keskiviikkona, 20. toukokuuta 2009 klo 21:16 Kixa kirjoitti:Noh, luulenpa että kaikki eivät halua näyttää misseiltä. Täällä on hyvin paljon sellaisia ihmisiä, jotka parantavat sitä elämänlaatuaan oppimalla syömään terveellisesti sekä liikkumaan. Kaikille kun se missikropan savuttaminen ei ole se ykkösasia elämässään Luulen että ap kirjoittajan nimimerkki viittaa ikään, ja nuorenahan monen laihdutustavoitteet liittyvät pääosin ulkonäköön, meillä varttuneemmilla taas pääosin terveyteen. Viimeistään kun keski-ikä häämöttää ja muutama raskaus on takana tajuaa, että missimitat eivät ole millään ponnistuksilla kaikkien saavutettavissa.
Noh, luulenpa että kaikki eivät halua näyttää misseiltä. Täällä on hyvin paljon sellaisia ihmisiä, jotka parantavat sitä elämänlaatuaan oppimalla syömään terveellisesti sekä liikkumaan. Kaikille kun se missikropan savuttaminen ei ole se ykkösasia elämässään
Muistan kun gynekologini sanoi joskus ennen lasten tekoa, että tulet olemaan ihanteellinen synnyttäjä, lantion kohdalta on luusto niin leveä että lapset mahtuu hyvin syntymään. Ja niin tuli viisikiloinen ja 54cm poikakin nopeasti ulos
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 12:32 Tulppaani kirjoitti: Muistan kun gynekologini sanoi joskus ennen lasten tekoa, että tulet olemaan ihanteellinen synnyttäjä, lantion kohdalta on luusto niin leveä että lapset mahtuu hyvin syntymään. Ja niin tuli viisikiloinen ja 54cm poikakin nopeasti ulos Nyt menee vähän aiheen ohi, mutta pakko sanoa, että nuo myytit "synnyttäjän lantiosta" taitaa ollakin myyttejä. Ainakin omalla kohdalla olen sellaiseen tulokseen päätynyt. Leveät lanteet on siis itselläkin, vaan silti esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla, kun olin pari tuntia turhaan neitiä ulos puskenut. Pikkuveli tuli sitten alatietä ja ponnistusvaihe kesti vaivaiset 58 minuuttia. Huomattavasti kapealanteisemmat ystäväni ovat selvinneet synnytyksistään paljon nopeammin, vaikka lantionpohjalihaksistakin olen aina pitänyt hyvää huolta.