Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kehuja on kiva kuulla!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kehuja on kiva kuulla!
Sivu:
<
1
2
3
4
Mori-san
Mitään ei ole pakko, paitsi vähän kaikkea
sunnuntaina, 27. syyskuuta 2009 klo 13:10
Leipuri koulussa tapahtunutta: minä sanoin leivoksista että tuollaiset raskaat herkut vain oksettaa, johon opettaja sanoi että "tuollaisiahan sun pitäis just syödäkin, että tulis vähän painoa lisää
kun oot noin laiha."
...hetken mietin, että olikos tuo vitsi. Sitten tokaisin huvittuneena että "olen kyllä ihan normaalipainoinen."
Ja voin vakuuttaa, etten todellakaan ole mikään laiha: minulla nyt vaan on isot luut, ja kyllä ne pienenkin laihtumisen myötä tuppaa tietyissä paikoissa näkymään, joka ilmeisesti voi johtaa siihen kuvitelmaa että olen laiha. (hoikka voin olla, mutta en laiheliini. Ja ylimääräistä rasvaa riittää, huonommin vaan löysissä vaatteissa näkyy.)
Otan silti tuon "laihuuden" jonkinlaisena kehuna, koska sellaista en ole itsestäni ikuna kuullut sanottavan.
Dippie
Kunniakkainta ei ole olla kaatumatta,vaan nousta joka kerta ylös. -Konfutse
keskiviikkona, 7. lokakuuta 2009 klo 16:19
Pomo(tuttu siis myös muutenkin) tuli töissä sanomaan "tiesitkö sä että oot laihtunu hurjasti?") Kyllä lämmitti mieltä
Samainen ihminen oli jutellut äidilleni ja kehunut kuinka mun koko olemus on ihan muuttunut ja näytän iloiselta ja hyvinvoivalta. Näitä on niin mukava välillä kuulla, varsinkin jos se tulee ihan "puskista" kesken työpäivän
Toinen kohteliaisuus tuli isoveljeltä; "sä oot tainnu vähän laihtua, kasvoista vaan huomasin" öö..kiitti, siis makkarat vatsalla ovat säilyneet
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!