Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kuinka hurmasit puolisosi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka hurmasit puolisosi?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
mariekeksi
lauantaina, 8. lokakuuta 2011 klo 01:33
Meillä on paljon yhteisiä kavereita, mutta varsinaisesti tutustuttiin mieheni järjestämissä kotibileissä 15 vuotiaina. Mies yritti jatkuvasti pussailla mua ja pelästyttää ja yritti muutenki saada huomiota.
Pidin miestäni silloin ihan ääliönä. Loppuillasta kun mieheni ei ollut saanut mitään huomiota, hän tokaisi mulle: "tolla sun kaverillas on paljon isommat tissit ku sulla vaikka on sua vuoden nuorempi" Silloin viimeistään ajattelin, että mikä törkimys. Lähdin kotiin, enkä sen kummemmin miettinyt sitä iltaa, kun sitten viikkoa myöhemmin tavattiin taas jonku toisen kaverin luona ja sit puhuttiin enemmän ja tutustuttiin paremmin. Suostuin treffeillekin, ja mentiin puistoon keskellä yötä. Siellä sitten ihastuin kunnolla ja nyt ollaan vieläkin yhdessä..
Tosin ero tuli ensin parin kuukauden seurustelun jälkeen mutta sitten palattiin yhteen vuotta myöhemmin. Nyt ollaan oltu jo aika pitkään avoliitossa.
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 01:21
Edellisen mieheni löysin netistä ja tutustuminen oli melko epäromanttinen, eli kirjoiteltiin ja tykästyttiin ja tavattuamme todettiin että kyllä meistä hyvä pari tulisi. Yhdessä oltiinkin 4 ja puoli vuotta, mutta siitä viimeinen puolitoista vuotta oli yhtä kriisiä ja suhteen jatkomahdollisuuksien pohdiskelua.
Vuosi sitten vaihdoin työpaikkaa ja päädyin marketin kassalle. Pikkuhiljaa aloin kiinnittämään huomiota erääseen asiakasmieheen joka hymyili erityisen kauniisti ja joka jaksoi aina minun kassalle tullessaan vaihtaa muutaman sanan ja kertoilla kuulumisia. Varattuna naisena en tietenkään sen enempää asiaa jäänyt pohdiskelemaan, vaikkakin kesällä huomasin pitkän tauon kun kyseistä miestä ei näkynytkään kaupassa ja ajattelin hänen jo muuttaneen pois. Syksyn tullessa kuitenkin hän taas ilmestyi vakioasiakaaksemme ja pikkuhiljaa aloin enemmän ja enemmän kiinnittämään huomiota häneen ja aloin jo odottamaan seuraavaa kertaa kun hän tulisi kassalleni hymyilemään ruskeine silmineen ja suloisine kiharine hiuksineen.
Joulukuun alussa sitten päätin että haluan tutustua mieheen paremmin kun huomasin ajattelevani häntä aina vaan enemmän, metsästin hänet naamakirjasta ja laitoin viestiä jossa kerroin tahtovani tietää hänestä enemmän kuin mitä siinä kassalla ehtii jutustelemaan. Muutama viikko vaihdettiin viestejä virtuaalisesti ja minä punastelin aina kun hän tuli kaupassa käymään koska nythän hänkin tiesi että olen kiinnostunut hänestä muutenkin kuin asiakkaana. Ja mikä parasta, hänkin oli minusta kiinnostunut <3 hän ei vain ollut herrasmiehenä alkanut ehdottelemaan mitään koska tiesi minun olevan varattu.
Tästä potkun saaneena selvitin sitten kriisiytyneen parisuhteeni lopullisesti, erottiin sopuisasti ja heti vapaan naisen statuksen saavutettuani pääsin nauttimaan uudesta murusestani täysin rinnoin. Uusi suhde lähtikin nopeasti liikkeelle, mieheni jo vaemottelee minua ja ollaan muuttamassa yhteen kuun vaihteessa.
Ja se millä tämän miehen hurmasin oli kuulema kaunis ja aurinkoinen hymy, suuret vihreänruskeat silmäni ja naapurintyttömäinen olemukseni
mikä on sinänsä huvittavaa koska olen kuitenkin melkoisen tatuoitu ja venytetyillä korvarei'illä varustettu pakkaus. Mutta mielelläni olen naapurintyttö jos tuommoinen ruskeasilmäinen hurmuri niin väittää.
Sti-na
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 17:51
Minä tapasin nykyisen avopuolisoni ärrän kassalla (:
Itse olin ärrätätinä opiskeluaikoina ja olen kuulemma luonteeltani hieman häslä.. ja flirttaileva.. (:
Kerran hän tuli kiireisenä päivänä tarkistamaan lottonsa ja kun keskityin hymyilemään hänelle ja katsomaan niitä silmiä, epähuomiossa revin hänen lottolappunsa kun kone piippasi "ei voittoa". Tähän tuli tuimasti vastareaktio:
"Sä revit mun kymmenen viikon loton!"
Haha, siinä sitä sitten teippailtiin punastuneena muiden asiakkaiden välissä kun ehdin ja yksi asia johti toiseen, hän vuokrasi leffan odotellessaan, ja lopuksi pyysi minua katsomaan sitä kanssaan
Olin kuulemma iloisin ikinä, ja häslä (:
..vielä ei olla yhdessä sitä elokuvaa katsottu, se, ja moni muu ilta sen jälkeen päätyi pelkkään jutteluun viimeisten kesäiltojen lämmössä. Nyt ollaan oltu yhdessä jo muutama vuosi
Se mikä on itsestäänselvää sinulle, on itsestäänselvää VAIN sinulle.
*tupu56*
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 21:43
Tekstiviestillä!
Oli sellainen chat aikoinaan ja hän oli ilmoittanut itsensä siihen ,sit vaan kokeilin ja hän vastas,tosin moralisoi heti,"meinasin mennä ojaan kun kurvissa puhelin pärähti" oli pimeä syysiltamyöhä!
Tässä sitä ollaan kohta 10vuotta taivallettu!
Neiti Niisku
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 22:43
Netistä alkoi meidän suhde ja jotain kohtalokasta siinä on. Oli eräs erittäin tylsä viikonloppu kun olin ollut puolitoista vuotta sinkkuna. Asun pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntee toisensa ja oli sellainen olo, että enhän mä ikinä voi ketään tavatakaan, koska en käy missään muualla kuin pyöri samoissa ympyröissä ja sekin kulutti. Ihan vain tylsistymistäni päädyin laittamaan ekontaktiin ilmoituksen. Olin vajaan viikon siellä ollut kun bongasin mieheni profiilin. Kuva ei kyllä ollut miehestäni edustava (vaikka ainahan se on maailman komein), mutta kun luin profiilin niin nauroin yksin asunnossani kaksikerroin ja tulin uskomattoman hyvälle tuulelle
Pakkohan se oli laittaa viestiä menemään ja äkkiä huomasimmekin, että meillä oli niin samanlainen kieroutunut huumorintaju :P Kyllä silloin jännitti kun kuvani laitoin, mutta siihen mies vastasi ,että "Siellähän on hyvän huumorintajun lisäksi hyvännäköinen nainen" Olin pudota tuolilta :P
Ensin meseteltiin ja sitten tekstailtiin. En meinannut suostua puhumaan puhelimessa kun minua niin jännitti ja taisi siinä pari viikkoa mennä ennenkuin puhuimme, mutta ekan puhelun jälkeen mies laittoi heti viestin kuinka oli ihana puhua ja kuinka minulla oli vielä miellyttävä äänikin
Toinen puhelu kesti miehen koko työvuoron eli 7h
Mies alkoi heti suunnittelemaan, että voisi tulla käymään ja siinä vaiheessa minäkin olin jo valmis näkemään vaikka kyllä se jännitti!Kun ekan kerran nähtiin niin paniikissa hyppäsin kaulaan ja halasin ja myöhemmin mies kertoi olleensa iloinen kun oli heti voinut todeta muotojen olevan kohdallaan :P Heti oli toisen kanssa uskomattoman helppo olla ja kun oltiin pari tuntia nähty istuttiin jo verkkareissa katsomassa piirrettyjä sohvalla
Ekan yön mies nukkui kyllä sohvalla, mutta minun puolelta jutun ratkaisi se, että kun heräsin aamulla siihen kun mies teki kahvia niin minua ei ahdistanut. En ole aiemmin voinut sietää että minun asunnossani mennään koskemaan minun tavaroihin ominpäin. Eikä minulla ollut ongelmaa kömpiä tukka pystyssä keittiöön. Oli vaan niin hyvä olla. Mies viipyi 3 päivää sillä reissulla ja seuraavalla viikolla muutaman päivän. Tein juuri sen mitä aina sanon muille ettei saa- eka tapaamista ei saa sopia omaan asuntoon
Nyt nähdään noin kerran kuussa joskus useamminkin miten työt antaa myöten ja eiköhän se muutto ole jossain vaiheessa edessä saman katon alle. En tiedä mistä hyvästä minua siunataan maailman ihanimmalla miehellä <3
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
Sivun alkuun