Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuvittelen olevani hoikka, mutta vaaka todistaa toisin
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuvittelen olevani hoikka, mutta vaaka todistaa toisin
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
Banzai
sunnuntaina, 15. marraskuuta 2009 klo 11:30
Kyllä me ihmiset olemme ihmeellisiä. Minulla on päinvastoin. Kuvittelen aina olevani tukevampi kuin olenkaan. Valokuvissa aina ihmettelen, että olenko muka noin hoikka, sama ilmiö jumppatunneilla, jossa näkee itsensä ja toiset ihmiset samaan aikaan. Olen aina hoikimmasta päästä. Peilistä kotona katsoo aina joku tukevampi yksilö. Pelkään kiloja kai siksi, että ätini on aina inhonnut itseään, koska kokee olevansa lihava ja sain jo pikkutyttönä kuunnella hänen kauhisteluaan appelsiini-ihosta. Minusta hän on kaunis eikä pahasti ylipainoinen, mutta en ikinä halua joutua inhoamaan itseäni noin paljon. No kyttäänkin sitten tarkasti kroppaani vaikken kiloja niin katsokaan, ja heti jos meinaa mennä överiksi, teen jotain. Samalla tunnen olevani isompi kuin olen. Olen siis normipainoinen, bmi 20,4. Mutta luulisin itse että bmi:ni olisi jotain 24. Todella outoa. Nuorempana olinkin sairastua anoreksiaan ja näin laihan kroppani aina pullukkana, että sieltä kai periytynyt tämä kehonkuva.
Banzai
sunnuntaina, 15. marraskuuta 2009 klo 11:32
Tämä myös selittää miksi roikun kk:ssa, vaikkei ole suoranaista tarvetta ja olen omituisen kiinnostunut kaikista ravintoasioista. Anorektikko aikanani opin ulkoa kaikkien ruokien kalorit ja opettelen niitä yhä aina lisää.. Argh. Miehenikin on asiasta vähän kummissaan. Syön silti normaalisti ja herkuttelenkin ilman morkkiksia, mutta olen silti tosi kartalla koko ajan missä mennään.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
torstaina, 19. marraskuuta 2009 klo 09:47
Minullakin on aina välillä olotila, jota kutsun, että minulla on laihaolo, vaikka minusta ei nyt VIELÄ saa laihaa tekemälläkään. Sitten kun katsoo peiliin niin putoaa kyllä maanpinnalle melko pian.
naanumaria
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 20:19
Ihanaa huomata, että muutkin ajattelee kieroutuneeti peilikuvastaan
. Itse olen uusi KK:lainen, kirjauduin tänne viikko sitten, painoa tällä hetkellä 92kg, pituutta 172 cm.
Valokuvista näen jonkun lihavan nuoren naisen, jolla on kaksoisleuka, maha ja muutenkin muhkeat muodot. Itse tunnen itseni kuitenkin normaalipainoiseksi (mikä on todella surullista).
Inhoan vaatekaupoissa käyntiä. Olen huijannut itseäni jo pitkään sillä, että saan itse tehtyä itselleni vaatteita edullisemmin... totuus on kuitenkin se, etten oikein löydä itselleni sopivankokoisia vaatteita kaupasta. Housut kiristävät aina reisien kohdalta ja käsivarret ovat niin paksut, että normaalit paidat kiristävät. Olin kauhuissani, kun menin ostamaan itselleni jakkupukua. Se on kokoa 44! Toivoisin, että elämänmuutokseni myötä mahtuisin takaisin kokoon 40.
Jotain viitettä omasta lihavuudesta kertoo se, että olen aiemmin lainannut, nyttemmin lahjoittanut, omia talvitakkejani hoikille ystävilleni, jotka ovat raskaana. Heille minun normaalissa käytössä olevat vaatteni sopivat raskausmasun kanssa
Oma massani on jakautunut melko tasaisesti ympäriinsä, joten kehoni on (kaikessa lihavuudessaan) melko sopusuhtainen. Pyrin korostamaan pukeutumisessani rintoja sekä dekolteeta korujen avulla, jotta huomio siirtyisi pois mahastani.
Kovalla itsekurilla tästä noustaan ja toivottavasti tulevaisuudessa peilistä katsoo se ihminen, joka tunnen jo nyt olevani.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät