Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Kalorit vähenee, finnit lisääntyy
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kalorit vähenee, finnit lisääntyy
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
elora
kaikki on mahdollista, jos vain haluaa
lauantaina, 28. huhtikuuta 2007 klo 11:34
Onko kukaan törmännyt vastaavaan ongelmaan siirtyessä mässyruuasta kevyeen ruokaan? Mulla nimittäin on yleensä pikemminkin kuiva iho, mutta nyt on ilmestynyt finnejä ympäri naamaa ja muutenkin iho kiiltelee rasvaisesti.
Onkohan tää jotain väliaikaista ihon puhdistusta vanhojen väärien tottumusten jäljiltä vai saako hoikistuneen ulkomuodn kaupanpäälle finnisen ihon?
kokemuksia peliin, kiittäen Leonora
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/waLS7NP/]
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 28. huhtikuuta 2007 klo 15:52
Olen törmännyt aivan päinvastaiseen ongelmaan eli jos syönyt rasvaista ruokaa niin kasvot kukkivat varmasti, lisäksi vatsa menee löysälle. Näiden takia kannattaakin jättää rasvat vähemmälle.. :lol:
Mutta onhan se mahdollista että kun elimistö puhdistuu niin kuona-aineet tulevat jotain kautta ulos, aivan mahdollista :!:
http://sambaaja.blogspot.com/
Doris
lauantaina, 28. huhtikuuta 2007 klo 18:23
No onneks eksyin tänne lueskeleen ja etsiskeleen kohtalotovereita ja
löysinkin keskustelun aiheesta tuolta ulkonäkö osiosta...sieltä meille
löytyi rutkasti kohtalotovereita. Viivin aloittama ketju " uusi murkkuikäkö "
Minäkin lueskelin eilen illalla tuota Viivin aloittamaa keskustelua ja totesin, että kyllä minullakin juuri nimenomaan leukaperät kukkii. Samoin korviin ilmestyy vuorotellen finnejä :!: . Tällä hetkellä tuntuu kuin koko yläselkä olisi hellänä, kun lapaluiden välissä on valtava kraateri :!: .
Toivottavasti tila on ohimenevä... :lol:
Lilja74
sunnuntaina, 29. huhtikuuta 2007 klo 11:51
Ihanaa, en ole ainoa
Tiedän ettei tämä sinäänsä naurata, mutta itse ilmoitin löytäneeni nuoruudenlähteen,
työkavereiden hämmästyneitä ilmeitä katsellessa paljastin tietoni lähteen, punaisena helottavat finnit ympäri leukaa ja yläselkää :lol:
Tähän ei edes ole auttanut se että syön 4 kapselia helokkiöljyä päivässä.
Kuten edelliset asiaa pohtineet toivon että tämä menisi nopeasti ohi!
Johna
sunnuntaina, 29. huhtikuuta 2007 klo 19:16
Minulla oli aluksi aivan sama ongelma. Olin aina luullut, että vain kevyemmästä rasvaisempaan siirtyminen saisi reaktion aikaan, mutta kun näin kävi myös päinvastaisessa tilanteessa, ajattelin, että se on yksinkertaisesti kehon reaktio muutokseen. Iho normalisoitui itsekseen ihan kohtuullisessa ajassa.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Doris
torstaina, 3. toukokuuta 2007 klo 19:54
Nyt noin viikon kuluttua edellisestä viestistäni nassu on ihan kunnossa.
Finnivaiheesta ei siis ainakaan mun kohdalla muodostunut ongelmaa, niin kuin ei Johnallakaan.
Johna
torstaina, 3. toukokuuta 2007 klo 21:40
Kiva juttu, Doris! Minä muistelen, että itselläni kukkimista olisi kestänyt pari viikkoa (tosin siitä on lähemmäs vuosi, joten saatan muistaa ihan väärin...), mutta mehän olemme kaikki yksilöitä.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
elora
kaikki on mahdollista, jos vain haluaa
torstaina, 10. toukokuuta 2007 klo 15:04
Täälläkin kasvot ovat sopeutuneet uuteen ruokavalioon, joten kukkiminen oli onneksi väliaikaista! Tsemppiä kaikille painonhallintaan!!! Toivoopi Leonora
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/waLS7NP/]
Anis
If you do what you always did, you will get what you always got.
torstaina, 10. toukokuuta 2007 klo 19:01
Muistan jutelleeni lääkärin kanssa tuosta ruokavaliomuutokseen liittyvästä kukkimiskaudesta, että hormonit ne hieman heilahtelevat muuttuneen ruokavalion myötä. Mukavaa kuulla, että kaikilla tilanne on tasoittunut melko nopsaan
Taneliini
torstaina, 10. toukokuuta 2007 klo 21:03
Loistavaa, nyt selvisi tämäkin!!
Olen hämmästellyt tätä kasvojen "kukkimis" ilmiötä itsekseni ja etsinyt syitä moneltakin suunnalta :shock:
Minulla kasvot "kukoistivat" kolmatta kuukautta, mutta kun se menee ohi on iho entistä ehompi :wink:
Tsemppiä kaikille!!
T.Taneliini
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista