Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kesävaatteet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kesävaatteet
Sivu:
1
2
3
4
...
7
8
9
10
>
*Hilja*
HILJAA!
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 12:38
Kevät on täällä ja kohta kesäkin. Alkaa olla aika kaivella kesävatteita kaapista. Ite on suunnitellu tekeväni vaatekaapin siivouksen, nähdäkseni mitä omistan. Tekis mieli ostaa jotain uusia vaatteita, mutta kaappi on niin tukossa ettei sinne mitään mahdu.
Ihastuin viime kesänä käyttämään mekkoja ja tunikoita sekä niiden kanssa legginsejä. Ei kiristä, ei purista ja tuntuu mukavan vilpoisalta, leggarit myös estävät reisien hankautumisen.
Jostain olen kuullut huhuja, että ensi kesästä ennustettaisiin taas melkoisen lämmintä.
Kertokaahan omia ajatuksia kesäpukeutumiseen liittyen. Tervetulleita myös vinkit miten näyttää hyvältä ja tuntea olo varmaksi, etenkin kun ei vartalo ole "mallin mitoissa".
T:Aatteri (jolla jo hiukan kevättä rinnassa)
Hiljaa hyvä tulee
Leylaja
~Kuka keksi salmiakin?~
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 13:00
Taitaa olla eloisat kasvot ja hyvä ryhti tärkeimmät tavat luoda tasapainoinen kuva muille itsestä.
Pidän itse myös tunikoista ja mekoista, koska kankaat ovat yleenä kevyet eikä tarvitse nyhtää paidanhelmaa alemmas. Olokin on vilpoisampi. Legginsit ovat ihana keksintö, koska ne käyvät oikeastaan tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaatekaapin tilanne on samanlainen kuin sinulla eli tunkua on. Tilasin tunikan, jota voisi käyttää sellaisenaan tai mekkona ja entistä kokoani..hupsheijaa, lähetin mekon takaisin, koska se oli monta numeroa liian suuri
Pidän värikkäistä vaatteista ja kesäsin kirkkaan keltainen, turkoosi ja valkoinen ovat vaatteissani pääosassa. Koska olen aika räväkkäluontoinen niin tuon tietenkin pienellä mustalla yksityiskohdalla tms. sen esiin.
Isojen tyttöjen mallisto koostuu usein teltoista, tätimäisista releistä ja paljeteista. En ole koskaan löytänyt nuorekasta ja muotoja imartelevaa vaatetta. Ihanaa käyttää tavallisen mallisia ja kokoisia vaatteita nykyään!
*tupu56*
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 13:08
Tykkään mekoista kans ja tunikoista!
Taitaa olla aika vilponen kesä tulossa melko sateinen,ei kolmea hellekesää peräkkäin juuri ole,mutta eihän sitä tiedä ennen kuin se kesä tulee,kun alkaa tuntua ettei tuukkaan!
Leggareita pidän kesät talvet ne on mukavia ja vilposia,mekkoja pitäs muutama tehdä,katsoo nyt mitä tuo kesä tuo tullessaan!
*Hilja*
HILJAA!
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 13:19
Mun kans alkaa kesällä tekeen mieli enemmän värejä, vaikka muuten olenkin suuri mustan ystävä. Oli varmaan sulle Leylaja mukava yllätys huomata itsesi pienentyneen!
Hiljaa hyvä tulee
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 13:35
Mulla on kaappi täynnä ihania mekkoja odottamassa kesää. Olen ostanut parit "makkarankuoretkin"
Pääsääntöisesti mekkoni ovat kuitenkin sellaisia keveitä ja ohuita. Kuumalla säällä sellainen harsomainen A-linjainen on minusta paras. Toki kannattaa valita sellainen harso, josta ei näy läpi.
Pari mekkoa ajattelin tehdä itsekin. Olisi muutama metri silkkiä kaapissa ja siitä saa sellaisia vilpoisia kesäasuja.
-20kg/5kk www.karppaus.info
walfrid
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 14:04
Minulla ei ole yhtään mekkoa . Vain toppeja ja capreja kesäksi . Mekko olisi kyllä varmaan se vilpoisin vaihtoehto. En osaa käyttää hameita . Olen aina ollut niin epänaisellinen kuin vaan olla voi , ei pitkää tukkaa , ei meikkiä , ei hameita . Mietin kyllä , että jos alkaisi harjoittelemaan mekkojen käyttöä ? Jos löytäisi jonkun sellaisen reippaan mallisen mekon , ei mitään romanttista tai kukallista , niin ehkä sellaisessa voisi viihtyäkin .
*Hilja*
HILJAA!
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 14:08
Itellä oli monen vuoden tauko etten käyttänyt hameita/mekkoja kuin hienoissa juhlissa, kunnes löysin ne uudelleen. Mielestäni etenkin tunikat sopii hyvin myös sporttiseen tyyliin, kunhan valitsee tosiaan sopivan mallin ja kuosin. Hyvin luulis käyvän myös farkku- ja reisitaskuhameet vähemmän naiselliseenkin tyyliin.
Hiljaa hyvä tulee
walfrid
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 14:20
Tunikoita en ole oikein osannut ottaa käyttöön , koska olen pienirintainen ja painoa kertyy eniten lantioon . Tunikat mielestäni monasti roikkuvat rinnankohdalta tylsästi , jos rinnuksissa ei ole "täytettä". Puolihame tekee lantiosta tosi pönäkän , ja kun ei ole niitä pitkiä sääriäkään ... Siis nämä ovat minun estoisen luonteeni luomia mielikuvia . Kun katselen muita , ihailen ihmisillä juuri noita tunikoita ja hameita .
Siis itseasiassa käytän lähinnä farkkuja ,t-paitoja/toppeja ja neuletakkeja . Siis pukeudun tosi tylsästi . Lapsuudessa käytin veljen vanhoja vaatteita ja olin tosi poikamainen , enkä oikein nyt aikuisenakaan osaa tätä naisellisuutta . Äiti vielä sanoi minulle joskus lapsuudessa, ettei näin väärillä säärillä hame näytä hyvältä , joten sekin vielä. Hassuinta on se , että äitini on aina ollut tosi naisellinen nainen .
Ehkä tämän kesän tavoitteeksi voisi laittaa yhden kesämekon/hameenhankkimisen ? Ehkä farkkumekko olisi turvallinen aloitus ? tosin hellevaatteena aika hikinen vaihtoehto varmaan .
elisal
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 14:33
Mä ajattelin uskaltautua käyttämään shortseja tänä kesänä, ensi kertaa varmaan.... 10 vuoteen? Mun mielestä lyhyet shortsit on aina näyttäneet mun lyhyissä ja paksuissa jaloissa harvinaisen karmeilta, mutta nyt laihtumisen myötä ajattelin kokeilla...etenkin kun on edessä matka etelään, eipä siellä helteissä viitsi pitkillä housuilla olla ja capreista mulle tulee aina mieleen poikien polvihousut
Että katotaan kuin likan käy, ja löytyykö edes mitään mieleisiä shortseja kaupoista.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
torstaina, 14. huhtikuuta 2011 klo 14:52
Mitä täällä on nyt katsonut muutamana lämpimänä päivänä mitä on suotu, niin tuppaa takkimekko olemaan ihmisten suosikki legginseihin yhdistettynä, se on malli joka sopii oikeastaan kaikille vartalonmalleille. Toinen on noi kaftaani tyyppiset pitkät mekot mitä täällä näkee.
Itse ajettelin kesäksi katsella tuollaista paitamekkoa ja pellavaista pitkää hametta, ne kun sopii moneen tyyliin, eikä minun tarvi näyttää toista jalkaani noissa kun ei ole vielä kuosissa, ei paljon mieltä lämmitä arpea ja turvotusta muille esitellä.
Paidoista ajattelin pellavassa pysyä tai silkissä pari tuollaista ohuen ohutta ja hieman löysää niin ei haittaa niin kun(ei jos) painonpudotus jatkuu, näyttää vielä hyvältä vaikka hieman iso olisikin.
Samoin ajattelin että kesäksi ostaa pellavahousut, seuraavat farkut sitten syksyllä, toivottavasti muutaman koon pienempinä.
Kehtaa tuolla sitten puistoissa istuskella enkä näytä enään turistilta
Vaikkakin taitaa olla haavetta vaan tuo
Sivu:
1
2
3
4
...
7
8
9
10