Oon kanssa huomannut, että kun itse on eri painoissa, näkee muut ihmiset myös erisilmin. Ennen pidin ihmisiä, jotka oman veikkaukseni mukaan ovat n. BMI 20, jonain outoina mini-ihmisinä ja megalaihoina. Nykyisin n. -30kg laihtuneena sen sijaan näen kyseiset ihmiset normaalihoikkina, eli en megalaihoina edes. p.s Onnea Chili11! Oot tehnyt tosi hyvän edistyksen . Kävin katsomassa myös ennen ja jälkeen kuvasi ja todella huomaa edistyksen
tiistaina, 17. tammikuuta 2012 klo 13:07 Lumiapila kirjoitti:Oon kanssa huomannut, että kun itse on eri painoissa, näkee muut ihmiset myös erisilmin. Ennen pidin ihmisiä, jotka oman veikkaukseni mukaan ovat n. BMI 20, jonain outoina mini-ihmisinä ja megalaihoina. Nykyisin n. -30kg laihtuneena sen sijaan näen kyseiset ihmiset normaalihoikkina, eli en megalaihoina edes. p.s Onnea Chili11! Oot tehnyt tosi hyvän edistyksen . Kävin katsomassa myös ennen ja jälkeen kuvasi ja todella huomaa edistyksen Sama! Jotenkin yleinen "painotietoisuus" on muuttunut oleellisesti. Vastaavasti aiemmin ehkä hieman ärsytti normaalipainon sisällä/lähellä laihduttavat, mutta nyt senkin ymmärtää uudella tapaa. Ja myös mun mielestä Chili on suorastaan tyrmäävä! Mahtava tulos, kuvissa oli kaksi nättiä naista joita ei välttämättä olisi samaksi ihmiseksi arvannut
Ihan samanlaista sokeutta oli mullakin vielä vuosi sitten.. mitkään vaatteet ei näyttänyt hyviltä ja valitsi päälleen mahdollisimman löysiä vaatteita näyttääkseen pienemmältä.. tuolloin painoin lähemmäs 100 kg.. nyt kun katsoo vanhoja valokuvia, ymmärrän miten lihava olinkaan.. pituutta mulla on vain 163cm. Nyt -38kg laihtuneena painan 58kg ja ihmiset ketkä eivät mua oo nähneet täv vuoden aikana eivät enää tunnista kunnolla Mutta mä alan olemaan kyllästynyt että joka suunnasta tulee kommenttia etten enempää laihduttais ja että mitä mä oon oikein tehnyt ja oma äiti viittas jo johonkin syömishäiriöönkin.. mä en voi mennä enää minnekkään kuulematta laihtumisestani ja se vähän rasittaa vaikka ylpeä ja tyytyväinen toki olenkin..