Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Hiukset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Hiukset
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
sunnuntaina, 10. lokakuuta 2010 klo 22:21
Ehdottomasti paras keino hiustenkasvun nopeuttamiseen on värjäys. Erityiseesti kun värjää nykyisestä hiusväristä selvästi poikkeavalla värillä (vaaleat tummiksi, tummat vaaleiksi tai jotain ärtsyä punasävyä). Värjäät perjantaina ja kas! jo maanantaina näyttäisi olevan puoli senttiä juurikasvua.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Arete
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 13:50
Milliriina, suurkiitos tuosta linkistä! Sieltä löytyi joitain hyviä vinkkejä (ja esim. vahvistus sille, että olen leikannut hiukseni itse jotakuinkin oikein).
Noissa ohjeissa korostettiin hiusten hellää käsittelyä, ja luulen, että se on erittäin tärkeä tekijä jos pitkät hiukset haluaa. Itse selvitän kaikki takut sormin, ja pidän hiukset yleensä öisin letillä, jotta ne eivät turhaan takkuuntuisi liikaa.
Omat hiukseni ovat siis yli vyötärön, enkä ole tehnyt sen eteen mitään erityistä, leikannut vain vähemmän kuin mitä pituutta on tullut. Mutta en ole rasittanut hiuksia tupeerauksilla tai muulla vastaavalla, ja käsittelen hiuksia mahdollisimman varovasti ja pidän ne kiinni suurimman osan aikaa. En ole käyttänyt mitään erityisiä hiustenhoitotuotteita (shampoota ja hoitoainetta lähikaupasta, shampoo juuriin/päänahkaan ja hoitoaine latvoihin), enkä syönyt mitään erityistä pitääkseni hiukset kunnossa. Epäilen, että suurin syy hiusteni hyvinvointiin on tuo mekaanisen rasituksen minimointi (pituus toki riippuu myös geeneistä).
Huomautettakoon myös, että ainakaan minusta hyvin pitkät hiukset eivät myöskään ole autuus. Omani olivat jokunen vuosi sitten miltei puoleen sääreen, ja sitten kyllästyin. Ne oli pakko pitää nutturalla lähes koko ajan, koska "anteeksi herra, istutte hiusteni päällä" menetti huumoriarvonsa aika nopeasti
Vyötäröpituisia saattaa pitää esim. juhlatilaisuuksiin auki ilman lisäongelmia.
mustakuu
Look after your body. You have nowhere else to live.
tiistaina, 12. lokakuuta 2010 klo 07:48
Kiitokset Milliriina hyvästä linkistä
bianca09
tiistaina, 12. lokakuuta 2010 klo 20:55
Itse viime vuonnä keväällä aloin syömään jälleen eläimille tarkoitettua biotiinia. Söin niitä n.2-3kk ajan ja kyllähän ne hiukset kasvoivat. Tosin olin kuullut että niitä kun syö kannattaa huolehtia että saa tarpeeksi tarvittavia vitamiineja. No minä sitten en tiennyt mitä vitamiinejä muka pitäisi ostaa.. niin toukokuun alussa söin viimeisen biotiini pillerin ja syyskuun lopulla huomasin heinä-elokuussa otetuisa kuvista että hiuksia oli lähtenyt aivan järjettömästi (enkä kampaajalla käynyt lainkaan että ei siitä johtunut). Sainhan minä jonkun aikaa nauttia pitkistä rintojen alapuolelle ulottuvista bondeista hiuksista. Vasemmalta puolelta oli lähtenyt runsaammin hiuksia kuin oikealta, joten lokakuussa marssin kampaajalle joka yritti pelastaa hiuskia vähän joten tuli sellanen vino letti(joka oli kuulemma silloin muotia) et oikeen puolen hiukset selvästi pidemmät sillä jos ne olis tasottanu olisin ollu melkee polkkatukka. tiedä sitten mistä johtui tuo hiusten lähtö, hauraista hiuksista jotka olivat nopeasti kasvaneet biotiinin voimin vai mistä? Yli vuoden vähän väliä ihailen niitä vanhoja hiuksiani ja mietin että suoraan sanottuna minkä hemmetin takia niin kävi
? Nyt on luojan kiitos kasvaneet vasemmaltakin puolelta reilusti mutta silti, ikävä vanhoihin hiuksiin on kova
marsier
sunnuntaina, 14. marraskuuta 2010 klo 22:49
En yhtään tykkää, mutta rehellisesti sanottuna ajan puutteen takia palasin shampooseen.
Kesällä olin tosiaan lomalla ja ehdin harjata hiuksiani monta kertaa päivässä (huomasin että omien hiuksieni kannalta ehkä tärkein osuus shampootonta eloa), ja suihkussa käydessä kunnolla hieroa päänahkan. Nyt syksyllä olen ollut niin kiireinen, etten ole jaksanut paneutua asiaan ja oli tosiaan pakko palata shampooseen, kun en jaksanut stressata joka päivä tukkani takia. Käytän kylläkin luonnontuote shampoota ja kuitenkin pesuväli on nyt noin viikko, kun oli ennen pakkomielteisesti pestävä vähintään joka toinen päivä ja useamminkin jos urheili. Nyt riittää urheilunkin jälkeen pelkkä vesi, että jotain edistystä kuitenkin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
Sivun alkuun