Samaa olen miettinyt minäkin, että miten voi pään sisässä asua ihan eri ihminen kuin peilissä. :shock: Ja ne valokuvat! Kammottaa ajatellakin, että muut ihmiset näkevät minut koko ajan sellaisena kuin niissä valokuvissa.
Minulla taitaa olla juuri tuollainen "läskisokeus", jolloin normaaliapinoinen luulee olevansa läski. Painoindeksini on tällä hetkellä hieman päälle 21 (176/65), mutta silti kuvittelen edelleen olevani lihava. Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että olin koko nuoruuteni isokokoinen ja aina se porukan suurin (toiki pituuttakin oli hieman enemmän, 176cm). Nyt kun olen reilussa parissa vuodessa pudottanut 17 kg, niin edelleen ne mielikuvat pyörivät siellä entisissä muistikuvissa. Eli minäkuvani ei todennäköisesti ole päivittynyt. Pitäisi varmaan seistä kokovartalopeilin edessä ja katsella kunnolla itseään. Vatsassa on vielä hieman ylimääräistä, muuten olen melko tyytyväinen itseeni. Kun voisi olla niin, ettei tarvitse koko aikaa vetää vatsaa sisään. Siinä tavoitteeni .
En yleensä tähän asti ole pitänyt siitä, että minusta otetaan kuvia. Nyt voisin pyytää avomiestä nappaamaan muutaman kuvan ja katsella niitä tarkasti . Kiitos vinkistä, aion koittaa ehdotustasi !!