Joo, huh huh niiden valokuvien kanssa! Sitten kaverit laittaa jonnekin facebookiin juuri niitä kuvia joissa mulla on viisi leukaa. Mulla on kyllä varmaan jotenkin vinoutuneen positiivinen kehokuva kuitenkin, kun aina yllätyn niistä valokuvista. Ja sitten jos olen mennyt kiloklubin mukaisilla miinuskaloreilla parikin viikkoa ja samalla liikkunut vähän reilummin, niin alan taas tuntea itseni hyvinkin solakaksi pajunvitsaksi. Kunnes taas joku valokuva yllättää
keskiviikkona, 2. helmikuuta 2011 klo 18:35 minh kirjoitti:Joo, huh huh niiden valokuvien kanssa! Sitten kaverit laittaa jonnekin facebookiin juuri niitä kuvia joissa mulla on viisi leukaa. Mulla on kyllä varmaan jotenkin vinoutuneen positiivinen kehokuva kuitenkin, kun aina yllätyn niistä valokuvista. Ja sitten jos olen mennyt kiloklubin mukaisilla miinuskaloreilla parikin viikkoa ja samalla liikkunut vähän reilummin, niin alan taas tuntea itseni hyvinkin solakaksi pajunvitsaksi. Kunnes taas joku valokuva yllättää Amen to that! Just ku mun näppikseltä lähtöisin olevaa tekstiä.
/date] ..Järkytys on joka kerta yhtä suuri, kun muka hoikkeliinina menee sitten jonnekin jumppatunnille ja peilistä näkyykin se sama norsu niiden muiden oikeesti pajunvitsajumppaajien keskellä...