Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kasvojen hikoilu
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kasvojen hikoilu
Sivu:
<
1
2
QuieroEstarFlaca
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 17:55
Enpä usko, että siihen voi millään kotikonsteilla vaikuttaa ratkaisevasti. Absolut torria en missään nimessä laittaisi kasvoihin, itsellä jo pelkissä kainaloissa kirveli niin monta tuntia, että oli pestävä pois. Lisäksi pukkasi näppylää ja punoitti . Vaikka ei noin rajua reaktiota tulisi, niin pidemmällä käytöllä varmasti kuivattaisi ihoa.
¨Tiinuli
tiistaina, 3. tammikuuta 2012 klo 12:55
Mulla kasvot hikoilee jonkun verran kerran aina siloin tällöin.Ei onneksi pajon eikä kokoajan eikä joka päivä.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
tiistaina, 3. tammikuuta 2012 klo 17:21
Itsellä kanssa tuo kasvojen hikoilu on se suurin ongelma, tai siis oli ennen.
Itselleni on auttanut kestorajaukset silmissä ja ripsien värjäily, niin ei tarvitse meikkiä laitella hirveästi. Monet on sanoneet että mineraalimeikit toimii paremin kuin muut, tuota en ole vieläkään kokeillut, vasta 6 kk harkinnut
Mutta yks on ihan ykkönen itselleni apu eli ihan vanhanaikaisesti puuvillainen kaunis nenäliina, sillä voi ohi mennen kasvoja taputella ja ei jätä mitään rantuja tai jälkiä niin kuin paperi tai palasia iholle jos oikeen märkänä on, samoin täällä on varsinkin kesällä kaunis viuhka( mulle kaunis on tumma puu plus musta viuhkaosa ilman kuvia), sillä saa mukavasti vilvoitettua kasvoja niin aikas raikkaalta näyttää. Se on tietysti kyse myös siitä että tunteeko olonsa luontevaksi näiden asusteiden kera, itse tunnen mutta tiedän että kaikki ei tykkää.
Nää nyt ei varsinaisesti ongelmaa ratkaise mutta helpottaa
Neiti Niisku
tiistaina, 3. tammikuuta 2012 klo 23:16
Tämä on ikävä kyllä aivan mun keskustelu "ongelma" ketju! Olen kärsinyt erittäin runsaasta pään ja kasvojen hikoilusta olin sitten ollut minkä kokoinen ja kuntoinen tahansa. Kesällä on turha yrittää meikata kun se valuu samantien paidalle. En voi sietää hellettä koska ei mene kauaakaan kun hiukseni näyttävät kuin olisin käynyt suihkussa ja kasvot hikoaa niin että piilareiden pito on hankalaa kun hiki valuu silmiin ja jää piilareihin kirvelemään ja silmälasit taas on huurussa. Itse en todellakaan aikasemmin ole harkinnut botoxia, mutta nykyään on joutunut miettimään olisiko se minulle ratkaisu koska kosmeettisen vaivan lisäksi se hankaloittaa töidenkin tekoa. Voi että jos löytäisin jonkun keinon jolla tämä loppuisi tai edes helpottaisi. Saattaa olla että esim. kuntosalilla paitani on muuten kuiva paitsi selkä johon se on valunut päästä. Ilman lippalakkia ei voi kuvitellakaan kuntoilevansa.. Jos joku kuulee mitään juorua mistään keinosta niin saa kertoa
Jos ei muuta niin kokeilen kyllä tuota ainetta mitä apteekista saa, silläkin uhalla että kirvelee..
Flora's Secret
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 08:35
Neiti Niisku, jonkun aikaa sitten tuli telkkarista ohjelma ihmisistä jotka kärsivät hikoilusta. Joillakin kainalot oli ongelma, yhdellä tytöllä kasvot. Tyttö oli toivekas ja otti botoxia, mutta hänen ongelmaan se ei kyllä auttanut. Naaman ilmeisiin vaikutti mutta ei hikoiluun. Tyttö oli muistaakseni töissä kampaamossa, ja ihan tavallisissa arkiaskareissa hiki valui pitkin kasvoja. Ohjelmassa sanottiin että botox voi auttaa, mutta ei auta kaikkia. Ja hoidothan on uusittava jonkun ajan päästä, eikä botox auta enää kun on monta kertaa jo otettu sitä. Kokeilisin kyllä muita keinoja ensin.
kiskis100
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 12:09
Katsoin saman ohjelman ja sen kampaajatytön työkaverit oli kyllä todella törkeitä k**ipäitä
Mulla on itsellä ollut aikaisemmin myös naamahikoilua (varsinkin nokassa!!!) mikä oli todella noloa. Viime kesänä vaihdoin kivideodoranttiin ja hiki saa siis valua vapaasti kainaloista ja se on omasta mielestäni auttanut naamahikoilun vähenemiseen.
Älä kysy, mitä tähdet voivat tehdä sinulle, vaan mitä sinä voit tehdä tullaksesi oman elämäsi tähdeksi.
Rhyme
keskiviikkona, 4. tammikuuta 2012 klo 12:20
Minä olin ennen kans ihan hirveä hikoilemaan naamasta. Tosissaan hävetti, kun pisarat kihosivat herkästä nenänpäälle. Eikä se riippunut kunnosta, olin silloin paremmassa kunnossa kuin nyt.
En uskonut kosmetologin neuvoa, että hyvillä ihonhoitotuotteilla hikoilu vähenee, mutta kun vuosien myötä tuotteet on vaihtuneet laadukkaampiin, olen yhtäkkiä huomannut, että hikoilen naamasta enää murto-osan entisestä. Kokonaan se ei ole loppunut, vaan hikeä kihoaa vähän ylähuulen päälle, mutta entiseen verrattuna parannusta on huimasti! Suosittelen etsimään semmoset omaa ihoa hoitavat ja tasa-painottavat tuotteet ennen mitään myrkkyjen ruiskutuksia.
Gengar
Mun mieli on yhtä valoisa kuin hehkulamppu
torstaina, 12. huhtikuuta 2012 klo 20:18
itselläni myös kasvot ja pää hikoilevat päivän mittaan ja kainalot varsin helposti jo paikallaan istumisesta.
Yksi tekijä on rasvainen iho ja tietysti pienellä ylipainolla on asialla tekemistä.
Olen alkanut käyttää öljytöntä meikkivoidetta, mikä sopii paremmin rasvaiselle iholle, eikä naama kiillä enää niin helposti tai tunnu tahmaiselta.
Olen löytänyt myös itselleni sopivat ihon hoito tuotteet(kasvovesi ja päivä/yövoide), mitkä ehkäisevät kasvojen rasvaisuutta.
Kainalohikoilusta olen päässyt lähes kokonaan eroon apteekista ostetusta deodorantilla, mikä tukkii hikirauhaset n.3 päivän ajaksi, toki tuotetta ei kannata käyttää jatkuvasti.
Läskit on lepposia
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!
tänään