Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Konsteja kaksoisleukaa vastaan?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Konsteja kaksoisleukaa vastaan?
Sivu:
1
2
3
>
rouvaii
keskiviikkona, 24. toukokuuta 2006 klo 23:17
Onko kenelläkään kokemusta taistelusta kaksoisleukaa vastaan. Olen kärsinyt kaksoisleuasta koko ikäni painosta riippumatta. Olenkin pohtinut että nyt kun olen erittäin lähellä muuten (omasta mielestäni) täydellisiä mittoja poistattaisin kaksoisleuan kauneuskirurgian avulla. Kyse ei ilmeisesti ole suuresta toimenpiteestä ja arvostaisin suuresti jos joku osaisi kertoa omia kokemuksiaan tai jakaa mahdollista parempaa tietoa aiheesta.
Ja ei kotikonstein siitä ei pääse eroon
Hilkka H
Ystävyys on kuin yksi sielu kahdessa ruumiissa.
lauantaina, 24. kesäkuuta 2006 klo 15:50
Kaksoisleuka voi tosiaankin olla painosta riippumaton vaiva. Jopa joillakin misseillä on kaksoisleuka (Tarja Smura ja Anna Strömberg), eikä heillä tosiaankaan ole ylipainoa, ei edes missiksi.
Tällainen rakenteellinen kaksoisleuka ei kylläkään ole ihan samanlainen kuin ylipainosta johtuva, vaan se näkyy pääasiassa nauraessa ja rajoittuu ihan leukaluun alle. Ylipainosta johtuva kaksoisleuka taas muistuttaa yleensä "helttaa".
Molempia korjataan kirurgisesti.
Lennu
perjantaina, 30. kesäkuuta 2006 klo 12:05
Olen kuullut, että eräs ylipainoinen nainen sai kaksoisleukansa (oikeastaan kai 4-leukansa) pienenemään merkittävästi läpsyttelemällä kevyesti sormillaan sitä aina TV:tä katsoessaan.
Itse olen yrittänyt omaani muistaa naputella tai läpsytellä aina sopivissa tilanteissa ja muistaessani. Kun ei ole sellaista selkeää aikaa jonka voisin asialle antaa.
Mutta kevyt läpsyttely - jo muutaman minuutin annoksena- selvästi saa leuanalusen lämpiämään. Mahtaisikohan olla kyse siitä, että veri lähtee kiertämään ja aineenvaihdunta paranee muuten passiivisessa kudoksessa?
Olisikohan klassisesta vokaalien "yli"lausumisesta (a-e-i-o-u-y-ä-ö jne.) ja muista kasvojumista apua leuanaluseenkin. Täytyypä liittää ne harjoituksiin! Kiinteyttää varmaan alakasvoja.
Vaikka en ole kovin usein enkä säännöllisesti läpsytellyt tuntuu että leuan alusen pussit kutistuivat jo hieman ennen laihtumista.
Näitähän ei kukaan markkinoi kuten kauneusleikkauksia. Ei liiku raha kenenkäänn pussiin :twisted: jos ihmiset itse ottavat vastuun ruumiinsa muokkaamisesta
. Itse ainakin haluan välttää "turhia" leikkauksia. Jokaiseen kun liittyy riskinsä. Kivampi itse olla oman kroppansa rouva!
kasparone
Paistaa se aurinko joskus risukasaankin
torstaina, 20. heinäkuuta 2006 klo 22:32
Itse olen huomannut että leuan ja kaulan venytyksestä on ollut apua!Lainasin kerran kirjastosta Medoth Putkiston syvävenyttely kirjan ja siinä oli ohje kaulan venytykseen. Eli leuka kohti kattoa minutiksi pariksi päivittäin.
Liian lyhyet käret
torstaina, 20. heinäkuuta 2006 klo 23:00
Laihrutuskurssilla joskus on opetettu, jotta pitää
näyttää kiältä
useen, niin heltta piänenöö. Yrittää kiältä leukahan tai nenähän, vaikkei ultukkaan.
Iso-Iita
perjantaina, 21. heinäkuuta 2006 klo 06:52
Ai näinkö?
Täytyy alkaa harjoittelemaan :wink:
nisuakka
perjantaina, 21. heinäkuuta 2006 klo 09:15
Liian lyhyet käret
Laihrutuskurssilla joskus on opetettu, jotta pitää
näyttää kiältä
useen, niin heltta piänenöö.
Haha! Näenpä jo sieluni silmin itseni näyttelemässä kieltä jääkaapille, että äikkis tuikkis, enpäs tule aukomaan ovea :lol:
http://lenkillevain.blogspot.com/
Macce
Ei kaikkea kannata ottaa aina niin vakavasti
perjantaina, 21. heinäkuuta 2006 klo 09:32
Voi teidän kanssanne!
Heti kun koneensa aukaisee ja tänne tulee saa sellaisen naurun puuskan,että siinä tekee leuka ja vatsa kunnon jumpan.
Annie
perjantaina, 21. heinäkuuta 2006 klo 12:10
IHANAA :!:
Kyllä naurattaa! :lol: :lol: :lol:
Leinikki
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen kireellä :p
perjantaina, 21. heinäkuuta 2006 klo 13:47
Kaksoisleuka on minullakin - ja yleinen suvussani laihoillakin, eli rakenteellinen 'ennakkoperintö' - milloinkahan verottaja hoksaa periä siitä perintöveroa.... :roll:
(tekee kiireellä ja vimmatusti kaksoisleuanpoistoharjoituksia)
:wink:
Leinikki
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»