Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Lämpörullat???
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Lämpörullat???
Sivu:
1
2
>
Mä Putoan
Maasta se pienikin ponnistaa =)
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 14:02
Moikkarallaa
Olen monta vuotta ajatellut ostaa lämpörullat, mutten tunne ketään kellä olis.
Onko sulla
Minkälaiset
Oletko tyytyväinen lopputulokseen
Kannattaako ostaa
En aina jaksais kiharrinta käyttää.....
Henne
Klubiemäntä
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 14:08
Mulla on, suosittelen kyllä, vaatiihan niiden laittaminen vähän viitsimistä. Ehkä noin kerran kuussa jaksan ne laittaa. Pitkään tukkaan erityisesti, mutta myös puolipitkään saa kestävät kiharat. Ennen rullaamista pitää olla puhdas kuiva tukka, johon laitetaan muotoilusuihketta osio kerrallaan. Mun rullat taitaa olla Remingtonit, maksaa noin 40-60euroa, kalliimmallakin saa.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Mä Putoan
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 15:45
Mooro Henne
Kuinkas kauan niitä rullia pidetään hiuksissa
Henne
Klubiemäntä
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 15:51
No yleensä riittää että ne ehtii jäähtymään kokonaan
Kun kuumennan rullat ensin kuumiksi ja alan laittaa niitä hiuksiin, niin tuo lämmitysvehje pitää ensiksikin olla päällä koko ajan. Kun viimeinen rulla on tukassa niin otan sen pois päältä ja katson kelloon. Noin puoli tuntia yleensä riittää siitä etiäpäin. Kannattaa mennä johonkin kylmään esim. parvekkeelle (ei sateeseen) rullapäänä. Tai puhaltaa kylmää hiustenkuivaimella jotta rullat jäähtyvät nopeammin. Yleensä siinä vaiheessa kun koko pää on täynnä rulllia niin suihkauttelen vielä tuota muotoilusuihketta koko päähän. Kun rullat avataan, ne avataan varovasti sormilla. Yleensä pidän vielä piippausrautaa siinä varalla, jos joku suortuva ei ole kihartunut halutulla tavalla. Kun kaikki rullat on poistettu, on suortuvia hyvä availla varovasti. Tässä vaiheessa peilataan takaosa ja päälliosa ja tarvittaessa tehdään tupeeraukset ja muut siistimiset varovasti kammalla. Lopuksi koko päähän kuivaa hiuslakkaa.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Marianna78
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 15:53
Minä myös käytän lämpörullia -eikä ole hankalat. kouluaikoina väkersin joka aamu hiuksiin ja annoin olla aamutoimien ajan, noin puoli tuntia siis
nykyään hieman harvemmin... en käytä mitään suihkeita tai muita aineita - puhtaisiin kuiviin hiuksiin, kohottaa ja antaa kivat kiharat! Hiukset myös pysyvät puhteina pitempään! Omistan, jotkut ikivanhat Revlonit, ostin kaverilta ja maksoin niistä silloin 50 markkaa. Ehdottomasti laitan joka kerran kun lähden bilettämään, silloin käytän myös muotovaahtoa - ja niiden ansiosta eivät mene pitkät hiukset aina päätä pitkin
soronoo
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 16:26
Minulta löytyy rullat myös, merkkiä Babylis. Laitan kuivaan tukkaan jonkun kiharrus-suihkeen alle osio kerrallaan ja ei muuta kun lämpörullat päähän. Minä laitan ohuen huivin pään ympärille siksi aikaa kun rullat viilenee; pitää rullat vielä tiiviimmin päässä.
Mulla on hiuksissa aika paljon pituutta ja paksuutta, joten vaatii vähän urheiluhenkeä ruveta tuohon ruljanssiin...
Oikeasti saa laskea tarkkaan riittääkö rullat...
Mä Putoan
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 17:46
Taidanpa pyytää pukilta lämpörullat
Kuulostaa ihan hyviltä. Mullakin tuota tukkaa piisaa, aika paksut, mutta lyhyet. Ihan niinkuin minä itse muutenkin
Sitäkin mietin, että riittääkö ne rullat mutta kyllä kai
circuit
Elämä on ihanaa!
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 19:13
Kiinnostava ketju, koska olen miettinyt ihan samaa kuin sinä, Mä Putoan! Mulla on ollut sellaiset patukat, kylmät, jotka olen laittanut aavistuksen kosteaan tukkaan ja annan tukan kuivahtaa. Tulee niilläkin tosi hyvät kiharat, mutta olen vähän katellut noita lämpörullia ja nyt taidan uskaltaa hankkia sellaiset. Mullakin on paksu tukka, puolipitkä ja pitää laskea että riittää sitten. Ihanaa, kun keksit kysyä tätä!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä Putoan
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 20:58
Lämpörullat on varmaan "terveellisemmät" kuin kiharrin tai piippausrauta, oliskohan
Piipu
keskiviikkona, 11. marraskuuta 2009 klo 21:06
Itse käytän lämpörullia päivittäin puolipitkiin hiuksiini. Hiukseni eivät ole kauhean tuuheat ja ovat aika hentoiset. Saan lämpörullilla kuitenkin aikaan tuuhean ja pitävän kampauksen. En laita päähäni aivan niitä kaikkein pienimpiä, tulee liian kiharaa. Minä pidän rullia päässä 15-20 minuuttia, jonka jälkeen harjaan hiukset auki ja suihkutan hiukan lakkaa perään.
Minun rullani ovat Babylis -merkkiset ja ovat olleet siis kahden vuoden ajan kesää lukuun ottamatta melkein jokapäiväisessä käytössä. Hyvin ovat kestäneet niin rullat kuin hiuksetkin.
Aloitettu 27.2.2012
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
55 kg:n tavoittelijat
tänään