Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kapeammat pohkeet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kapeammat pohkeet
Sivu:
<
1
2
Coy
maanantaina, 14. syyskuuta 2009 klo 12:51
Saappaita kyllä löytyy paksummillekin pohkeille, esim. Duobootsilla saa itse valita varren leveyden.
http://www.duoboots.com/products/boots/
Myös Elloksen sivuilta löytyy useampiakin malleja leveämmällä varrella ja kauppoja kierrellessä kannattaa tsekata Gabor-merkin saappaat.
Neiti Hellsinki
Everything remains as it never was.
tiistaina, 15. syyskuuta 2009 klo 11:56
Ja joskus ne täydelliset saappaat vaan kävelee vastaan kun vähiten odottaa. Mä olen kanssa pienijalkainen 38-koko, mutta pohkeestahan ne aina jääny kiinni. Noh, eräänä päivänä mulla oli vaihteeks hyvä päivä, menin Itikseen ottaa uuden lävistyksen ja sit eksyin K-kenkään, ja mitä mä näenkään; ihanat saappaat joissa kiva korko ja vieläpä alennuksessa. Kokeilin ja vähän siinä mietin että jaahas, nää ei varmana mene kiinni, mutta meni kuin menikin ja mää saan niiden sisään jopa bootcut-farkun lahkeenkin tungettua! Oh joy, ei ole tapahtunu sitten... no, koskaan! Ne saappaat on vetoketjulliset, ja salaisuus on se, että niissä on sellainen pieni "halkio" ylhäällä, joka joustaa hyvin hyvin vähän. Ja ne on hyvän malliset. Mutta kyl mä silti luulen että syynä on myös se, että olen kiinteytynyt, painollisesti kylläkin lihonut mutta liikuntaa harrastan kävelyä/hölkkäämistä, salia ja koko viime kevään kerran viikossa uintia (joka pitäis taas alottaa uudestaan kun saa tän aikataulun vakiinnutettua). Kyllä se siitä kun jaksaa vaan liikkua ja etsiä sitä täydellistä paria.
Slow, love, slow. Only the weak are not lonely. -Nightwish, Imaginaerum-
Grapevine
tiistaina, 15. syyskuuta 2009 klo 12:14
Löysin haluamani saappaat, mutta vetoketju ei mennyt kiinni. Myyjän kanssa yhdessä vedimme vetoketjun väkipakolla kiinni ja saapas puristi aika paljon. Halusin nuo saappaat niin kovasti, että ostin ne, vaikka joudunkin vetämään ne ihan sormet vereslihalla kiinni. Löystymistä on kuitenkin havaittavissa, eikä saappaat purista enää kovinkaan pahasti. Kannattaa kuitenkin kysyä myyjältä lupa, ennen kuin alkaa väkisin vetämään saappaita liikkeessä kiinni, voi joutua muutoin korvausvelvolliseksi, mikäli saapas hajoaakin. Suutarilla voi kuulemma myös ikään kuin "höyryttää" tai venyttää varsia suuremmaksi, riippuu vähän siitä onko kyseessä keinonahka vai aito nahka.
Paksupohje keinot keksii
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään