Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kehuja on kiva kuulla!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kehuja on kiva kuulla!
Sivu:
1
2
3
4
>
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
keskiviikkona, 12. marraskuuta 2008 klo 19:23
Heippa!
Kävin eilen lääkärillä j akyllä olikiva kuulla, että liikunta on purrut, kun en kuulema näytä niin isolta, mitä kilomäärä saattaisi olettaa. Hetken mietin oliko tämä kehua vaiko moitetta, mutta päädyin ensin mainittuun. Tulkkasin sen itselleni siten, että vaikka olet lihava niin voit huolehtia itsestäsi liikkumalla ja se parantaa sinun ulkonäkösi sekä kohentaa terveyttä'. Nämä molemmat olen nyt kuullut lääkärin suusta. Todella mukavaa. Tällä taas jaksaa jonkun aikaa.
Johna
keskiviikkona, 12. marraskuuta 2008 klo 22:32
Ihana juttu, Milla-Riikka!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Hopee
torstaina, 13. marraskuuta 2008 klo 09:58
"Et näytä yhtään niin paksulta kuin olet"?
Ihana kehu, niin rehellinen ja todellinen. Kai vastasit että "nii-in, lihakset painaa, minkäs näille voi
"? Lisäksi liikunta yleensä parantaa ryhtiä, joka taas hoikistuttaa peilikuvaa.
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
sunnuntaina, 23. marraskuuta 2008 klo 20:28
Juttelin Aulangon matkamuistomyyjän kanssa ja sanoi,että olen niin terveen näköinen ja nuori.Hupsista vaan!Tarkoittikohan tuolla ekalla fyysistä vai psyykkistä puolta?Jälkimmäinenhän riippuu aina katsojan kantista.
Ewe
Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen. - Tove Jansson
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 19:13
Ukko kehui tänään, että vyötärö näyttää niin pyöreältä! Käännyin kompostikaapista, jossa pyllistelin, ilmeisesti hiukan oudon näköisenä, koska hän jatkoi, että niin, ennen oli sellainen rölly siinä, ja nyt ihan pyöreä kaari! Melkein tavasin, että k-o-v-e-r-a, koska pyöreä on mielestäni selvästi pullea, paksu. Mutta ukko näyti niin vilpittömän kehuvalta, että ilmeisesti miehelle pyöreä vyötärö voi tarkoittaa myös pyöreää perää ja kapeaa vyötäröä?? Voihan, pliis
!
(jos täällä on joku mies, niin nyt olisi aika vastata)
marimba
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:10
Hei!
No mä en nyt ole mies
, mutta tajusin silti, mitä miehes yritti sanoa. Sitä että vyötärös on pyöreä, sileästi. Eli juuri tarkoittamasi kovera. Jonka vastakohta on kupera, ei pyöreä.
Pyöreä taas voi olla pyöreä mihin suuntaan vain, kunhan on sileää kaartuvaa pintaa
.
Näin ainakin omalla logiikalla
.
Tajusiko tästä kukaan muu mitään
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:38
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:10
marimba kirjoitti
:
Tajusiko tästä kukaan muu mitään
Ei tainnu... mutta hyvä yritys!
p.s. no juu, juu tajus, tajus.
http://sambaaja.blogspot.com/
SatuHH
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:46
Kukaan ei ole vielä kehunut, mutta mun mielestä mun vyötärö on jo kovertunut somasti!
Satu ja Hanna kuntoon
http://rennostikuntoon.net
Annukka_82
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:52
Kehut on kyllä ihania. Mun yksi tuttu sanoi aikoinaan kun lihoin ja olin raskaana ettei huomaa että odotan kun olen niin lihonut! Ja kun sain 30kg pois ja törmäsin tuttuuni niin se kysy multa et olenkos mä nyt mä vai mun sisko (joka mua 6-7vuotta nuorempi)
Saipas nenilleen - ainakin mun mielestä!
Ja paljon on tullut kehuja nuorentuneesta ulkonäöstä mutta ennen kaikkea miehen kommentti yhdessä vaiheessa halatessa "sä oot niin ihanan laiha ja kaunis ja mun" tuo hyvän mielen vieläkin
elmuvelmu
maanantaina, 24. marraskuuta 2008 klo 20:58
Mä oon aikanani kans kuullu lääkäriltä, että "Oletko ihan varma, että painat 84 kiloa? Olisin sanonut 10 kiloa vähemmän."
Ja nyt raskaana ollessani olen kuullut paljon kaikenlaista, mutta eipä vielkään kukaan usko paljonko puntarini nayttää. Olen oikeasti välillä miettinyt, että onko mun kehossa jossain jotain metallia tms. joka saa mut painaan
Mut eikai, ku mua ei oo koskaan leikattu, enkä piippaa lentokenttien turvatarkastuksissa
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!