Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Järkytys!!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Järkytys!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Miksa
perjantaina, 3. heinäkuuta 2009 klo 00:11
Minullakin valokuva kannusti laihdutukseen. Se kuva on vielä kaiken lisäksi vapaasti kaikkien nähtävänä erään menestyneen urheiluseuran nettisivuilla, kävijöitä sivuilla varmaan tuhansia.
Vaikeaksi kuvan tekee vielä sekin, että kuvan pääosassa on tyttäreni tekemässä urheilusuoritusta ja kuva on hänestä todella onnistunut, ainoa vain että valkoinen valas äiti kannustaa ylpeänä tytärtään samassa kuvassa. Ei ollut itku kaukana kun kuvan netissä näin.
einarinari
ei aina siitä mistä aita on jo kaatunut
lauantaina, 4. heinäkuuta 2009 klo 12:35
sama täällä..siskon ylioppilasjuhlissa otetut valokuvat ja lomamatkalla lasten kanssa otetut kuvat ja majoituspaikkojen suuret peilit saivat nyt lopulta aikaan päätöksen, pakko laihtua!
tulossa tämä päätös on kyllä ollut jo jonkin aikaa, vaatteet ovat alkaneet pahaenteisesti kiristää, lopullista niittiä vain odottelin.
on se vaan kamalaa, miltä voikin näyttää
TiinaPM
lauantaina, 4. heinäkuuta 2009 klo 20:45
Joopa - itse koin kyllä aivan karmaisevan hetken nähdessäni valokuvan missä olimme mieheni kanssa kesäterassilla. Toki mieheni on sieltä "toisesta laidasta" eli tosi urheilullinen, solakka jne. Mutta silti - se miltä näytin hänen rinnallaan. Itku tuli. Koskaan mieheni ei ole puolikkaalla sanalla kritisoinut ulkonäköäni - päinvastoin hän on aina sanonut rakastavansa minua juuri sellaisena kuin olen. Ja sen myös näyttää.
Mutta itselleni se valokuva oli karmaiseva järkytys. Ja sen nähtyäni tajusin että nyt on viimeinen hetki tehdä asialle jotain. Toki olen tämän tiennyt jo pitkään mutta silti..
Jotenkin tragikoomista mutta olemme seuranneet Suurinta Pudottajaan tv:stä nyt kun se taas alkoi ja yhdessä jopa ihmetelleet miten ihmiset päästävät itsensä sellaiseen kuntoon! Niinpä...
Olo on niin surullinen. Liityin siis tänä iltana tähän Kiloklubiin josko tätä kautta löytäisin onnistumisia. Ei ainakaan ole kuin yksi suunta.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»