Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Ulkonäkö
> Hiukset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Hiukset
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>
Chott
torstaina, 27. toukokuuta 2010 klo 15:36
Mietin tässä olisiko klubilaisilla hyviä vinkkejä hiusten kasvun nopeuttamiseksi?
Itsellenihän kävi niin että oli pakko pätkäistä lettiä lyhkäisemmäksi (ja siitä tuli lyhyempi kuin pitikään) ja kovasti hinkuisin pituutta takaisin
Tottakai hyvä ruokavalio ja terveet elämäntavat kunniaan, mutta löytyykö joltakin vaikkapa hyviä niksejä tai omakohtaista kokemusta tuotteista jotka voivat asiaa edistää?
Auttaako esim.
kalkki?
sinkki?
d-vitamiini?
pii?
biotiini?
prioriini?
viviscal?
Fastin shampoot?
Oluen hierominen päänahkaan?
Hiramunda
torstaina, 27. toukokuuta 2010 klo 15:40
Minulla kynnet ja tukka kasvavat kohisten, kun syön paljon rasvaa (50 --> prosenttia päivän energioista, nykyisin karppaan ja rasvat ~70 prosenttia). Kenties se auttaisi sinullakin?
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
torstaina, 27. toukokuuta 2010 klo 15:40
En tiedä auttaako oikeasti, mutta joskus kuulin vinkin, että ylipäätään pään hierominen virkistyttäisi päänahan verenkiertoa joka taas vähän parantaisi hiusten kasvua. Että kuulemma kannattaisi hieroa päänahkaa aina kun pesee hiukset, shampoon tai hoitoaineen laiton yhteydessä, muutama minuutti.
Tässä ei mitään häviäkään vaikka kokeilee ja oi onnea jos joskus saa jonkun muun hieromaan päätä, kovin rentouttavaa.
Chott
torstaina, 27. toukokuuta 2010 klo 15:47
Jep, rasvat pyörii päivittäin 45-65% paikkeilla, nytten lähempänä tuota 60>%
akkuli
Joka päivä oppii jotain uutta!
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 10:43
Mulla auttoi shamppoon jättäminen kokonaan pois. Luin sellaisen jutun hesarista tässä kevään aikana, jossa joku nainen kertoi, ettei käytä ollenkaan shampoota ja nyt hiukset kukoistaa. Päätin kokeilla samaa kun alkoi hiukset näyttämään niin ohkaisilta.
Pesen siis hiukset joka päivä ihan vaan pelkällä vedellä ja harjaan niitä vähän perusteellisemmin kuin ennen. Ekat 3 viikkoa hiukset näytti tosi kamalilta ja rasvaisilta, mutta sitten päänahka sopeutui uuteen elämään. Nykyään mun hiukset näyttää ihan samalta kuin ennen shampoopesun jälkeen. Ei siis yhtään rasvaisilta.
Ja mikä parasta: Enää ei ole ikinä bad hear day:tä!!! Aamulla kun harjaa hiukset hyvin, niin ne asettuu just silleen pöyheesti ja nätisti kuten haluankin. Hiukset on myös tuuheammat (tai ainakin tuuheamman oloiset).
Ja siitä pituuskasvusta. Blondasin hiukset viime viikonloppuna illalla ja jo seuraavana aamuna näkyi pienen pieni juurikasvun poikanen. Näin nopeasti ei ole ennen näkyviä muutoksia tullut. Kukin tehköön tästä omat päätelmänsä.
Sonne_85
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 11:33
kokeile sellaista kuin active beauty(sisältää mm. bambua)sitä saa luontaistuotekaupoista... mulla ainakin hiukset ovat hieman paksummat kuin ennen
popsirontti
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 11:42
Hei,
Minä kärsin viime syksynä "sulkasadosta" ja aloitin syömään päivittäin Priorinia ja Tehopii&Kalkki+D tabletteja, lisäksi söin Multivitaa. Hiustenlähtö pysähtyi ja hiukseni ovat kasvaneet aika vauhdikkaasti. Otan kaikkia kolmea tablettia yhden päivässä edelleen.
pimu-85
kadonneen vartalon metsästystä 30.3.09 alkaen. 30.3.09 89kg. 10.5. 80,8kg. 28.12.09 82,4kg. 25.5.10 78,2kg. 3.6.10 76,4kg.
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 11:42
Tää blondi vannoo Priorinin nimeen!!!!
Luulin jo että on mahdotonta olla pitkät blondit ja TERVEENNÄKÖISET hiukset, mutta niin vaan onnistuikin. Ja mulla kasvaa tukka tosi hitaasti niin prioriin nopeutti myös sitä.
Maikeri
Soy yo. - Minä olen minä.
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 20:03
Ainakin noilla hiusfoorumeilla usein vannotaan tuon eläimille tarkoitetun biotiinin nimeen, pitäis lisätä hiusten pituuskavua ja uusia hiuksia kasvattaa nopeemmin. Kuulemma samaa ainetta, mitä ihmisillekkin myydään
Ajattelin nyt tuossa kesäkuussa ostaa sitä kuurin, tuntuu ettei hiukset kasva tästä pituudesta enää kirveelläkään pidemmiks (pisimmät hiukset pään keskeltä latvojen päähän mitattuna about 48 cm)
Ja senkin oon kokeillu, että annan kasvaa ilman leikkausta yli puoli vuotta, niin sitten saakin ottaa sen ainaki 3 cm pois huonoja, ellei enemmänkin. Että suht hyvälaatusina pääsee tähän mittaan ilman kommervenkkejä, semmonen 5 cm kun sais lisää mittaa, niin olis kiva ja riittäis mulle
Paitsi jos nyt enemmän kasvais, niin olishan se aina kivempi...
http://mirmelin.blogspot.com/
Sabatti
maanantaina, 31. toukokuuta 2010 klo 21:12
Voi että, itse olen puurtanut hiusten hyvinvoinnin kanssa jo pitkän tovin. Täältähän löytyy uutta tietoa ja hyviä vinkkejä! kiitos paljon!
täytyypi kokeilla jos kohta kutrit alkaisivat kasvamaan ja voimistuman. Tosiaan nuo rasvat ovat aika alhaalla, että jos ihan lähtisi niistä paremmista elämäntavoista ja tuo hiusten pesu pelkällä vedellä kuulosti mielenkiintoiselta, sillä itse käyn joka päivä suihkussa ja kovaa tahtia pesen hiuksia. Priorinia olen kanssa miettinyt, että tehoaisiko se..eikun kokeilemaan. Kiitoksia, tästä palstasta on hyötyä!
Sivu:
1
2
3
4
...
6
7
8
9
>
Sivun alkuun