Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuinka nopeasti laihtuminen huomataan?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka nopeasti laihtuminen huomataan?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
12
13
14
15
MiauZ
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 22:49
Mulla huomas paras kaveri ja muutama muu heti ku 8kg oli menny sano et mun kasvoist näky selkeästi se.^^ Sit ku lihoin niist pudottamistani 35kilosta 15 takasin ja olin saanu 9kg pois, lähes kaikki työkaverit huomasivat ja sanoivat asiasta. Kaipa se vähä riippuu kropasta tosiaan et minne ne ovat kertyneet.
dreamkg
perjantaina, 1. huhtikuuta 2011 klo 08:40
Minulle huomautellaan jatkuvasti että oletpa laihtunut , onhan painoa ihan kiitettävästi reilu kymmenen kiloa eli nykyään painan vain 60 kiloa
Mutta kannatan kaikkia ottamaan itseään niskasta kiinni ja laihtumaan kesäkuntoon
nebble
lauantaina, 2. huhtikuuta 2011 klo 15:52
perheenjäsenet huomasivat kun vyötäröltä ja lantiosta oli huvennut noin 5 cm. Olin laihtunut 5 kg ja aikaa oli kulunut 2-3 kk.
Gingerbread
keskiviikkona, 11. toukokuuta 2011 klo 11:01
Kuulin ensimmäisen "oletko laihtunut?" kommentin 19 kilon laihtumisen jälkeen (BMI alussa 37, sen 19 kilon jälkeen 30.6). Tämäkin henkilöltä, joka tiesi minun muuttaneen ruokatottumuksiani terveellisemmiksi, ja hänkin totesi että osasi tarkkailla muutoksia koska tiesi että syön nyt eri tavalla. Siitä ei ollut puhetta että paljonko olen laihtunut/paljonko hän luulee minun laihtuneen, mutta veikkaan hänen epäilleen huomattavasti pienempää pudotusta kuin mitä todellisuus on.
Hieman masentavaa kieltämättä, että melkein 20 kiloa lähtenyt ja vain 1 ihminen on asian huomannut ja hänkin siksi että tiesi etsiä muutoksia.
Esimerkiksi mieheni tai vanhempani eivät ole vielä huomanneet mitään. No, eipä tuo pudotus toisaalta tällaisessa kilomäärässä juuri näy. Mielenkiinnolla tässä nyt odottelen, missä vaiheessa joku muu huomaa jotain!
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 11. toukokuuta 2011 klo 16:51
Minä olen nyt pudottanut reilut 12kg ja vähän tuossa kympin jälkeen alkoi tulla ns. vieraammiltakin ihmisiltä kommentteja. Läheisimmät (parhaat kaverit + vanhemmat) ovat kyllä kommentoineet jo aiemminkin, mutta semmoiset kaverit ja sukulaiset, joita näen vähän harvemmin, ovat alkaneet nyt huomata.
Alkoi itse asiassa vähän ahdistaa se kommentoiminen tuossa viikonloppuna, kun mummolassa kävin ja siellä oli sukulaisia enemmänkin. Saa nähdä miten niiden leuat sitten loksahtavat auki, kun olen joskus tavoitteessani..
maria68
Pakko pienentyä, että mahtuu...
keskiviikkona, 18. toukokuuta 2011 klo 15:42
Mieheni kommentoi maanantaina, että vaimo häviää ihan huomaamatta. Tosin senkin vasta kun kerroin, että taas on kilo kadonnut
On tässä vielä kadotettavaa, mutta -18kg jälkeenkään ei ole kukaan muu kommentoinut mitenkään. Kaipaisi kieltämättä jo vähän huomiota.
http://hevosmaja.nettisivu.org
takkukasa
keskiviikkona, 18. toukokuuta 2011 klo 15:50
itselläni kans työkaveri kysyi kun ei ollut viikkon nähnyt et ookko sää laihtunu. voi myös johtua siitä että olin vaihtanut paksun talvityötakin t-paitaan.
Punahilkka
The future you is not to be trusted
keskiviikkona, 8. kesäkuuta 2011 klo 19:37
Viime viikolla työkaverini (joka ei tiedä että laihdutan) äkkiä sanoi että näytän hoikemmalta. Vanhempani ovat myös viime aikoina huomanneet. Mieheni ei ole erikseen painoani kommentoinut (tietää olla tekemättä sitä
) mutta kun menin hänelle hihkumaan että -5 kg niin sanoi, että juu kyllä näkyy. Pieni määrähän tuo vielä on, mutta todella kiva että ilmeisesti jossain näkyy kumminkin. Ja Naamiksen sanoin:
keskiviikkona, 11. toukokuuta 2011 klo 16:51
Naamis kirjoitti
:
Saa nähdä miten niiden leuat sitten loksahtavat auki, kun olen joskus tavoitteessani..
Sivu:
<
1
2
3
4
...
12
13
14
15
Sivun alkuun