertyvä läski. Keskivartalo/maha on paremmassa kunnossa, mutta reidet ja takapuoli aivan surkeassa
Sopivia housuja on lähes mahdotonta löytää, koska pitää ostaa isot, että mahtuu reidet ja takapuoli ja sitten vyötäröstä ovat aivan valtavat, ja tietysti, koska persjalkakin olen, niin lahkeetkin ovat aina järkyttävän pitkät
Miten näistä läskeistä pääsee eroon? En välitä saada mitään riisikeppikoipia, mutta ohuemmat kuitenkin, kiitos
Kertokaa jotain täsmäliikkeitä, joita voisi kotona Salkkareita katellessa tehdä
Jumppaan monipuolisesti kolme kertaa viikossa ja lisäksi käyn kuntonyrkkeilemässä sekä hiihdän sään salliessa
Mitat tällä hetkellä: 166 cm, 72.3 kg, vy 89 cm.
¤M¤
Jokainen päivä aloitetaan puhtaalta pöydältä
lauantaina, 28. maaliskuuta 2009 klo 19:48
Heippa Tinzku!
Sain tuossa, kun tilasin kuntoplussan niin sellaisen oppaan eri kehotyypeille. Jos sinulla on ns.päärynävartalo niin heitä opastettiin mm. että neuvottiin tekemään pitkiä kävelylenkkejä ja harrastaa vauhdikasta kuntonyrkkeilyä. Valitettavasti voimaharjoittelu puolella oli oppaassa vain ns. ylävartalon=
sopusuhtaisuuden lisäämiseen
neuvottuja liikkeitä=Sivukyykky, selänojennus seisten, hartianosto, punnerrus, vatsarutistus. Mutta tosiaan valitettavasti tässä oppaassa ei ollut ns. suoraan niihin reisiin ja takapuoliin auttavia liikkeitä! hö!
No muita neuvoja oli heille :
1. Syö esim. rasvaista kalaa ...=sitkeät rasvasolut pakaroissa, lantiolla ja reisissä vapauttavat hanakammin niihin kertynyttä rasvaa, jos ravinto sisältää tarpeeksi d-vitamiinia, kalsiumia ja pitkäketjuisia omega3rasvahappoja.
2. Noudata yleisiä ravintosuosituksia! (Ohje varmaan kaikille laihduttajille
)
3. Eroon epäterveellisistä rasvoista! (Helpommin sanottu kuin tehty,eikö vain
)
Muuta kivaa oli pukeutumiseen, (eli auttaa vähän tilapäisesti ennen laihtumista
) että pitäs kääntää huomio vatsaan ja vyötäröön.
Povi, uuma, vatsa ja solisluut esille->topit jne.
Pusakan vetoketju kiinni vain keskeltä. ->korostaa vyötäröä. (Jos on sellainen paita että vetoketjun saa avattua kummastakin suunnasta.)
Housujen on hyvä olla väljät lantiolta alaspäin.
Lahkeet joko täyspitkät tai nilkat paljastavat.
Toivottavasti jollakin on antaa sulle sitten niitä täsmäliikkeitä, joita harjotella telkun edessä
Jaksamisia....
Tulppaani
lauantaina, 28. maaliskuuta 2009 klo 20:13
Moi kohtalotoveri
Itse olen normaalipainoinen (172cm ja noin 67kg) mutta NIIIIN päärynävartaloinen kuin olla voi. Reidet ja takapuoli ovat oikeasti tosi isot, vyötärö hoikka (72cm), tissejä ei ole eikä oikein hartioitakaan.
Paidoista menee S koko, housuista hyvä jos L
Taas muotiin tulleissa haaremihousuissa on se hyvä puoli, että haalarihaaremissa menee kevyesti S-koko -myönnän, ostin sellaisen Lindexiltä jo siitäkin ilosta
Niissä sivuprofiilikin imartelee.
Muuten olisin hamelinjalla, niissä sopii koko 36 tai 38 jos ei ole suora malli. Housujen osto saa itkun partaalle joka kerta.
Mutta siis, laihduin vuosi sitten vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja painoni oli parhaimmillaan 62 kg, se on minulle vähän. Samalla jumppasin ja poljin joka päivä stepperillä vähintään 2000 askelta. Tulos: sama päärynä olin edelleen, lantio kyllä pienempi mutta niin pienenin myös muualta. Nyt koetan nostaa puntteja ja saada tosiaan yläkroppaa suuremmaksi ja niin tasapainottaa vartalon suhteita.
Olen sokerinarkkari ja kuten huomasit tekstistä lihonut 5kg ihan leivän ja herkkujen vuoksi. Ne tietysti vain pahentavat ongelmaa. Tämä kuitenkin tuntuu olevan paino, johon kroppani pyrkii, tosi vaikea saada painoa enää alas mutta ei se yleensä tästä nousekaan.
Tsemppiä - käytetään hameita ja ylpeilään hoikalla vyötäröllä!
meepi
torstaina, 2. huhtikuuta 2009 klo 18:21
Googletin tästä samasta aiheesta pari päivää sitten (hakusanalla reidet kiinteäksi), ja luin muutaman keskustelun, joista useassa kehuttiin mm. rullaluistelua, askelkyykkyjä ja pyöräilyä. Itse en ole vielä näitä kokeillut, mutta olivat monilla auttaneet, joten ehkäpä kannattaa edes kokeilla?
Itselläni on myös reidet hiukkasen liian paksut etenkin yläosasta, joten kevään tullen aion ainakin pyöräillä enemmän, ehkä ostan myös rullaluistimet...
Jos sattuu kuntopyörän omistamaan niin pyöräily onnistuu myös salkkareita katsellessa mutta ei oikein muuten
Mutta noita kyykkyjähän voi tehdä.
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 2. huhtikuuta 2009 klo 19:26
Täälläkin on jo monta keskustelua samasta aiheesta. Ei siis tarvi edes googlata. Keinoja on mutta vartalonmuotoaan ei pysty muuttamaan. t. kurvikas X eli myös peffakas ja reitevä
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
"Primavera1"
sunnuntaina, 5. huhtikuuta 2009 klo 19:13
Harva on vanhemmiten vartaloltaan ns. sopusuhtainen. Minun kauneusihanteesni olisi nimenomaan X-mallinen nainen, jolla on korostuneet reidet, tapapuoli ja rinnat ja hoikka vyötärö. Päärynä on toiseksi paras vaihtehto, siinä on vain pienet rinnat. tasapaksu tai omena ei ole mielestäni kaunista. Onhan se jo moneen kertaa sanottu, että ei niin väliksi, jos läski on takapuolessa ja reisissä, niinhän se naisilla pitää olla. Vartalotyyppiänn ei voi muuttaa. Korostakaa naiset naisellista päärynäänne- hoikkaa vyötäröänne, ei miehet sitä pahaksi katso!
-Hande-
kilo kilolta normaaliin painoon ;)
maanantaina, 6. huhtikuuta 2009 klo 01:45
vesijuoksustakin vois apua, kun siinä tulee alakropalle paljon liikettä ja se kuluttaa paljon kaloreita niin mikäs sen parempaa
Pituus 186 cm
Elmeriina
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 11:41
Mulla sama ongelma eli yläosa on suhteellisen pieni, menee paidat kokoa s ja alaosa sitten taas...Nooh, yleensä kokoa 38-40... Ärsyttävää!!
Mun mitat on 169 cm ja 64 kg, painoa olisi tarkoitus tiputtaa semmoset 5kg. En halua tosin niinkään tiputtaa painoa vaan kiinteyttää itteäni ja nimenomaan reisistä/ pepusta.
Olen lukenut,että hyviä lajeja reisien/ pepun kiinteyttämiseen ovat mm. spinning, juoksu ja pyöräily... Spinning ja pyöräily menee helposti, mutta tuo juoksupuoli on vielä hakusessa...
RamBanni
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 12:47
Täällä ilmoittautuu myös yksi muhkeapeppuinen ja -reisinen, todellinen X- ja päärynänainen.
Yläkroppani on kokoa 34-36, rinnat D-kupit ja vyötärö on 58cm.
Alakroppa onkin sitten kokoa 38
eli sieltä haluaisin kiinteytyä.
Mitat on tällä hetkellä 161cm/57kg, ja tavoite olis tiputtaa 3-5kg.
Suurin ongelma kropassani on paksut pohkeet. Siis ihan mielettömän paksut pohkeet! Pillifarkut näyttää mun jalassa naurettavalta, ja housut kinnaavat aina pohkeista.
Saappaita saan harvoin edes jalkaan, jolleivät ole stretch-mallisia.
Käyn paljon spinnissä ja kuntosalilla, ja aloittelen jälleen lenkkeilyä.
Saa nähdä saanko kroppani muotoa muutettua ikinä. Masentaa, kun laihtuminen reisistä ja takapuolista + pohkeista on niin mielettömän hankalaa.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 8. huhtikuuta 2009 klo 08:53 muokkaaja: RamBanni »
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 9. huhtikuuta 2009 klo 10:55
Mäkin olen kait lähinnä päärynämallinen, vaikka omasta mielestäni oon pelkkä pötkylä. Lanteen ympärys n. 104 cm, vyötärö n. 83, tissit kokoa C tai D (riippuu liiveistä). Pitkät tunikat on onneks kivoja, kun ei näy kaikki läskit tuosta vyötäröltä.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Sata päivää ilman karkkeja!