Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Ihanne vyötärönympärys
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ihanne vyötärönympärys
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Missi89
162/51->162/48
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:45
Mikä se on naisella? Onko se se 60cm? Mulla on siihen vielä 3cm matkaa.
Tietääkö joku ihan oikean ihannemitan, kun mun äiti vaan sanoi että pyri siihen, se on naisella sellanen ihannemitta.
Jullix
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:48
Huh, mun luut ei antais tohon millään myöden, itselläni on nyt 87 ja luulen että siitä kympin voi hävittää mutta tuskin enempää
Mammeli x3
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:50
no juu-u....mä pyrin mittoihin 70-76cm ton vyötärön kanssa, luulen että 76 on ihan hyvä, vastaisi vaatekokoa 40 ainakin muutamalla eri valmistajalla.
Mutta sanoisin että eiköhän tuo vyötärön ihannemitta ole vähän kiinni ihmisen muustakin ruumiinrakenteesta, itse kun olen 178cm pitkä niin aika luuviulu olisin jos vyötärö vain 60cm...
nemmi
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:51
Hei tyhmä kysymys mutta mistä kohtaa mittaatte vyötärön? Itse mittaan navan kohdalta, kun joskus sain sellaisen ohjeen. Mutta virallinen ohje taitaa olla olla alimman kylkiluun ja sen suoliluun (?) välistä, mutta itse en oo osannut löytää sellaista kohtaa. Vai onko se se kapein kohta?
Mutta navan kohdalta mitattuna olen siis 90 cm.
kertaaja
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:56
Eikös "virallisesti" mitata kaksi senttiä navan yläpuolelta ja naisille suositus on alle 80cm. Toki ihanne voi olla jotain muuta, mulla voisi olla n.75cm (nyt 78cm).
Missi89
162/51->162/48
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 11:57
Siis minä tarkoitin ainaki että ohuimmasta kohtaa mitattuna. niin mulle on sanottu että siitä se mitataan, ja samoin lantio leveimmästä kohtaa.
Mammeli x3
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 12:00
minä myös, vyötärön mitta kapeimmasta kohtaa, on mulla hieman alimpien kylkiluiden alapuolella, napa on raskauksien jäljiltä paljon alempana
Ja sitten myös lantion leveimmältä kohdalta....
Selkkis
Hitaasti hyvä tulee!!!
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 12:03
Mä mittasin aikaisemmin aina navan kohdalta, mutta sitten hoksasin, että se mitta tulisi ottaa just tosta luiden välistä. Sillä mulla ainakin napa on alempana kuin tuo luiden väli. Sillä mulla mahaa on ja se roikkuu, joten napakin on alempana (osittain raskauskilot siinä velloo).... Kyljellään ollessa olen huomannut, että silloin napani on ylempänä, eli juuri noiden luiden välillä. Taisi olla aika sekavasti kirjotettu.....
Mut toisilla taas napa voi ollakin siinä luiden väli kohdassa. Joten mun mielestä se luiden välistä mitattu mitta olisi se oikea!? Sillä napa voi olla missä kohtaa tahansa, riippuen vartalosta. Tää oli mun mielipide.....
Preitylina
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 12:10
Joo 80 cm on vyötärön raja terveyden kannalta naisilla, miehillä taisi olla 90cm.
Silkkiapina
perjantaina, 8. toukokuuta 2009 klo 12:13
minäkin mittaan vyötärön kapeimmasta kohtaa ja lantion leveimmästä, siis ihan persauksen päältä..Niin minua on aikoinaan neuvottu.
"Ainoa tapa pysyä terveenä on syödä sitä mitä ei halua, juoda sitä mistä ei pidä ja tehdä sellaista, jonka mieluummin jättäisi tekemättä" Mark Twain
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»