Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kun rinnanympärys ja vyötärö eivät kohtaa
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kun rinnanympärys ja vyötärö eivät kohtaa
Sivu:
<
1
2
Kenkäfetissi
Kengät oottaa kaapissa ensi kevääseen jolloin olen toivottavasti tavoitteessani, eli kiinteämpi.
torstaina, 10. joulukuuta 2009 klo 13:26
Mulla on siro yläosa ja levee alaosa.
Rinnan ympärys on noin 88cm mutta rinnan alaosa 75cm. Aikasemmin käytin 75B rintsikoita mutta ympärys tuntu aina kireimmilläänkin liian löysältä ja kuppi rupes tuntuu ahtaalta. 75C taas oli sitäkin löysempi mutta kuppi istu. Tossa kuukaus sitten menin stokkalle kattoo edullisia rintsikoita ja löytykin kivoja 18-20e hinnassa. Kokeilin pukkarissa 75C ja kun myyjä oli siinä viereisessä kopissa neuvomassa niin päätin rohkaista mieleni ja kysyä apua itsekin. Kävikin sitten niin että mun kuppikoko on 70D joka oli pieni järkytys. D kuppi kuulostaa niin isolta ja se istu ilman ylimääräisiä täytteitä kuin hansikas.
Mulla on vyötärö korkeammalla kuin tavallisesti ja siksi näytän hoikemmalta mutta ennen lantiota on pömppistä mikä on ärsyttävää.
Vyötäröni on noin 75cm kapeimmalta kohdaltaan, navan ympärys on 86cm ja lantio 103cm. On tosi vaikeeta löytää sopivia mekkoja jotka istuis hyvin. Myös housuissa on ongelmaa kun taakse vyötäröltä jää liikaa tilaa mutta jos otan pienemmät niin ne ei välttämättä mene kiinni ja ovat puristavat. Joskus olin tiimalasi mutta sitten lantio leveni ja pömppis kasvo
kuunkantaja
lauantaina, 12. joulukuuta 2009 klo 02:17
Minullakin on hankalamuotoisuutta. Tasaisesti rinnoista vyötäröön pienennytään yhdellä koolla ja vyötäröstä lantioon pienennytään lisää yhdellä koolla. Eli jos asu sopii rinnoista, se on isohko vyötäröltä ja kun sopii vyötäröltä niin lantiolla ja pepussa on väljää. Vaatteet ensisijaisesti onkin jääneet yläosista pieniksi siis rinnoista ja alaosista vyötäröstä ja maha on muutenkin ylikorostunut - kun sitä peitteli, esim. siskolta meni ihan ohi kuinka paljon oikeasti olin lihonut (ja useat tosissaan kuvitteli minun olevan raskaana - kiva sanoa siihen, että eikun läskiä se vaan...).
Yläosa on ollut aina suurempaa kokoa kuin alaosa, mutta jotkut mekot ennen kuitenkin säkästä riippuen saattoivat istua. Ei kaupasta esim. kotelomekkoa kuvittelekaan löytävänsä. Kesälläkin taisin ostaa seppälästä kesämekon koolla 46 (suurin vaatteeni, normisti olivat 38-42) koska rinnat eivät vaan mahtuneet niihin pienempiin. Se on muualta varsin iso, mutta koska laskeutuu jotenkin eikä ole edustusmekko, se ei haittaa. Rintojen ylipursuaminen olisi ollut haitallisempaa...
Omassa pukeutumisessani empirelinja on myös kova sana, olin varsin tyytyväinen silloin pari vuotta sitten kun se ja tunikat tuli taas muotiin. Saatan olla muotisokea, mutta kapealeikkauksinen empirelinjainen vaate mielestäni sopii itselleni oikein hyvin ja monille muillekin. Hoikempana käytin paljon myös ihonmyötäisiä vaatteita, mutta vaikka olen nyt jo vähän laihtunutkin niin en silti halua esitellä trikoissa mahaani julkisesti - niiden kanssa istuvuusongelmaa ei kuitenkaan ole. Paitapuserot ei tod. ole tavallisesta joustamattomasta kankaasta tehtynä minunkaan juttuni. Aiemmin eriparisuus oli ongelma lähinnä bikineitä tms. ostaessa, koska piti saada erikokoa ylä- ja alaosat ja joissain kokomekoissa, lihomisen (joka keskittyi siis erityisesti mahan kasvuun) jälkeen valmisvaateongelmat korostui kun mikään ei kaupassa oikein sopinut - olipahan yksi lisäsyy laihduttaa.
Tämä on yksi näitä juttuja. Joutuu vaan tiedostamaan ja ymmärtää ettei edes haaveile mistään kaupan kotelomekoista. Itse olen ommellut saumoja sisään paidoista ja topeista paljonkin, mutta housujen annan sitten vaan lököttää tai pyrin niissäkin sitten hieman joustaviin kankaisiin.
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
55 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 21:28