Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kokemuksia/suosituksia apteekin tms. ihonhoitotuotteista?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kokemuksia/suosituksia apteekin tms. ihonhoitotuotteista?
Sivu:
<
1
2
delilda
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 10:30
Mie olen myös käyttänyt viime kesästä asti Vichyn Normaderm- tuotteita, ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Oma ihotyyppi on hieman pintakuiva sekaiho, melkoisen epäpuhdas (kiitos tupakoinnin), ja valtavasti eri tuotteita on tullut vuosien varrella kokeiltua. Ehdottomasti tyytyväisin olen ollut noihin Vichyn tuotteisiin, eivät mitenkään tuhottoman kalliita edes verrattuna moniin muihin merkkituotteisiin.
Ostin myös joulun alla Oriflamen Dermo Professional- setin, syväkuoriva seerumi levitetään joka toinen ilta yöksi kasvoille ja pestään aamulla pois. Aineissa on salisyylihappoa, joka kirkastaa ja tasoittaa ihoa huomattavasti. Seerumi ja päivävoide maksoi about kolmekymppiä, ja tuon seerumin kanssa pidetään sellaisia kuukauden kuureja.
peez
lauantaina, 20. helmikuuta 2010 klo 18:21
Olen käyttänyt ite joskus apteekista saatavia Vichyn tuotteita ja nyt on kaapissa Mary Kayn puteleita ja selvästi parempia nuo Mary Kayt! Hintavia ovat, mutta myös
todella
riittoisia. Ja ei ne apteekinkaan tuotteet ilmaisia ole. Jos vaan jostain saat käsiisi MK:n jälleenmyyjän, niin suosittelen kokeilemaan
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
lauantaina, 20. helmikuuta 2010 klo 19:48
Dermosilin tuotteet erittäin hyviä ja edullisia. Joskus olen jotain niistä nähnyt apteekissakin myynnissä, mutta helppo on tilata suoraan kotiin netistä, paketti tuodaan kotiovelle asti
Siis dermoshop.fi
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!
tänään
kello 21:00