Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuinka nopeasti laihtuminen huomataan?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka nopeasti laihtuminen huomataan?
Sivu:
1
2
3
4
...
12
13
14
15
>
Summer_love
keskiviikkona, 4. maaliskuuta 2009 klo 23:51
On mukava lukea kuinka ystävät, kumppanit yms. huomaavat kk:laisten laihtumisen mutta jotenkin ärsyttää samalla kun kukaan ystäväni ei huomaa vyötäröltä lähteneitä senttejä ja kaventuneita kasvojani vaikka itse "ihastelen" aikaansaamiani tuloksia....
Eli kuinka helposti toiset ihmiset ovat huomanneet laihtumisen ja senttien lähtemisen? Näkyykö tulokset toisille vasta kymmenien senttien lähtemisen jälkeen....?
Minna-manna
There are only two tragedies in life: one is not getting what one wants, and the other is getting it.
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 00:15
Itsellä poikakaveri ja appiukko (?) ovat huomauttaneet soikentumisestani. En ole vielä eden laihtunut kuin 2,5kg, mutta kaipa tuo lihasmassan kasvu ja yleinen turvotuksen väheneminen näkyvät jo päällepäin...
Tuo appiukon kommentti (Huomaa, että olet laihtunut, ei edes mitään pahempaa!) veti muuten ihan noloksi, vaikka tottakaihan se huomaa eron selvemmin kun ei näe mua niin usein.
Summer_love
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 00:29
Minulta lähtenyt painoa 77kg---> 72kg ja vyötärö 83cm--->79cm eikä kukaan ole huomannut mitää muutoksia ulkonäössäni.... masentavaa...
Laitti
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 05:58
Riippuu varmaan ihan yksilöllisesti siitä, miten paino vartalolle on jakaantunut ja kuinka nopeasti se katoaa. Itse olen vuoden aikana laihtunut 9 kiloa, eikä kukaan ole kommentoinut mitään. Muutos on ollut niin hidas. Tämän vuoden alusta lukien olen tiputtanut jo 4 kiloa, mutta ei sitä kai sitten huomaa, kun samoissa vaatteissa vielä kuljen. Olen kuitenkin salaa onnellinen, ettei pudotusta huomatakaan. Minulla kun on taipumusta vaipua sellaiseen hyvänolon fiilikseen, että laihdutus tyssähtää hetki, kun kuvittelen liikaa onnistuneeni.
Tsemppiä!
muori61
Painon pudotus
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 06:57
Ei kovin helposti huomaa , ainakaan pian tai sitten ihmiset ei viitsi sanoa, mulla on nyt kahdessa kuukaudessa mennyt 4 kg, eikä
sitä näy, tosin kuljen vielä samoissa vaatteissa, ja mulla kun on
tasaisesti jok puolella sitä läskiä, niin on tasa paksu, mutta se on
pääasia, että itse tietää mitä on mennyt, ja on parempi olo, Tsemppiä.
Tytsytti
Neiti Tiukkakilo
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:11
Eivätpä muut huomauttele
Paitsi kun itse kehuskelen "kahdeksan kiloa tippunut!", niin kyllä joku kohteliaisuussyistä nyökkäilee vieressä
En kyllä minäkään huomaa itsessäni mitään eroa ulkoisesti, paitsi kun katson valokuvia siltä pahimmalta ajalta... Oh, leukaani.
_Pai_
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:25
Ei mullakaan kovin moni oo huomannut et painoa ois lähtenyt.
Eikä sitä muuten itekkään huomaa peiliin katsoessaan...
Mitenköhän pieneks pitää laihtua että ite huomaa olevansa hoikka ?
Mulla tosin viel pudotettavaa jonkun verran ( eli ainakin 7 kg jäljellä ja jos oikein tiukoiks ruvetaan niin 12 kg) Eli 65-70 kg ois hyvä.
Henne
Klubiemäntä
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:29
Kaikki ei halua edes kommentoida vaikka huomaisivatkin. Toiset taas vaan ei huomaa, koska eivät niin tarkkaan tiiraile toisten pyöreyttä/vartalon kaaria.
En kyllä ihan tajua tuotakaan että kehuskellaan että "kahdeksan kiloa tippunut"! Sitten tietysti kerron jos joku kysyy olenko laihtunut.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Inkeri 63
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:37
Yksi tuttava on laihduttanut melko vauhdikkaasti kymmeniä kiloja, mutta itse en aluksi ottanut puheeksi, vaikka ero oli huikea. Ehkä siksi, että emme ole kovin läheisiä tuttuja ja ei aina tiedä kuinka arkoja aiheita nuo ylipainoasiat ovat. Jos taas joka päivä näkee ihmistä, niin silmä tottuu, eikä laihtumista ihan heti edes huomaa.
Omat läheiseni ovat joskus huomanneet jopa 3 kg: laihtumisen, siis sellaiset joiden kanssa tavataan noin kerran kuussa - ei joka päivä.
Sitä paitsi minusta kyllä tuntuu, etteivät ihmiset niin jaksa toisten läskejä huomioida, se vaan itsestä tuntuu siltä
« Muokattu viimeksi: torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:42 muokkaaja: Inkeri 63 »
Mirbe
Päivä, jolloin ei naura, on mennyt hukkaan
torstaina, 5. maaliskuuta 2009 klo 09:48
Eipä mullakaa oo kukaa oo oikee huomannu.. mutta vasta lähteny sellanen 3-4 kiloa pois.. Pikku sisko kyll sano että oot laihtunu
mut nyt on menossa jumiviikko :/ reiluun viikkoon paino ei oo pudonnut, ja sitä ennen oli jonku 6-8 viikon puotoamiskausi... Pitäs taas ottaa tiukka ote syömiseen.. Liikuntaa tulee harrastettua melkein joka päivä (5-6 krt viikossa) Kroppa vaan kiinteytyy liikunnasta mutta puntarissa ei näy
Sivu:
1
2
3
4
...
12
13
14
15
>
Sivun alkuun