Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kokemuksia/suosituksia apteekin tms. ihonhoitotuotteista?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kokemuksia/suosituksia apteekin tms. ihonhoitotuotteista?
Sivu:
1
2
>
evenstar
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 11:41
En ainakaan otsikoiden perusteella löytänyt juttua tästä aiheesta, joten kysymys:
Onko kenelläkään kokemusta esim. apteekista ostettavista ihonhoitotuotteista? Minulla ei ole kovin "huono" iho, mutta kuitenkin pientä näppyä ja epätasaisuutta ja epäpuhtautta, etenkin auringonvalossa katseltuna, on runsaasti. Olen aina käyttänyt vain ns. ruokakauppatuotteita, mutta nyt mietin, että olisikohan vaikkapa apteekista saatavilla jotain "tujumpaa tavaraa", joka oikeasti tekisi jotain eroa.
Jos jollakulla on tietoa, hyviä ja huonoja kokemuksia saa mieluusti esittää
Asics Gel
ken kuuseen kurkottaa, se käpyjä näkee
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 12:10
Widmerin tuotteita on meillä käytetty, ja ne on kyllä hyvin sopineet atooppiselle punatukkaisenkin iholle. Hinta on kyllä markettikosmetiikkaa kovempi, mutta onhan ne putelit riittoisia.
Lähinnä tuoksuttomia vaihtoehtoja on ollut käytössä, ja enimmäkseen puhdistustuotteet ja kosteusvoiteet, aurinkosuojat yms on olleet testattavana.
Favoraa olen myös ostanut, mutta se on ollut lähinnä sellainen nuukuuskokeilu, kun se on ollut halvempaa, suihkutettava kasvovesi on ollut sen sarjan POP-tuote, jota on ostettu uudelleenkin - kätevä esim kesäreissuissa pikavirkisteenä + pikakäsienpesuaineena
.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 16:39
Mä ostin vähän aikaa sitten Decubal merkin naamavoidetta ja Visibly Clearin puhdistustuotteita, mun iholle ainakin tuntuvat ihan hyviltä. Ja mulla on lievä atopia, ja muutenkin iho vähän huono. Bodyshopin tuotteet on kanssa hyviä, jos muitakin saa suositella
evenstar
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 21:17
Kiitoksia vain kommenteista, ja toki saa suositella. Eniten kiinnostaa puhdistustuotteet, mutta ilman muuta kaikki aiheeseen sopiva kelpaa. =D Lähinnä vaan mietityttää, että saako jollain aineella ihan oikeasti jotain puhdistumista/kirkastumista aikaan, ettei turhaan osta kallista kun halvemmallakin saisi saman.
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 22:03
Itse atoopikkona ja aurinkoallergikkona käytän aina budjetin salliessa apteekin tuotteita (Avene, decubal, ACO). Kannattaa käydä noilla apteekkituote-sivuilla netissä ja vertailla hintoja ja tutustua tuotteiden selosteisiin. Vaikka ei netistä tilaakaan, niin tietää sitten apteekissa vähän, että mitä hakee. Itsellä pintakuiva iho, joten noihin putsareihin en osaa sanoa, kun itse tarvitsen mahdollisimman hellävaraisen ja kuivattamattoman mallin
(tällä hetkellä käytössä ACO:n suloisen vaaleanpunainen puhdistusvoide - samassa sarjassa on kyllä rasvaiselle/sekaihollekin omansa).
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
Mourdy
torstaina, 25. kesäkuuta 2009 klo 22:42
En ite tiedä noista apteekin tuotteista mutta itse olen ihan koukussa MaryKay:n tuotteisiin. Ei Suomessa niin kuuluisia mutta niitä myy tälläteet kotiin tulevat esittelijät. Tais olla jenkkijen myydyin ihon hoito juttu kanttee mennä nettisivuille tutustuun..
signy
perjantaina, 26. kesäkuuta 2009 klo 14:38
Mä tykkään apteekista saatavasta Elivo-sarjasta. Mulla on suht normaali, mutta pintakuiva ja herkähkö iho, ja Elivo on herkän ihon sarja. Puhdistusvaahto poistaa kaiken meikin kasvoilta eikä jätä ihoa kuivan tai kiristävän tuntuiseksi. Lisäksi mulla on käytössä kuorinta-aine sekä kosteusvoide (käy koko kropalle). Hinnatkin on kohdallaan, n. 10 e kappale. Jostain nettiapteekista tosin tilasin viimeksi, ja siellä oli pakettitarjouksena vieläkin halvempia.
spellcaster
maanantaina, 29. kesäkuuta 2009 klo 15:11
Tää nyt ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta...
Haluan hehkuttaa!!
Ostin lauantaina apteekista pikkutuubin tätä uutta Dexem-voidetta. Mainostivat että auttaa just esim. meitä atoopikkoja. Oon nyt sutassu sitä lauantaista asti muutaman kerran päivässä mun kyynärtaipeissa loistaneisiin törkeen näkösiin ihottumiin ja nyt ne on melkeen kokonaan kuivuneet pois!! \o/
Mun kesä on ehkä pelastettu!
Charity
Pohjalta suunta on vain ylöspäin!
sunnuntaina, 5. heinäkuuta 2009 klo 11:47
Itse kärsin jostain kumman syystä aina syksyisin lievästä aknesta koska iho kukkii kunnolla eikä siihen auta mitkään kaupan tuotteet. Viime syksynä investoin Vichy normaderm -ihonhoitosarjaan eli putsariin, kasvoveteen ja kosteusvoiteeseen ja apu vihdoin löytyi. Parissa kolmessa viikossa iho oli selvästi parempi ja näpyt pysyivät pois niin kauan kun jatkoin tuotteisen käyttämistä. Niitä todella voin suositella, ihan eri tulos kuin markettituotteilla joita yleensä käytän
Hertzen
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 00:27
Itse olen ostanut apteekista ACOn Matifying Skin Tonic kasvovettä, jolla olen puhdistanut kasvot aamuin ja illoin. Rasvannut olen taas Agualan Plussalla, eikä itselläni ole pahemmin ihoni suhteen valittamista. Ainoastaan stressi aiheuttaa järjettömiä näppylöitä, joten yritän parhaani mukaan koko ajan vähentää stressiä elämästäni... Olen ollut MaryKay:n kutsuilla enkä missään nimessä suosittelisi näitä tuotteita (mielipidekysymys taaskin). Itselläni aiheuttivat pieniä näppylöitä, kun ilmeisesti eräässä sarjassa oli joku ainesosa mikä ei minulla sopinut. Muutenkaan en huomannut tuotteissa mitään erityistä ja hinnat olivat ainakin tuolloin aivan uskomattomissa lukemissa. Sen sijaan suosittelisin Amwayn: tuotteita. Kokeilin tammikuussa Amwayn tuotteita eräillä kutsuilla ja olin todella tyytyväinen. Vaikutuksen tunsin heti ja huomasin että ihoni näytti kutsujen jälkeen vielä pari päivää todella hyvältä. Mitään epämiellyttäviä jälkiseuraamuksia ei tuotteista myöskään tullut. Hinnatkaan eivät hirvittäneet, joten olen aikeissa tilata itselleni muutaman erilaisen voiteen jne.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!
tänään
kello 21:00