Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Inspiraatiokuvia!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Inspiraatiokuvia!
Sivu:
1
2
3
4
...
41
42
43
44
>
poskisuudelma
sunnuntaina, 4. tammikuuta 2009 klo 16:20
Osa on varmaan kohdannut netissä surffaillessaan thinspiration -sivustoihin, joilla on kuvia laihoista, jopa sairaalloisen laihoista ihmisistä inspiraationa syömishäiriöisille, jotka eivät halua parantua vaan jatkaa näännyttämistä. He hakevat siis kuvista lisäinspiraatiota syömättömyydelleen.
Ajattelin, että samaa voisi kokeilla täällä, mutta tietysti terveemmässä hengessä, eli normaalipainoisten kuvilla. Kuka on suosikkijulkkiksesi, kenen mitoissa haluaisit olla, kuka näyttää hyvältä ja innostaa jatkamaan painonhallintaa? Ei tarvitse olla julkkis, tietenkään.
Omani on ehdottomasti Angelina Jolie. Toki Jolie on ollut aika ajoin aivan liiankin laihassa kunnossa, mutta kuuma pakettihan tuo on. Ei ehkä realistinen tavoite, mutta kummasti saa uutta puhtia crosstrainerilla hikoilemiseen kun tapittaa Jolien leffoja samalla ja miettii jotta vielä jonain päivänä...
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 4. tammikuuta 2009 klo 16:26 muokkaaja: poskisuudelma »
MiiruK
sunnuntaina, 4. tammikuuta 2009 klo 16:36
hehhehe
Ihan hauska idea...itselleni riittää lähinnä se, että menee alasti peilin eteen, niin eiköhän motivoi
niina_-
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 16:31
mun inspiraatio kuva on seurustelun alkuajoilta oma kuva.. Siis noin neljä vuotta vanha kuva jossa olen yli 20 kiloa hoikempi.
joan
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 16:47
Mun inspiraation lähteenä toimii Eva Wahlström upeine lihaksineen.
Pinjansiemen
Hyväkarppausta energiapallo vihreänä!
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 16:50
^Niin munkin! Varsinkin, koska hän on suunnilleen samoilla viikoilla raskaana kuin minäkin ja on samaan tapaan jatkanut aktiivista liikuntaa raskauden lopulle saakka. Eva on mun idoli
Lapset 2/09 ja 10/11, takaisin omassa painossa 4/12, seuraavaksi takaisin omiin lihaksiin..
pija
Aina voi oppia uutta
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 17:58
Mulla ei varmaan mitään idolia ole, mutta olen aina tykännyt Janina Forssellin muodoista - ei mikään kukkakeppi
Musta ei koskaan sellasta tule, mutta paras inspiraationi on mennä alasti peilin eteen ja kuvitella päälleni monta numeroa pienemmät, värikkäät bikinit.
Morgana
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 18:12
Tää on muuten hyvä idea. Minua on aina, siis ihan lapsesta saakka, tekemisissäni motivoinut Xena. Se vaan on niin vahva nainen.
Ja toki Xenan paras ystävä Gabriellekin on varsin komea ilmestys.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 7. tammikuuta 2009 klo 15:59 muokkaaja: Morgana »
smartti
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 20:06
http://www.faceinhole.com
Tuolla voi luoda ihan omia inspiraatio kuvia. Itse laitoin tänään kasvoni mm. barbie-nuken ja Angelina Jolien kuviin.
http://www.faceinhole.com/us/create/marvel-superheroine---jean-grey-summers/92e8fc15-eb90-4668-9947-295d0181b215/
Tästä kuvasta tekemäni omakuvan juuri kehystin ja sijoitin puntarin yläpuolelle
Ja kyllä minulla on ollut tänään vähän tylsä päivä
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 20:13 muokkaaja: smartti »
henna.johanna
Live everyday like it would be your last...
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 21:08
Tyra Banks, nyt kun puhutaan siitä, että hän on lihonut ja blaa..
Kaunis nainen on nykyäänkin:
http://celeb.wohoo.co.uk/wp-content/uploads/2007/01/tyra-banks-weight-gain-02.jpg
dollydimple
Joskus on parempi sytyttää liekinheitin kuin kirota pimeyttä
tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 21:38
Minulla on kestänyt jonkin aikaa tajuta että tekisin mitä tahansa ei minusta ankelikaa tule, uskon hänenkaltaisten olevan ihan oma rotunsa.
Noh mutta jos taikasauvasimbsalabiminini toimisi niin Madonnan kaltainen haluaisin olla, huikeaa itsekuria ja kurinalaista treeniä mutta kyllä on tämän naisen kroppa kuosissa, viisikymppiseksi naiseksi ihan käsittämätön. Paitsi että taitaa mennä välillä nykyään Madonnalla överiksi, klubiin madonna mars mars
siis lihotusklubiin...
http://www.poster.net/madonna/madonna-photo-madonna-6234317.jpg
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 6. tammikuuta 2009 klo 22:04 muokkaaja: dollydimple »
Sivu:
1
2
3
4
...
41
42
43
44
>
Sivun alkuun