Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuntosalilla muiden katseet..
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuntosalilla muiden katseet..
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 11:38
Mä olen käynyt kuntosalilla aikoinaan, kun olin ainakin + 50 kg suuremopi,mitä nyt olen ja ihan hyvin mahduin joukkoon eikä minua kukaan siellä toljotellut. Kun tarvitsin apua niissä laitteissa niin ne langanlaihat vakkarikävijät auttoivat auliisti minua ja osa jopa kannusti, että hyvä, kun olet lähtenyt kuntosalille, että tämä tekee hyvää kaikenkokoisille.
Sinne vaaan kaikki. Me kävimme silloin aamusta ja silloin siellä oli kahtiajako eli siellä oli paljon eläkeläisiä ja sitten taas toisaalta opisekeljoita. Rohkeesti mukaan vaan.
Kuntosaleja on monessa paikkaa. On naisille tarkoitettuja tai eläkeläisrymiä tai ylipainoisryhmiä tai vaikka sun mitä, että kannattaa tutustua tarjontaan ja valita itselleen sopiva.
Nyt käyn tai aloitan maanantaina kansalaisopiston miehille ja naisille tarkoitetun ohjatun kuntosalivuoron,jossa lakulämmittelyt ja loppuvenytykset myös. Esittteessä luki, että kaiken kuntoisille myös aloittelijalle. Minulle pitkästä aikaa kuntosali on melko aloitusvaihessa.
Toisen kerran käymme yhden palvelutalon alakerrassa on kuntosali, jossa saa ulkopuolisetkin käydä ja siellä käymme viikonloppuisin. Niitä kannattaa kysellä, kun voi kuntosali löytyä ihan kodin läheltäkin, vaikka aiemmin ei ole tiennyt sen olemassaolosta. Minäkään en ole tiennyt tuosta, vaikka se on ollut siinä jo varmaan yli 10 vuotta. maksutkin ovat niissä yleensä hyvin edulliset. Tässäkin kuntosalilla kertamaksu on vain 2 e ja saa olla niin kauan kuin haluaa. Useimmiten viikonloppuna se on ollut vain minun ja ystäväni ja hänen puolisonsa käytössä sillä kertaa tai joskus olen ollut puolison kanssa siellä kahdestaan Tulee ihan diilis, että on omalla yksityiskuntosalillaan. Laitteet ovat niissä ainakin tosi hyvät. Minulle suosittelikin niitä eräs aktiiviurheilija, kun hän itse käyttää samaa kuntosalia viikkoharjoitteluun, kun treenaa maratoonille.
Iloisella mielellä vaan liikkumaan. Useimmiten pahin tuijottelija on itse, kun kuvittelee, että muut tuijottelee. Ja voihan ne tuijotella ihan positiivisestikin, kun minun kohdallanikin oli, kun sitten sanoivatkin, että hyvä, kun olet tullut tänne kuntosalille.
tiiplis
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 14:04
Sen verran on pakko kommentoida että vaikka joku katsoisikin niin mistään ei voi tietää millä tarkoituksella se toinen katsoo tai mitä se katsoessaan ajattelee. Se, että ajattelee ihmisten katsovan pahalla, on vain omaa tulkintaa. Toki kaikenmaailman k*sipäitä on maailma väärällään mutta jos niiden antaa hallita omaa elämää niin sitten voi vallan hyvin sulkeutua kotiin neljän seinän sisälle. Aina tulee olemaan ihmisiä jotka eivät pidä juuri minusta, enhän minäkään pidä kaikista maailman ihmisistä. Se on jokaisen ihmisen oikeus.
Toki törkeälle käytökselle ei ole mitään oikeutusta mutta joskus sillekin kannattaisi vaan nauraa. Jos joku tuijottaa niin voi tuijottaa takaisin, läväyttää tiskiin oikein leveän hymyn ja vilkuttaa filmitähtien tai kuninkaallisten malliin. Jos tuijottelu vielä sen jälkeen jatkuu, voi heitellä lentosuukkoja. Jos vielä senkin jälkeen tuijotetaan, voi jo hyvällä omallatunnolla näyttää keskisormea.
Edit: niin se piti vielä sanomani että yksi turhimmista murheista maailmassa on että mitähän noi toiset nyt musta ajattelee. Ne toiset ajattelee tasan sitä samaa kuin jokainen ihminen: omaa itseään.
Muninn
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 15:21
Omalla kohdallani ne muiden katseet ja miten sen kokee riippuu ihan päivästä. Jos on ollut hyvä päivä niin ajattelen, että hei mussa on ainakin kattomista, huonoina taas, että mitä toikin minua tuijottelee.
Harvemmin sitä kuitenkaa tulee pohdittua mitä muuta ajattelee, tekee vaan oman hommansa ja that's it. Pienellä paikkakunnalla itseä aristaa kuntosali täällä, kun sinne niin usein joutuu samaan aikaan entisten koulukiusaajiensa kanssa, se syö vieläkin naista vaikka niistä ajoista on reilusta yli kymmenen vuotta.
Nipsu89
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 15:49
Totta kai sitä välillä miettii, mitäköhän nuokin tuijottavat.. Mutta tosiasia itseni kohdalla on se, että jumitan TOOOOSI paljon, eli saatan tuijottaa salilla jotain ihmistä edes tajuamatta sitä. Yleensä siihen tulee loppu vasta kun ihminen liikkuu tai jos joku puhuu minulle.. Elikä elikä
Voitte ajatella, että ne muut "tuijottelijat" on yhtä tolloja kuin minä
spellcaster
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 15:56
Mä myönnän että seuraan välillä muita salilla olijoita, ja nimenomaan silloin kun he tekevät jotain itselle outoa/uutta liikettä vaikka joillain painoilla, tai jos joku käyttää jotain laitetta jta en itse ole kokeillut. Katselen iahn siksi että näen miten homma toimii
, kun olen melkoosen arka siihen että kysyisin itse. Ketään en halua kuitenkaan tuijottaa tahallani.
hattarapää
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 12:58
Olen nyt 7 viikkoa kulkenut salilla ja joskus aiemmin kuljin vuoden verran melkein. Tällä kertaa meitä on kaks melkoisen isoa tätöstä liikenteessä ja en ole huomannut kenenkään meitä tuijottelevan.
Jos jollain nyt tuntuu siltä että jää haavi auki tuijottaan, niin olen miettinyt asian niin että no meissä on ainakin mitä tuijotella...ei niinkään että näkö ois niin upeeta...vaan silmillekin tulee liikuntaa kun joutuu niin laajaan liikuttamaan
Weight Loss Center is your best free resource for
weight loss
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 19:24
Mä ainakin katselen, jos näen jonkun käyttävän jotain laitetta tai tekevän liikettä, mitä itse en ole aikaisemmin tehnyt
Oppii samalla, kun katsoo, kun toinen tekee. Muuten mä olen ainakin liian keskittynyt itseeni, en jaksa välittää, katsooko muut vai ei.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 20:40
Heippa!
mulla menee ainakin vielä kaikki energia siihen, että teen liikkeitä, joten en pysty seuraamaan muita. Tietty joku jalkaprässion sellainen, että voi katsella ja kuntopyörä, mutta muuten kyllä melkein energia menee liikkeeseen, mitä minulla salilla on.
Henne
Klubiemäntä
sunnuntaina, 5. syyskuuta 2010 klo 22:18
Yleensä kyllä keskityn vain omaan treeniini, katson miten itse teen. Sitten joskus tosiaan katson miten joku tekee itselleni vieraassa laitteessa tai vierasta liikettä. Sitten se huonolla katsominen:
jos joku vain huilailee laitteessa istuksimalla niin silloin kyllä saatan mulkaista
. Laitteiden käyttö lepotuolina ei kuulu kuntosalietikettiin. Jos huilaa, pitää vapauttaa laite toisen käyttöön.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Nimue
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 05:52
Eilen katselin ihailevasti pullukampaa kanssasisarta joka oli aloittanut kuntoilun. Nostin mielessäni hattua ja kannustin ajatuksissani tunnin aikana häntä.
Mulle oli myös iso kynnys lähteä salille vaikka olenkin normaalipainoinen.
Kuvittelin että kaikki tuijottaa, ihmettelee mitä toi tekee noitten parin kilon kanssa täällä heilumassa kun muut vetää sen punttiläjän.
Ajattelin että ne vaan katsoo että joku bimbo on taas kahden kilon punttinsa kanssa kiinteytymässä.
Minulla hävetti se, että lihasvoimani on heikko ( myös niskoissani löytyy vamma joka on vaikuttanut lihasvoimaan) ja joudun aloittamaan niin pienistä painoista että lapsikin voisi niitä nostella.
No, totuuden nimissä, tuskin siellä kukaan jaksaa tuijotella. Ryhmäliikuntatunneilla ainakin itse olen hyvin keskittynyt omaan itseeni ja siihen että pysyn punttieni kanssa pystyssä.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Sivun alkuun