Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kannattaako ostaa motivaatiovaatteita?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kannattaako ostaa motivaatiovaatteita?
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
ruttuinen
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 15:23
Tuonne erääseen toiseen viestiketjuun jo asiaa mietiskelin kun törmäsin kaupassa unelmieni takkiin. Ongelma on se että suurin koko oli 44 (eivät tee sitä suurempana) ja minun mahtavat muotoni vaativat verhokseen puolijoukkueteltan kokoa 54
Laihdutus on ihan alussa ja mietin että jos ostaisin tuollaisen takin motivoimaan itseäni. Oletteko te ostaneet tarkoituksella liian pieniä vaatteita? Ja jos ostan, niin mitä kokoa? Aion pienentyä pienemmäksi kuin 44 mutta mistä ihmeestä tietäisin tai voisin arvata, minkä kokoinen olen kun olen tavoitepainossani?
vesiflamingo
1/2010 124,9 kg - 5/2012 113,1 kg
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 15:29
Itse en ehkä ostaisi motivaatiovaatteeksi ihan noin "pientä" vaatetta. Tarkoitan siis tuolla pienellä sitä että sulla on aika paljon laihdutettavaa siihen että siihen mahdut ja jos tuloksia ei tule tarpeeksi nopeasti niin voi motivaatio kadota.. itse kyllä oon motivaatio vaatteita ostanut mutta yleensä ne on ollut sitten kokoa tai kahta pienempiä ja itsellä ne ainaskin on toimineet
Mutta jos itse koet ettei tuo pudotus mahdoton ole eikä takin ostaminen missään vaiheessa tiputa motivaatiota niin osta se ihmeessä!
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 15:31
Minusta tuohon "kannattaako" kysymykseen on aika hankala vastata. Omassa mielessäni vaakakupissa painaa niin monta asiaa. Voisin itse ostaa motivaatiovaatteen jos sellaisen löytää todella halvalla (ei suuri rahallinen menetys jos ei koskaan tule käytettyä) ja koko olisi melko lähellä (esim housujen nappi ei ihan mene kiinni/paita on pikkaisen kippana) joten pystyisin ainakin osittain testaamaan vaatteen mallin sopivuuden.
Minulle ainakin olisi hankala arvioida, minkä malliset vaatteet oikeasti pukevat runsaan laihduttamisen jälkeen, koska joskus vartalon malli saattaa muuttua.
Mutta toisaalta jos olemassaoleva takki kannustaa tavoittelemaan oikeaa painoa ja pelkällä olemassaolollaan auttaa vaikeissa hetkissä jättämään sen ylimääräisen suklaalevyn kaappiin, niin ei se toisaalta silloin ole epäonnistunut hankinta.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 17:42
Tuosta tulikin mieleen viime kesänä ostamani Gina Tricotin mekko. Se oli pikkuisen liian pinkeä, mutta ostin sen silti kun tykkäsin siitä mallista eikä ollut isompaa.
Nyt tänä kesänä olen pohdiskellut, että mitähän sille "telttakankaalle" tekisi....
-20kg/5kk www.karppaus.info
Killer*Queen
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 18:49
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 17:42
Pullapallo kirjoitti
:
Nyt tänä kesänä olen pohdiskellut, että mitähän sille "telttakankaalle" tekisi....
millanen mekko ja mitä kokoa
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 18:59
Koko on 40 ja kyseessä sellainen hellemekko, jossa alaosassa pari rimpsua ja yläosa yksinkertainen hihaton. Vartaloa myötäävä malli. Pelkkä sivuista kaventaminen ei onnistu, sillä siinä on liikaa leveyttä ja olkainlinja menee sivusaumasta kaventamalla vähän väärään paikkaan. Pitäis melkein ommella eteen ja taakse keskelle sauma.
Kummasti vaan mun maha täytti sen mekon viime kesänä...
-20kg/5kk www.karppaus.info
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 21:35
Minä olen ostanut monta kertaa, kun olen ostanut kirpparilta tai saanut ystäviltä heille pieneksi jääneitä vaatteita , mutta jotka ovat minulle vielä sillä hetkellä pieniä niin ne ovat toimineet motivaatiovaatteina. Ihan tunne, kun sitten lopulta meneekin vaate jo päälle, kun hiukan arasteellen kokeilee, että jokohan mahtuisi.
kikkis86
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 22:00
Jos se takki ei ole hirmuisen kallis,niin minä ostaisin.. mut sillä varauksella tosin, et kun laihtuu, niin välttämättä se ei silti istu hyvin päällä.. mutta ainahan sen voi myydä sit eteenpäin..
Minä olen ostanut monesti koon liian pienen vaatteen.. viimeiksi tänään. Jotenkin tuntuu turhalta ostaa sopivaa, kun tietää sen sitten olevan parin kolmen viikon päästä iso.. tänään paita sattu olemaan sellainen jota olen etsiskellyt ja tarjouksessa, mut ei mun elämä siitä sekotu, ku odotan muutaman viikon , et se mahtuu päälle
Juhlavaatteet on sit asia toinen.
Itse olen myös ollut joskus kokoa 52 ja nyt koko vaihtelee 42-44 välillä.. mulle sattu kerran silleen et tilasin mielestäni netistä oikeen kokoset farkut (lähetyslistassakin oli oikee koko), mutta paketista sitten ilmaantu 42 kokoset.. eihän ne mahtunu ku toiseen jalkaan
En kuitenkaan palauttanut, kun rahallisesti olivat halvat. Viime viikolla sit vetäsin ne farkut sujuvasti jalkaan!!! Kolme vuotta siinä meni, mut nyt voin niitä sitten käyttää
Kansis
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 22:07
Mä olen Merryn kanssa samaa mieltä siinä, että vaatteen istuvuudesta saattaa tulla ongelma. Laihtuessa paljon on todella vaikea sanoa, minkä mallinen vartalo on siinä vaiheessa kun (väli)tavoitteeseen pääsee. Mä olen ostanut esim. housuja ja mekkoja, jotka on hivenen liian tiukkoja ostohetkellä. Ne on kuitenkin ollut vaan 2-4 kg päässä, joten on pystynyt sovittamaan niin, että on nähnyt onko malli sopiva. Noin isolla erolla en uskaltaisi ostaa kuin jonkin todella halvan vaatteen.
Sen sijaan jo kaapista löytyviä tavoitevaatteita ei kannata heittää pois. Mä ostin 2006 ihanat pienen malliston housut kun sain kalliit housut hyvällä alennuksella, vaikka ne olikin juuri tuon muutaman kilon päässä käyttökelpoisista. Ajattelin että kauankos siinä menee että niihin laihdutan... Jatkoin kuitenkin lihomista vielä pitkälle toistakymmentä kiloa ja yli 3 vuotta. Kaverikin naureskeli kun säästin melkein kaikki vaatteet, nuokin housut, jotka eivät ikinä olleet menneet jalkaan. No, nyt menevät
Mutta neljä vuotta siihen tosiaan meni... pitääkin muistaa käyttää ennen kuin ovat liian isot!
ruttuinen
perjantaina, 13. elokuuta 2010 klo 07:54
Kiitokset kommenteista. Tuo takki tosiaan on ihan perusmallinen eli sopii monenlaiselle vartalotyypille ja on sen verran edullinen että konkurssi ei vaani nurkan takana vaikka sen ostaisinkin. Pitää nyt vielä harkita, jospa löytäisin kesäalesta jotain joka olisi esim kymmenen kilon päästä sopiva niin saisi nopeammin onnistumisen kokemuksen.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta