Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kapeammat pohkeet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kapeammat pohkeet
Sivu:
1
2
>
Tracy
perjantaina, 11. syyskuuta 2009 klo 13:21
Onko muilla samaa ongelmaa, että pohkeiden takia jää ne upeimmat saappaat kaupan hyllylle kun ne ei mene kiinni tai mahdu jalkaan?!
Jos jollakin on hyviä vinkkejä antaa siihen miten niitä saadaan pienemmiksi niin täällä ollaan kuulolla
Itsellä on muuten pieni kokoinen jalka (kokoa 37/3
mutta ne hemmetin pohkeet tursuaa.
Sehn
perjantaina, 11. syyskuuta 2009 klo 13:35
Mulla on tismalleen sama ongelma ja olen kyllä suuripohkeinen hoikkanakin. Koitan nyt "kaventaa" pohkeita paitsi hoikistumalla ylipäänsä, myös venyttelemällä pohkeita. Mulla on aina ihan hullun kovat ja pinkeät pohkeet, saattavat siis olla liian kireät ja senkin takia paksut.
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
lauantaina, 12. syyskuuta 2009 klo 08:06
Kuulun myös paksupohkeisiin, mutta sitkeällä juoksemisella ja jumppaamisella olen viimeinkin saanut pohkeet pienenemään, että saappaat menevät kiinni
. Kauan siihen on mennyt vaivaiset 15 v.
Korkkareiden käyttäminen auttaa myös pohkeiden malliin sen olen huomannut ihan käytännössä
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
lauantaina, 12. syyskuuta 2009 klo 08:55
Aijaa, mulla taas kävely sun muu lenkkeily kasvattaa pohkeita entisestään, joten oon ne jättäny vähemmälle ja keskittyny salitreeniin. Ideana ois, että jos muutenkin kiinteytyy niin ne pohkeetkin (ehkä) kiinteytyis
Pieni & pyöreä
Tiimalasivartalo takaisin!
lauantaina, 12. syyskuuta 2009 klo 09:45
Pohkeeni ovat selvästi kaventuneet samalla, kun painoa lähtenyt reilu 10 kg. Vanhat saappaat alkavat sopia jalkaan
Harrastan liikuntaa 5 kertaa viikossa, lähinnä taijia ja kuntosalia. Kuntosaliohjelma on sellainen, etten tee mitään jalkaprässiä, vaan lihaskuntoliikkeet kohdistuvat lähinnä keski- ja ylävartaloon. Jaloilla on sitten tekemistä aerobisissa laitteissa, kuten kuntopyörää ja crosstraineria käyttäessä.
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
lauantaina, 12. syyskuuta 2009 klo 14:14
Sama vika rahikaisella. Jopa silloin, kun vaatekoko oli 34 ja muuten olin tosi sutjakassa kunnossa, ei saappaita voinut ajatellakaan. Nilkkurit on talvikenkinäkin ainoa vaihtoehto. Rakennekysymys se valitettavasti yleensä on. En edes lapsena voinut käyttää kumisaappaita ilman, että varret käännettiin kaksinkerroin, vaikken ylipainoinen ollutkaan..Eli itse en ainakaan odota niiden hirveästi ohenevan..
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
ukrm
lauantaina, 12. syyskuuta 2009 klo 18:14
Minulla on taas on vaikeutena, että pohkeet on kapeat, eikä tahdo löytyä tarpeeksi kapeita talvisaappaan varsia.
Jalkapöytä on matala ja isovarvas veneen mallinen, aina kengät tahtoo painaa varpaasta.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 14. syyskuuta 2009 klo 10:32
Onko muuten kellään muulla pohkeissa selluliittiä?? Huomasin että mulla on niissäkin tossa yks päivä
Cheyenne
Don't follow me, I'm lost too
maanantaina, 14. syyskuuta 2009 klo 10:36
Toki. Kaikkialla, missä vaan voi olla: pohkeissa, reisissä, vatsassa, käsivarsissa
Naamassa ei sentään onneksi ole
Take your shot, I'm standing here You can't take what I hold dear The stains will disappear
Arete
maanantaina, 14. syyskuuta 2009 klo 11:47
Tunnen tuon paksupohkeisuuden ongelman. Silti saappaita on mahdollista löytää kunhan vähän etsii.
Itse pidän nyöreistä, onneksi - niiden kanssa on helpompaa, kun on malleja, joissa nyörit voi vaan jättää vähän löysemmälle.
Merkeistä suosin mm. Bronxia - varret ovat yleensä tarpeeksi leveät, ja kengät omaan makuuni tarpeeksi persoonallisia.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Missä mättää??
tänään
kello 20:55